26-01-2024, 03:32 | #1 |
Reputacja: 1 | [Materiały] Eskorta Mick Diesel – Rewolwerowiec z Detroit Detroit - Cecha "Ale Jazda!" (mechanicznie bez zmian) Kowboj - Cecha "Ostatnia Kula" (łatwy test) Sztuczka - "Ruchomy cel" (mechanicznie bez zmian) S 12 KON 18 MOC 18 ZR 16+1 WYG 10 BC 11 INT 13 WYK 11 Szczęście 90 Wytrzymałość 24 Pomysłowość 65 Wiedza 55 Poczytalność (Moc x 5) 90 ? (nie jestem pewny) Umiejętności Mechanika (naprawa pojazdów) 20 – 20 – 40 Elektryka (naprawa pojazdów) 10 – 20 – 30 Prowadzenie samochodu 20 – 60 – 80 Prowadzenie motocykla 0 – 60 – 60 Pierwsza pomoc 30 – 10 – 40 Nawigacja 10 – 30 – 40 Cios pięścią 50 – 5 – 55 Kopnięcie 25 – 5 – 30 Cios głową 10 – 0 – 10 Chwyt 25 – 25 – 50 Pałka 25 – 25 – 50 Uniki ZRx2 34 – 30 – 64 Karabin 25 – 35 – 60 Karabin maszynowy 15 – 15 – 30 Pistolet/Rewolwer 20 – 65 – 85 Pistolet maszynowy 15 – 15 – 30 Zastraszanie 10 – 0 – 10 Targowanie się / negocjacje 5 – 20 – 25 wmawianie 5 – 20 – 25 perswazja 15 – 35 – 50 Wiarygodność (policjant) 15 – 15 – 30 Spostrzegawczość 25 – 40 – 65 x Nasłuchiwanie 5 – 30 – 35 Skradanie się 10 – 15 – 25 Ukrywanie 10 – 0 – 10 Rzucanie 25 – 5 – 30 Wspinaczka 40 – 0 – 40 Skakanie 25 – 0 – 25 Pływanie 25 – 0 – 25 Procedury policyjne 50 – 0 – 50 Kryminalistyka 25 – 0 – 25 Survival 20 – 10 – 30 Ruiny (Survival miejski) 20 – 30 – 50 Wiedza (NY) 20 – 0 – 20 Korzystanie z bibliotek 25 – 0 – 25 Informatyka 10 – 0 – 10 Księgowość 10 – 0 – 10 Tropienie 10 – 25 – 35 Historia naturalna 10 – 15 – 25 Ostatnio edytowane przez Reinhard : 02-02-2024 o 03:20. |
26-01-2024, 03:45 | #2 |
Reputacja: 1 | Francis Chase "Ekscentryczny" Monter z Detroit Jeśli ma silnik to ruszy Zapałki i agrafka Kłopotliwy nadmiar CECHY: Siła - 13 Kondycja -16 Budowa ciała -14 Zręczność – 18 +1 do ZR (19) Wygląd -13 Moc – 10 Inteligencja - 18 Poczytalność - 50 Wykształcenie – 13 Pomysłowość – 90 (INT x 5) Szczęście - 50 (MOC x 5) Wiedza - 65 (WYK x 5) Elektronika (obsłuży również elektrykę) 10% 50 // 60% +20 do umiejętności technicznych Obsługa Ciężkich Maszyn (dźwig, koparka, fabryka) 0.1 % 30//30.1% +20 do umiejętności technicznych Materiały Wybuchowe 0.1 % 30// 30.1%+20 do umiejętności technicznych Nawigacja (10%) 0// 10 +20 do umiejętności technicznych Bijatyka cios pięścią (50%) 20//70% kopnięcie (25%) 25// 50% cios głową (10%) 0// 10% chwyt (25%) 10// 35% uniki ZRx2 - (38%) - 30//68% sztuki walki (0.1%) - 80//80% Broń Palna (0.1%) Karabin (25%) 25//50% Karabin maszynowy (15%) 25//40% Pistolet (20%) 30//50% Pistolet maszynowy (15%) 10//25% Strzelba (30%) 10//40% Broń biała: pałka (25%) 25//50% Prowadzenie pojazdów (0.1%) prowadzenie samochodu (20%) 40//60% prowadzenie motocykla (0.1%) 20//20.1% pilotowanie łodzi (0.1%) 10//10% pilotowanie samolotu (40%)//40% helikoptera (60%) 60//60% umiejętność społeczna: zastraszanie (0.1%)?? 0//0.1% targowanie się (również negocjacje), (0.5%) 0 // 0.5% wmawianie (kłamanie) (0.5%) 15//15% perswazja (racjonalna dyskusja z argumentami oparta na prawdzie) (15%)//15% wiarygodność (majątek lub biegłość w profesji powodujące szacunek) (15%)//15% spostrzegawczość (25%) 10//35% nasłuchiwanie (0.5%) 20//20,5% skradanie się (10%) 30//40% ukrywanie (10%) 30//40% rzucanie (25%) 25//50% wspinaczka (40%) 0//40% skakanie (25%) 0//25% pływanie (25%) 0//25% jeździectwo (0,5%) 10//10.5% pierwsza pomoc (30%) 0//30% otwieranie zamków (0,1%) 10//10.1% +20 do umiejętności technicznych mechanika (20%) 60//80% +20 do umiejętności technicznych Tropienie 10% 10//10% Procedury policyjne (NY) 50% 0//50% Kryminalistyka 25% 0//25% Survival. Przetrwanie na terenach poza miastem. 20% 0//20% Ruiny. Przetrwanie w ruinach, również ocena ich stabilności. 20% 0//20% Wiedza (NY). Na tym poziomie postaci znają podstawy ogólnej topografii miasta, plus kilka ciekawostek. 20% 0//20% Bardziej dla dochodzeniowców: Korzystanie z bibliotek (25%) - 0//25% Informatyka (0,1%) - obsługa komputera, hakowanie, programowanie i inne w jednym 30//30.1%+20 do umiejętności technicznych Księgowość (10%) 0//10% Ostatnio edytowane przez Reinhard : 26-01-2024 o 03:49. |
26-01-2024, 03:49 | #3 |
Reputacja: 1 | Pulsar 2050 Powojenny samochód Nowego Jorku skonstruowany z myślą o policji i wojsku w różnych odmianach Opancerzenie: 5 PP części blaszane 10 PP podwozie Bagażnik: Zestaw narzędzi do naprawy samochodu Saperka Dwa koła zapasowe Łom Kilogram soli Apteczka Pulsar Trzymak do karabinu, w nim M16 4 kanistry po 5l benzyny Zestaw survivalowy Pulsar Tylna przestrzeń bagażowa: (w tym modelu wyjęto kanapę) Paliwo: spalanie 10l na 100km Bak 40l 40/40 Ostatnio edytowane przez Reinhard : 26-01-2024 o 04:26. |
26-01-2024, 04:07 | #4 |
Reputacja: 1 | Ruger Blackhawk Typ: Rewolwer Kaliber: .45ACP (1k10+2) Zasilanie: bębenek 6 pocisków Mechanizm: SAR Zasięg: 20m Szybkostrzelność: 1/1 Zawodność: 00/96 Waga: 1.2 kg Ostatnio edytowane przez Reinhard : 26-01-2024 o 04:52. |
26-01-2024, 04:24 | #5 |
Reputacja: 1 | Beretta M92F Typ: Pistolet Kaliber: 9mm (1k10) Zasilanie: magazynek 15 pocisków Mechanizm: SA Zasięg: 15m Szybkostrzelność: 2/3 Zawodność: 99/75 Waga: 1kg Ostatnio edytowane przez Reinhard : 26-01-2024 o 04:50. |
26-01-2024, 04:33 | #6 |
Reputacja: 1 | Colt M1911A1 Typ: Pistolet Kaliber: ,45ACP (1k10+2) Zasilanie: magazynek 7 pocisków Mechanizm: SA Zasięg: 20m Szybkostrzelność: 1/2 Zawodność: 99/75 Waga: 1.2 kg Ostatnio edytowane przez Reinhard : 26-01-2024 o 04:51. |