Cytat:
|
Jak tak ci się podoba mechanika tej jedynki to zakładaj rekrutację do jedynki. Ja trochę poczytałem podręcznik do jedynki i kartę już bym dał radę zrobić. |
@Ulli: o, fajnie. :) Cytat:
Alchemików tak samo nie ma, są jacyś czarodzieje Kolegium Metalu. Kapłanów w znaczeniu kapłanów nieludzi też nie ma. |
Toż to kosmetyka. Właśnie sobie uzmysłowiłem jaki jestem stary. Ja WFRP sprowadzałem z Krakowa do ŚKF w Katowicach. Mieliśmy jedno wydanie na cały klub. Oczywiście ksero :) Mechanika Ied. Najfajniejsze przygody młodości. Dopiero później Kryształy czasu i wszystko inne. I właśnie odnośnie tematu, ja uczyłem się IIed w męce. Ale w sumie różnice są drobne. Mechaniką się nie przejmuj, raczej skupcie się na mięchu. Ja bym zagrał. Na II ed, albo na I ed. Łotewer. Pozdro b . |
My zaczynaliśmy mając jedynie skserowany rozdział o tworzeniu postaci i wiedząc o całej reszcie tyle, co nic... ;P E. Ilość chętnych mnie pozytywnie nakręca! Najchętniej rozpocząłbym sesję na przełomie stycznia i lutego, albo i na początku lutego. |
grałem także w Karak Azgal Morta i chętnie bym dalej zagrał czy istnieje możliwość przerobienia postaci na I edycję? oczywiście będe potrzebował pomocy.... |
Przerobić statystyki będzie łatwo (szczególnie jak się weźmie system punktowy z Warpstone'a) - pytanie, jaka profesja? Jak nie będzie jej w poprzedniej edycji, to poszuka się czegoś najbardziej zbliżonego. :) |
Czarodzieje z kolegium życia pełnią rolę druidów, można powiedzieć i też są tak czasami nazywani. Alchemików i mikstur, niekoniecznie magicznych, masz pełno. Kapłani innych ras też występują. |
Kapłani innych ras nie występują jako grywalne profesje bez modyfikacji mechaniki. Czarodzieje jako druidzi mnie nie interesują - wolę leśnych dziadków z pierwszej edycji. :) Alchemików jako profesji również nie ma. Innymi słowy wszystko wrzucone do jednego wora albo uproszczone. EOT, bo to nie temat na wojnę edycji, a tym bardziej mechanik. E. Do rekrutacji będzie dołączony dokument z objaśnieniem tworzenia postaci - na tyle jasny, by każdy mógł go zrozumieć i stworzyć postać. ------------------------------------------------------------------------------------------------- Jak powiedziałem, tak zrobiłem - i to dzisiaj. Dokument pozwoli nawet graczom zupełnie nie orientującym się w pierwszej edycji WFRP na stworzenie postaci. Pomoc MG lub podręcznik będzie potrzebny jedynie przy profesji (schemat rozwinięć, umiejętności i ekwipunek). Postanowiłem też zmienić zaawansowanie postaci - zaczynamy bohaterami ze skompletowaną całą profesją. Zmieniłem też cennik na bardziej mi pasujący - zwiększa siłę nabywczą ZK i eliminuje kilka absurdów, choć idealny też nie jest. A graczom daje trochę większe możliwości dozbrojenia się. :) A Fyrskar nadesłał mi ładniutki, klimatyczny obrazek w międzyczasie - niech będzie jako zachęta Link nie działał - już działa |
Jak wiemy w 1 nie było obowiązku kompletowania do końca poprzedniej profesji. Co wtedy gdy gracz nie będzie chciał mieć rozwiniętej pierwszej profesji a drugą? Gracz przechodzi na następną profesję i ma schemat rozwoju oraz umiejętności następnej profesji do końca wykupione? |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:47. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0