lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   Sonda - gadki o propozycjach sesji (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/16543-sonda-gadki-o-propozycjach-sesji.html)

Buka 13-11-2016 19:03

Cytat:

Napisał Pipboy79 (Post 672449)
- W krótkiej broni ciężkiej w sumie dwie jej wersje. Albo zadaje 3 obrażenia i ma 2 strzały w magu albo zadaje 2 obrażenia i ma 3 mag na strzy strzały.

- Ukośnik przy obrażeniach to dwie wersje danego typu broni. Czyli np. pistolet maszynowy może się trafić z obrażeniami za 3 albo za 4.

- W przypadku miotacza ognia dwie wartości maga to wielkość samego mioatacza ognia i wielkość z plecakowym zasobnikiem.

OoO OoO

Znaczy się... to być w szoku, czy się śmiać, bo nie wiem... :PP karabiny posiadające magazynki po 3, 4, 5 naboi i to wszystko?? (w/g tabelki z doca) no to gdzie tu pasuje stwierdzenie "strzelają krótkimi seriami"? one nie strzelają krótkimi seriami, krótkie serie to cały magazynek jaki posiadają :lol:

Dumałam sobie, że idziemy w kierunku filmów "Aliens" albo i "Starship Troopers" gdzie będziemy pruć ile wlezie wśród radosnych(albo i nie) własnych wrzasków do potworków, a tu się okazuje, że jednak nie... pif, paf, pif, paf, magazynek karabinu pusty ;P

Pozdrawiam!

Pipboy79 13-11-2016 20:32

Cytat:

Znaczy się... to być w szoku, czy się śmiać, bo nie wiem... :PP karabiny posiadające magazynki po 3, 4, 5 naboi i to wszystko?? (w/g tabelki z doca) no to gdzie tu pasuje stwierdzenie "strzelają krótkimi seriami"? one nie strzelają krótkimi seriami, krótkie serie to cały magazynek jaki posiadają

Dumałam sobie, że idziemy w kierunku filmów "Aliens" albo i "Starship Troopers" gdzie będziemy pruć ile wlezie wśród radosnych(albo i nie) własnych wrzasków do potworków, a tu się okazuje, że jednak nie... pif, paf, pif, paf, magazynek karabinu pusty
- Hmm... No może faktycznie za mało wyranie jest to zaznaczone w doc. Ale sądziłem, że o tym już rozmawialiśmy tutaj.



Cytat:

Cytat:
Co do broni, zarówno głównej jak i bocznej, przydałoby się info o pojemności magazynków? Może jakoś tak standardowo, że skoro to spluwy sci-fi to karabin ma 50 a pistolet 20, i do tego bajerancki, elektroniczny wyświetlacz stanu magazynka. No chyba, że nie bawimy się w wyliczanie ammo?


- Może dziwnie zabrzmi... Ale to nie istotne Ogólnie mam wrażenie, ze jak pestki w magach będą policzalne to się każdy będziejednak szczypał. A mi chodzi o sianie ołowiem tak na magi a nie na pestki. Dlatego umyśliłem sobie, że ammo w magach będzie ale będzie miało dość niskie wartości. Tak jednocyfrowe pewnie w większości. I w takim świetle akcja strzelania nie byłaby odpowiednikiem jednego pociągnięcia spustu tylko akcji strzelania właśnie. Tak by taki mag kończył się po 3-5 "strzałach". I tak spluwy strzelajace ogniem pojedynczym (tylko) z reguły mają mniejsze magi a sztrmówki czy broń maszynowa ma większe albo taśmy. A mnie chodzi o oddanie typów uzbrojenia i walki szturmowej a nie detali ile pestek dokładnie jest w każdej pukawce. W tej sesji ma być modern/sf a nie postapo. Liczenie pestek pasi mi do postapo jak najbardziej ale przy modern/sf to się strzela na taśmy i magi a nie pestki.
- Więc jakby co to nic się nie zmieniło od tamtego czasu. Czyli 1 "strzał" w grze podczas akcji strzelania to kilkukrotne pociągnięcie spustu. Dlatego każdy taki "1 nabój" w magu co widać w grze czy tabelce z bronią to odpowiednik z pół tuzina czy i tuzina reanych nabojów w magazynku jakby ktoś upierał się liczyć co do sztuki. Czyli jak np. karabinek szturmowy ma mag na 4 strzały to realnie jakby w grze ktoś liczył pestki to jest ich tam ok pół czy ćwierć setki.


---

Edyta:

- Ok dopisałem w doc punkt z parametrami broni. Mam nadzieję, że teraz wygląda jasniej z tymi magami, strzelaniem i w ogóle. Jak coś jeszcze niejasne to mówcie.



@Wszyscy

- Myślę, że spora część tej mechanicznej strony ustrojstwa byłaby gotowa lub na wykończeniu. Ta część dla Graczy i do tworzenia postaci chyba już powinna być grywalna. Czyli zbliża się termin zakończenia współtworzenia tego brudnopisu do erpegowania sesji i rozpoczęcia rekruty. Mam więc taką prośbę do Was. Możecie mi przesłać wstępne projekty Parchów? :) Jedna osoba może przesłać nawet więcej niż jedną postać i to wcale nie musi być ta planowana pod sesję choć oczywiście może. Po prostu mi się wydaje, że już wszystko z grubsza gotowe do stworzenia psotaci ale może to mnie się tylko coś wydaje i jak zobaczę te wstępne pomysły może się okazać, że jakiś wałek jednak wyszedł :) To by można to jeszcze przed rekrutą właściwią poprawić.

- Wstępnie na te brudnopisowe robienie KP powiedzmy niech będzie tydzień czasu czyli do następnego weekendu czyli do 19 - 20.XI. Coś niejasne z tym robieniem postaci to pytać.

Buka 13-11-2016 21:10

Opsala... ale ja blond nie jestem, serio :p :lol:

Pipboy79 13-11-2016 22:32

Cytat:

Opsala... ale ja blond nie jestem, serio
- Wierzę :)



- Ok skorzystam z okazji i powtórzę jakby kto edytę zgapił :)


@Wszyscy

- Myślę, że spora część tej mechanicznej strony ustrojstwa byłaby gotowa lub na wykończeniu. Ta część dla Graczy i do tworzenia postaci chyba już powinna być grywalna. Czyli zbliża się termin zakończenia współtworzenia tego brudnopisu do erpegowania sesji i rozpoczęcia rekruty. Mam więc taką prośbę do Was. Możecie mi przesłać wstępne projekty Parchów? Jedna osoba może przesłać nawet więcej niż jedną postać i to wcale nie musi być ta planowana pod sesję choć oczywiście może. Po prostu mi się wydaje, że już wszystko z grubsza gotowe do stworzenia psotaci ale może to mnie się tylko coś wydaje i jak zobaczę te wstępne pomysły może się okazać, że jakiś wałek jednak wyszedł To by można to jeszcze przed rekrutą właściwią poprawić.

- Wstępnie na te brudnopisowe robienie KP powiedzmy niech będzie tydzień czasu czyli do następnego weekendu czyli do 19 - 20.XI. Coś niejasne z tym robieniem postaci to pytać.

Pipboy79 20-11-2016 14:24

- Doszły do mnie dwie wstępne KP od Buki i Mike. Widzę, że na podstawie tej ściągi da się rozczytać jak mniej więcej zrobić postać. Ale widzę też, że chyba przydałaby się pomoc w ogarnianiu detali więc zmajstrowałem tu exel do pomocy. Podaję link:

https://docs.google.com/spreadsheets...N7c/edit#gid=0

- Wpisałem go też w tą ściągę. Jeśli ktoś chciałby się pobawić w robienie postaci spokojnie może sobie skopiować i pomodzić po swojemu. Ale ten bym wolał by został pusty jako pomoc dla wszystkich zainteresowanych.

- Jeśli ktoś miałby pomysł jak czytelniej czy sprawniej rozłożyć ten exel niech nie krępuje się z własnymi projektami. Chciałbym by miał te same elementy co ten mój no i był czytelny :) Podpasuje mi lepiej ten exel niż ten powyższy to zrobi się go jako oficjalny wzór do tej exelowej ściągi.

- Jeśli coś niejasne z tym exelem to pytać :)


- I myślę, że nie ma co więcej przedłużać. Właściwie bowiem abo zostaje utonąć w dopracowywaniu uniwersum i mechy sesji albo strartować z tym co jest i liczyć, że resztę jakoś damy radę obrobić w sesji. Czyli, z takiej perspektywy to na dniach powinna wystartować rekruta tak by zdążyć z nią przed zwyczajowym snem zimowym na forum w święta i okolice :)

Mike 20-11-2016 22:01

Nie wiem czy to z niedopatrzenia, czy z zawiści by nikt lepszego nie zrobił, ale dostępu do excela chyba nie nadałeś. :P

Pipboy79 20-11-2016 22:06

Cytat:

Nie wiem czy to z niedopatrzenia, czy z zawiści by nikt lepszego nie zrobił, ale dostępu do excela chyba nie nadałeś. :P
- Oj tam, oj tam, taki tam mały czit na dobry początek :) Ale już powinno być ok z tym dostępem :)

Cohen 20-11-2016 23:28

Sprawdziłem i teraz nie wiem, czy w sesji będziemy radośnie klepać zielone ludziki czy robić pełną księgowość.

Czekam z niecierpliwością tak czy siak.

Nami 21-11-2016 22:29

Jeszcze raz zobaczę jakieś spam-posty nie na temat i leci ostrzeżenie o wartości 40%

Pipboy79 21-11-2016 23:26

- Szpokoloko nie bałagańmy tutaj bardzo ładnie proszę :) Pracuję nad rekrutą się powinna na dniach pojawić to przeniesiemy się tam i tą sondę będzie można zamknąć. Mam nadzieję, że się jakoś dogadamy :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:57.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172