lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   [Królestwo, D&D 3.5 FR] Luźno i w dalszej perpektywie... (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/15014-krolestwo-d-and-d-3-5-fr-luzno-i-w-dalszej-perpektywie.html)

Sayane 23-03-2015 15:31

Graczy; to czy robicie to dla kasy, czy też z powołania to zależałoby od Was - no i oczywiście od tego, jak mieszkańcy docelowej wsi czy osady się na Waszą obecność oraz działania będą zapatrywać.
Na pewno nie wylądowalibyście w dużej lokacji; pewnie max 300-400 osób, co daje nam jakieś 40 rodzin. Może nawet mniej; zobaczymy co wyjdzie z tej burzy mózgów ;)

Startem sesji byłoby najprawdopodobniej zlecenie z koboldami - sesja dla początkujących nie cieszy się powodzeniem, a skoro już mam gotowe...

TomaszJ 23-03-2015 15:50

Nie szkodzi aby początkujących dołączyć - będą się uczyć ze wsparciem całej drużyny.

Cedryk 23-03-2015 16:07

Problem z początkującymi jest jeden, często bardzo szybko się wykruszają.
Zatem 1-2 początkujących na 5-6 graczy jest proporcją najlepszą.
W innym przypadku jest trudno kontynuować sesję po wykruszeniu się graczy.

Sayane 23-03-2015 16:13

No co ty nie powiesz... ;)

Warlock 23-03-2015 16:29

A ja za to będę oryginalny, zrobię na przekór wszystkim i powiem:
Trójeczka ;)

A koboldy na rozgrzewkę to świetny pomysł, tym bardziej, że już dawno nie miałem przyjemności walczyć z tym tałatajstwem.

Sayane 24-03-2015 10:31

Ok, to rysuje mi się już jakiś plan sesji, a nawet kilka scenek rodzajowych :) Mam nadzieję, że nie zbierze się grupa samych rębajłów ;) Skoro tak ro rekrutkę otworzę pewnie na weekendzie, a zaczęlibyśmy grać po świętach jakoś.

Rozumiem, że przeważa opcja zbieraniny, która dopiero zadzierzgnie więzi w czasie wyprawy na koboldy, nie mieszkańców jednej lokacji...

Autumm 24-03-2015 11:40

A ja na przekór byłabym jednak za jedną lokacją startową. W końcu koboldy to mały, lokalny problem, a więc aż się prosi, by zajęła się nim jakaś lokalna grupa :)

IMHO ułatwi to nieco wczucie się w grę "nowym" no i da naszej wesołej kompanii jakiś fabularnie uzasadniony, większy cel niż tylko zadanie - bo jak wskazują poprzednie sesje, to samo wspólne wykonywanie misji może nie wystarczyć, by utrzymać drużynę razem. Im więcej więzi na początek (nawet tak lekkich jak "wspólne miejsce zamieszkania") tym lepiej. Ja np. chętnie bym miała brata lub siostrę BG :)

Nemroth 24-03-2015 15:32

Dla mnie fajniej brzmi zbieranina. Chociaż jedna lokacja też jest w porządku(a może będzie można te propozycje wymieszać, jedni z lokacji startowej a inni wagabundzi) to podejrzewam że pewne niuanse w drużynie będą nieuniknione. Jeśli gildia nie będzie miała silnego przywódcy(NPC?) to wśród postaci graczy pojawią się nieporozumienia. Bohaterowie pewnie będą się dzielić na tych walczących dla idei i na tych dla zysku :D Chyba że MG planuję przyjmować osoby o zbliżonych charakterach.

Cedryk 24-03-2015 16:00

Pewnie o zbliżonych. Ustawianie postaci na dwóch krańcach charakterów niemal od razu zapewni rozbicie gildii. Lecz to już decyduje MG może lubi takie polaryzacje.
Ja raczej myślę o gildii o czymś niemal jednolitym. Czyli bez skrajnych charterów. Np gildia dla wszystkich z wyjątkiem zuoli albo z wyjątkiem dobrych.

Sayane 24-03-2015 17:50

Więzi możecie wykreować w czasie rekrutacji. Jeśli od razu się określicie kto skąd pochodzi i czy życzy sobie mieć towarzyszy to będzie prościej.

Co do charakterów - im więcej tym ciekawiej. Zło ma wiele odcieni (jak widać po poprzednich sesjach) :) Poza tym animozje, walka o władzę czy dylematy moralne to wszystko część sesji - jak się pozabijacie to płakać nie będę :twisted:

EDIT: żeby było jasne: jak sie do niedzieli (czy tam kiedy dałam deadline) nie zbierze ekipa początkujących to otwieram normalną, tygodniową rekrutę do sesji.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:23.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172