lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   Sonda - gadki o propozycjach sesji (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/16543-sonda-gadki-o-propozycjach-sesji.html)

Pipboy79 01-11-2016 23:41

Cytat:

ie na autosterowaniu. Ot zwykły pancerz ma podział na segmenty. Plus apteczka pełna symulantów, które wejdą do obiegi za jakieś 10 lat (po testach :P). Przykładowo postrzał w piszczel, kość strzaskana. Pancerz wali przeciwbólowe miejscowo, do tego wtryskuje piankę, która twardnieje, raz że działa jak opaska uciskowa dwa usztywnia. Więc kolo może iść dalej. To, że w bazie trzeba mu będzie nogę amputować to detal. Wykonał misje i przyszedł w pancerzu i ze sprzętem wartym grubą kasę. Nie trzeba było tego wysadzać. Opłaca się?
- No to z opisu takiego jak walisz teraz to pasuje do działania apteczki czy medpaka. Pancerz ma slot jak ktoś chce moze go uzyć na automatyczną apteczkę jako opcję do wyboru zamiast czegoś tam innego w tym pancerzu.




Cytat:

Zrozumiałem, że jest ona taka hiper, że robi wszystko oprócz golenia i czesania delikwenta
- Nie no bez przesady. Ogolą Was w statku bazie i potem na resztę życia/misji macie już spokój z goleniem :)



Cytat:

I tak wszyscy będą wiedzieć, że wyskoczy potwór Więc może skupić się na akcji i odkrywaniu słabych punktów wroga (jak w żołnierzach kosmosu 1-3). Choć książka była lepsza (ta na podstawie której nakręcili film, a nie tak która powstała po filmie )
- Czyli mamy jeden głos za jakąś tam tradycją starć z potworami :)

Buka 02-11-2016 20:47

Cytat:

Napisał Pipboy79 (Post 670469)
- Nie no bez przesady. Ogolą Was w statku bazie i potem na resztę życia/misji macie już spokój z goleniem :)

No przecież nie będę łysą laską biegała :e?: i avek też już mam z długimi włosami wybrany... :PP


Cytat:

Napisał Pipboy79 (Post 670469)
- Czyli mamy jeden głos za jakąś tam tradycją starć z potworami :)

Też jestem za, prostota/tradycja jak najbardziej, sprawdzone, dobre, co tam wybrzydzać.


Cytat:

Pancerz - średni wojskowy pancerz. Ma ochronę pancerza na 7+. Ogólnie przykrywa całe większość ciała ale najważniejsze jest na korpusie ale nie jest hermetyczny. Działa zarówno od zwarcia jak i od broni zasięgowej ale nie musi chronić przed efektami specjalnymi jak ogień, kwas, gaz, zatrucie itd. Tego pancerza nie wlicza się do bazowego obciążenia Parcha ale można go wymienić na lekki wojskowy pancerz o ochronie 8+ lub ciężki wojskowy pancerz o ochronie 6+ i odpowiednio uzyskać lub stracić 1 slot ekwipunku. Bazowy pancerz Parcha ma jedno wolne miejsce na dodatek.
Jest błędzik mały, cyferki są pozamieniane miejscami odnośnie lekkiego i ciężkiego pancerza. Oprócz tego zaś tak sobie myślę... no ok, mamy 3 rodzaje pancerza, co dają 3 rodzaje ochrony + różną ilość slotów na ekwipunek... no ale oprócz tego są jeszcze jakieś nie wiem... minusy? Bo tak, to wszyscy wezmą te ciężkie ;) no chyba, że jakieś ograniczenia prędkości czy takie tam podobne mają miejsce.


Co do broni, zarówno głównej jak i bocznej, przydałoby się info o pojemności magazynków? Może jakoś tak standardowo, że skoro to spluwy sci-fi to karabin ma 50 a pistolet 20, i do tego bajerancki, elektroniczny wyświetlacz stanu magazynka. No chyba, że nie bawimy się w wyliczanie ammo?

- Właśnie, standardowy karabin ma 3 ustawienia? Pojedynczy strzał, krótka seria(3 kulki) i full auto?
- Pistolet ogień pojedynczy?
- A propo magazynków... będziemy brać zapasowe, czy te uzyskamy w tych check-pointach? Jeśli bierzemy, jak to wygląda slotowo? ;)

Nie mam pojęcia, co mogę jeszcze podwiesić dodatkowo pod karabin :PP

Cytat:

Broń boczna - pomocnicza broń każdego Parcha. Najczęściej mniejsza i drobniejsza przymocowana w kaburze do biodra czy uda. Jest jednoręczna może być więc używana z innymi jednoręcznymi przedmiotami. Jeśli nie jest powiedziane inaczej to jest to lekka broń krótka. Standardowo jest wyposażona w latarkę taktyczną i ma miejsce na 1 slot. Wybierz sobie co za broń boczną używasz.
Znaczy się... pistolet ma 1 slot na coś, co można do niego jeszcze podczepić, czy zajmuje 1 slot ekwipunku? :kropla:

Rozumiem, że apteczka, medpaki i stimpaki są jednorazowe? Z tymi dwoma ostatnimi to jestem pewna, mam jedynie wątpliwości co do właśnie apteczki...

Granaty! A gdzie granaty?! :lol:



--------------


Mr. P żeby nie było, ja się nie czepiam ani nie wytykam błędów, widzę wkład pracy, masę pomysłów, a przede wszystkim chęci(bo nie każdemu się chce, a wiadomo jaka to katorga bycie MG ;) ) a tu jeszcze wymyślanie własnego systemu, respekt! ;)

Pozdrawiam

Pipboy79 02-11-2016 22:55

Cytat:

No przecież nie będę łysą laską biegała i avek też już mam z długimi włosami wybrany... :PP
- Tak? Hmm... No dobra. Niech będzie i z długim. Zawsze mogę ci hirołsówę jakoś ogolić po lądowaniu... :D



Cytat:

Też jestem za, prostota/tradycja jak najbardziej, sprawdzone, dobre, co tam wybrzydzać.
- No to byśmy póki co mieli dwa do zera dla jakiejś tam tradycji.



Cytat:

Jest błędzik mały, cyferki są pozamieniane miejscami odnośnie lekkiego i ciężkiego pancerza. Oprócz tego zaś tak sobie myślę... no ok, mamy 3 rodzaje pancerza, co dają 3 rodzaje ochrony + różną ilość slotów na ekwipunek... no ale oprócz tego są jeszcze jakieś nie wiem... minusy? Bo tak, to wszyscy wezmą te ciężkie no chyba, że jakieś ograniczenia prędkości czy takie tam podobne mają miejsce.
- No cóż... Co się w głowie ułoży, co się spisze, potabelkuje, potem wpisze w doc, sprawdzi i w końcu przeklei w ten doc co widać w linku no to no trochę schodzi i po prostu nie wszystko idzie ująć na czas póki "praca w toku". No tego pancerza i reszty po prostu już coś tam mi sie uwidziało no ale nie zdążyłem jeszcze wpisać w ten doc.

- A co do pancerzy to nie ma błędu w tym zapisie :) Rzuca się na k10 na ochronę pancerza (chyba mi świta, że w 40-tce jest podobnnie) tak jak w bitewniaku WFB ino większą kością. Słabsze/lżejsze pancerze więc mają wyższą wartość liczbową a mocniejsze/twardsze niższą. Jak bazowy pancerz Parcha ma 7+ czyli na 7+ na k10 wybrania właściciela i do zranienia nie dochodzi. Więc pancerz na 8+ jest lżejszy/słabszy bo ma mniejsze szanse zadziałać a na 6+ jest mocniejszy i ma większe szanse.

- Z ograniczeniami prędkości liczby ekwipunku wymyśliłem trochę inaczej. Każda postać ma tyle slotów ile ma Siły. Czyli jak np. ma Siły 7 to ma 7 slotów na ekwipunek. Jak powiedzmy chciałbym miec ten mocniejszy pancerz to mi zajmuje 1 slot więc dalej mam Siły 7, ochrona pancerza mi rośnie na 6+ ale miejsc na ekwipunek mam juz 6 a nie 7. Jak dla orientacji broń krótka czyli boczna zajmuje 1 slot a przecietna broń szturmowa 3 sloty to mi zostaje w tej chwili 2 sloty na inny sprzęt. Powiedzmy niech będzie jeden na 4 magi do głównej i drugi na 2 granaty. Tyle mniej więcej może mieć przy sobie poręcznego sprzętu moja postać. Reszta (zestaw startowy) ma jakoś tam w plecaku czy gdzieś. Tyle mogę ze soba zabrać bez kar obciążeniowych. Ale jak mi mało mogę przeciążyć postać. Biorę nastepne 7 slotów i je rodzielam na sprzęt. Ten już jest w plecaku jako zapas a mi mobilność spada o o 1 (jest bazowo na 5 dla każdego).



Cytat:

Co do broni, zarówno głównej jak i bocznej, przydałoby się info o pojemności magazynków? Może jakoś tak standardowo, że skoro to spluwy sci-fi to karabin ma 50 a pistolet 20, i do tego bajerancki, elektroniczny wyświetlacz stanu magazynka. No chyba, że nie bawimy się w wyliczanie ammo?
- Może dziwnie zabrzmi... Ale to nie istotne :) Ogólnie mam wrażenie, ze jak pestki w magach będą policzalne to się każdy będziejednak szczypał. A mi chodzi o sianie ołowiem tak na magi a nie na pestki. Dlatego umyśliłem sobie, że ammo w magach będzie ale będzie miało dość niskie wartości. Tak jednocyfrowe pewnie w większości. I w takim świetle akcja strzelania nie byłaby odpowiednikiem jednego pociągnięcia spustu tylko akcji strzelania właśnie. Tak by taki mag kończył się po 3-5 "strzałach". I tak spluwy strzelajace ogniem pojedynczym (tylko) z reguły mają mniejsze magi a sztrmówki czy broń maszynowa ma większe albo taśmy. A mnie chodzi o oddanie typów uzbrojenia i walki szturmowej a nie detali ile pestek dokładnie jest w każdej pukawce. W tej sesji ma być modern/sf a nie postapo. Liczenie pestek pasi mi do postapo jak najbardziej ale przy modern/sf to się strzela na taśmy i magi a nie pestki.


Cytat:

- Właśnie, standardowy karabin ma 3 ustawienia? Pojedynczy strzał, krótka seria(3 kulki) i full auto?
- Pistolet ogień pojedynczy?
- Trochę pacz jw. Ale bardziej detalicznie to po prostu zakadam, że po to się bierze taką szturmówkę by strzelać tripletami czy czymś podobnym a nie pojedynczym czy ciągłym. Na razie zostawię jeszcze to i zobacze jak mi się to będzie bardziej pasowało ale raczej skłaniam się ku przynależnym do rodzaku/gatunku broni trybom ognia na stałe. Czyli pistolet, snajperka, strzelna > ogień pojedynczy; polewaczki i szturmówki > ogień seryjny a broń maszynowa > ciągły.


Cytat:

- A propo magazynków... będziemy brać zapasowe, czy te uzyskamy w tych check-pointach? Jeśli bierzemy, jak to wygląda slotowo?
- Tak macie te sloty właśnie na zapasy ammo czy czegoś innego. Orientacyjnie na 1 slot przypada ok 2 - 4 magów/granatów podobnego sprzętu.


Cytat:

Nie mam pojęcia, co mogę jeszcze podwiesić dodatkowo pod karabin :PP
- Co? A no powiedzmy takie coś:

Lista dodatków do sprzętu




- Autodestrukcja - w broni jest zamontowany ładunek wybuchowy który uruchomiony przez właściciela może ją zniszczyć. Przy okazji podziałać też jak wybuch zwykłego granatu.


- Celownik - każda broń zasięgowa posiada standardowy dla siebie celownik, w szturmowych egzemplarzach jest to kolimator, w snajperskich optyka. Można jednak zamontować dodatkowy lub dodać do posiadanego kolejna modernizację. Umożliwia ona celowanie w trybie noktowizji, termowizji lub podobnym.


- Kamera - broń ma zamontowaną kamerkę, odporną na wstrząsy i większość pogody. Może ona nagrać i udokumentować walkę jak klasyczna kamerka.


- Linka - broń jest wyposażona w cienka linkę dzięki czemu może zostać rzucona czy porzucona a i tak można ją przywołać z powrotem ściągając linkę do siebie odpowiednim mechanizmem. Można w tym czasie robić coś innego.


- Namiernik celów - najczęściej laserowy dodatek pozwalający oświetlić wiązką laserową cel. Dla samego operatora niewiele to zmienia i raczej nie ma efektu. Tak jednak oznaczony cel staje się widoczny na jego mapie taktycznej oraz sojuszniczych jednostek może więc być zlokalizowany i namierzony przez sojusznicze artylerię czy lotnictwo.


- Oświetlenie - odpowiednia latarka. Za 1 slot mała, taktyczna, za 2 średnia lub za 3 duża. Można też stosować jakieś ich kombinacje. Latarki działają jak ich zwyczajne odpowiedniki używane samodzielnie.


- Powiększony mag - magazynek broni palnej lub łańcuchowej został trochę powiększony o 1. Dalej można używać standardowych do danej broni i wówczas działają jak te standardowe.


- Smart - łącze smart podpięte pod odpowiedni Klucz lub kod. Bez kompatybilności broń jest nie do użycia w standardowy sposób, spust jest zablokowany lub broń nie chce opuścić pochwy. W praktyce ogranicza użycie na polu walki tylko dla właściciela.


- Wzór - zdobienie, kamuflaż czy dodatek do broni który jest fajny nie tylko dla właściciela. Można sobie wymyślić samemu co to jest. Z mechy dodaje +1 do Charyzmy dla właściciela broni.


- Znacznik holo - dodatek do amunicji, celowników lub nawet broni białej czy rzucanej. Po trafieniu oznacza cel barwnikiem holo przez co staje się on łatwiejszy do zauważenia i trafienia dla późniejszych strzałów (+1 do trafienia w taki cel) zarówno dla tego strzelca jak i każdego innego.




- No ale taka tam prowizorka z tą listą na razie "prace trwają" :)



Cytat:

Rozumiem, że apteczka, medpaki i stimpaki są jednorazowe? Z tymi dwoma ostatnimi to jestem pewna, mam jedynie wątpliwości co do właśnie apteczki...
- Stimpak i medpak tak, jednorazowe. Medpak właście możnaby uzupełnić wkładką z chemia ale są tak popularne, że nikt właściwie tego nie robi tylko bierze następny. Apteczka podobnie. Znaczy można sobie ją trzymać po zużyciu i jak się trafi okazja wypełnić pojemnik na pełny. Tak jak w pistolecie by się wymieniało mag. Ale jak akurat u Parchów jest ten system checkpointów dość niby częstych wedle planu a tam powinna być kolejna apteczka właściwie niezbyt jest sens co kitrać pustą. Ale jak ktoś chce to może.


Cytat:

Granaty! A gdzie granaty?!
- Się robią :)



Cytat:

Mr. P żeby nie było, ja się nie czepiam ani nie wytykam błędów, widzę wkład pracy, masę pomysłów, a przede wszystkim chęci(bo nie każdemu się chce, a wiadomo jaka to katorga bycie MG ) a tu jeszcze wymyślanie własnego systemu, respekt!

Pozdrawiam
- No, no... Chyba se w ramki oprawię ten kawałek :)

- A dziękuję, cieszy mnie, że jakoś to nie wygląda tak tragicznie :) I dzięki za uwagi bo jak się samemu pisze łatwo coś zgapić :)

Mike 03-11-2016 01:12

Bandaże? Bandaże!? - Rolka taśmy samoprzylepnej! Albo kawałek folii i zszywacz tapicerski. Gdzie tu klimat? :D

MG - To co robisz?
G1 - To ja go bandażuje....
MG - A wróg pochodzi.

Czy:
G1 - Nawalam ile fabryka dała!
G2 - Zalepiam mu dziury plastrem i poprawiam zszywaczem, żeby nie pospadały jak będziemy uciekać.
:P

A co z cybernetyką?
Aż prosi się o wirtualny interface, sprzężony ze sprzętem. I obrożą :)

Tak na szybko o pancerzach, moje przemyślenia :P



Pancerze:
3 sloty na bajery

opcje:
hermetyczny - nie trzeba tłumaczyć
wysuwane ostrze - nie trzeba tłumaczyć
Do działań w kosmosie - wliczając w to silniki manewrowe itp.
magnetyczne “kabury” - broń klei się do pancerza, wystarczy położyć karabin na plecach by się trzymał.
apteczka, jak ktoś ma umiejke to wyciągnie więcej, bo programuje sobie ją.
Noktowizor/google - nie trzeba tłumaczyć
Automatyczny aplikator - ładujesz tam Stimpaka, medpaka albo czynnik zasadowy i pozwala użyć tego bez zużywania akcji.
narzędziownik - mały zestaw narzędzi
duży narzędziownik - 2 sloty - jest tam wszystko od palnika, po klej biurowy :)
zestaw hakera - taki przyszłościowy laptop, łączność bezprzewodowa i inne bajery. Fajnie by było hakować zamknięte grodzie czy mieszać w głowach systemem obronnym.
wspomaganie - daje dodatkowe 2 do siły, ale pancerz jest masywniejszy, cięższy (ważne przy przechadzaniu po moście linowym nad przepaścią i w podobnych okolicznościach :P)

Assalut
Standardowy taki jak opisałeś.

opcje:
dodatkowy pancerz - ale mobilność spada :)

Devastator
Cięższy pancerz, ale i z lekkim wspomaganiem, żeby taszczyć ciężką broń. Coś jak mieli w Obcym te uprzęże Vasquez i ten drugi. Spada mobilność, refleks i możliwość ukrycia się.

opcje:
naramienne wyrzutnie - jakieś mikro pociski
dodatkowy pancerz - ale mobilność spada :)
Dodatkowy stabilizator - broń nie ma minusów za odrzut podczas walenia serią. Nie musisz wtedy stać i zapierać się (jak na filmach :))
aktywny pancerz - jak na czołgach :) jednorazowy

Scout
Lekki pancerz, ale mobilność duża, refleks, do tego wszelkiego rodzaju skanery

opcje
stealth - jak predator, ale na krótki czas
dopalacz - kilkanaście sekund szybszy itp. ale i szybciej się wtedy może wykrwawić :)
pajęczy chwyt - rekawice i buty pokryte materiałem który dobrze przylega do nie idealnie gładkich powierzchni (np mur, ale już nie szyba czy poszycie statku)
silnik skokowy - pojedynczy kilkunastometorwy skok
polatucha - jak ta wiewiórka, skaczesz z budynku i rozpościerasz powierzchnie nośnie między ramionami i nogami, a korpusem. Oczywiście jak za dużo taszczysz to zdrowo p.......... o ziemię.


Rigger - wariacja Scouta
Lekki pancerz, ale ma sloty na drony, zamiast kupy skanerów i refleksu
kilka małych do obserwacji - 1 slot za dwa drony
jeden większy uzbrojony w jakąś lekką broń - 2 sloty
naprawdę spory, może unieść człowieka (ale dostępny tylko za zezwoleniem mg) - 3 sloty




Co do broni i amunicji to jednak liczenie pestek jest w modzie :) Ale dawaj duże magazynki :) Nic tak nie podnosi na duchu jak czerwony znaczek przy liczniku pocisków :)

Pipboy79 03-11-2016 22:35

Cytat:

A co z cybernetyką?
Aż prosi się o wirtualny interface, sprzężony ze sprzętem. I obrożą
- Na tą chwilę nie myślałem o cybernetyce. Najpierw chcę mieć trzon i jasność co i jak to potem będzie można myśleć o takich dodatkach. W tej chwili jak ktoś chce może mieć jakiś wszczep ale tak dla wyglądu i fabularnie z mechy tak samo działający jak naturalna kończyna.



Cytat:

Tak na szybko o pancerzach, moje przemyślenia :P
- Tak mniej więcej no chyba właśnie o czymś takim myślę. Choć nie mówię, że dosłownie tak jak popisałeś w tej rozpisce. Ale właśnie by pancerz prócz ochronnej roli miał jakieś tam dodatki czy modyfikacje.



Cytat:

Co do broni i amunicji to jednak liczenie pestek jest w modzie Ale dawaj duże magazynki Nic tak nie podnosi na duchu jak czerwony znaczek przy liczniku pocisków
- Trochę mi zależy na przeniesieniu ciężaru liczenia/zużywania ammo z pojedynczych pestek na magi.

Pipboy79 09-11-2016 00:14

- Jakby ktoś był zainteresowany to puściłem aktualkę w doc: https://docs.google.com/document/d/1...Kr-x7-eE/edit#

- Jakieś uwagi czy pytania coś ktoś to się nie krępować :)

Mike 09-11-2016 16:37

Może w puntach nakreśl co zawiera doc, bo niektórych może płoszyć ilość tekstu.

Buka 09-11-2016 22:30

Hejo ;)

No to tak... :PP

1. Pozostajemy przy stwierdzeniu, że postać może mieć ogólnie tyle slotów, co siły? No to dupa, to wymusza mocno, żeby każdy był bysio ;P do tego i z tych slotów już 1 wydajemy na samo noszenie pancerza...

BTW. Te 80 punktów na atrybuty to jednak jest bardzo mało :PPP

2. W dokumencie jest wiele rzeczy opisanych już 2x i owe rzeczy teraz się ze sobą sprzeczają. III - Tworzenie postaci Parcha, Punkt 9, opisy sprzętu, odnośnie chociażby tego co mają bronie palne:

Cytat:

Broń boczna - pomocnicza broń każdego Parcha. Najczęściej mniejsza i drobniejsza przymocowana w kaburze do biodra czy uda. Jest jednoręczna może być więc używana z innymi jednoręcznymi przedmiotami. Jeśli nie jest powiedziane inaczej to jest to lekka broń krótka. Standardowo jest wyposażona w latarkę taktyczną i ma miejsce na 1 slot. Wybierz sobie co za broń boczną używasz.

Broń główna - główna broń każdego Parcha którą zwyczajowo się posługuje. Jeśli nie jest wymieniona na inna jest to karabinek szturmowy. Zajmuje 3 sloty ekwipunku i posiada 1 slot na usprawnienie. Poza tym jest wyposażony w kolimator i latarkę taktyczną. Może być wymieniony na inną broń główną. Dobierz sobie broń długą, jeśli nie jest narzucony.
... podczas gdy w dole dokumentu, czytamy w IV - Mecha, dodatki do broni:

Cytat:

- Oświetlenie - odpowiednia latarka. Za 1 slot mała, taktyczna, za 2 średnia lub za 3 duża. Można też stosować jakieś ich kombinacje. Latarki działają jak ich zwyczajne odpowiedniki używane samodzielnie.
No to... te pistolety, karabiny, whatever mają już te latarki czy nie, bo zgłupiałam :P

4. Aha, i ile miejsca zajmują zapasowe magazynki, bo tego nie widzę.

5. W tabelce opisującej obrażenia zadawane przez broń strzelecką i inne z nią związane dane... co oznaczają rany 2/3 a przy magazynkach 3, 1 i takie tam? :-?

Pozdrawiam!

Pipboy79 10-11-2016 01:36

Cytat:

Może w puntach nakreśl co zawiera doc, bo niektórych może płoszyć ilość tekstu.
- Może i płoszyć... Ale z punktami musiałbym w sumie powtórzyć spis treści co tam jest.



Cytat:

1. Pozostajemy przy stwierdzeniu, że postać może mieć ogólnie tyle slotów, co siły? No to dupa, to wymusza mocno, żeby każdy był bysio do tego i z tych slotów już 1 wydajemy na samo noszenie pancerza...
- Tak, pozostaję przy tym stwierdzeniu, że postać ma tyle slotów ile Siły :) Poza tym te sloty praktykologicznie zostają na te najważniejsze rzeczy, te rzeczy mają w sobie miejsce na kolejne sloty, sporo rzeczy ma się bo po prostu się ma, są sposoby by dorobić sobie więcej slotów na sprzęt no i na koniec zawsze można jak komuś mało przerobić postać na wielbłąda kosztem mobilności :) Więc dla mnie uważam, że postacie i tak dysponują sporymi możliwościami w zabieranym sprzęcie.

- I jakie wydawanie 1 na noszenie pancerza? Pancerz się ma bez żadnych slotów. Dopiero jak ktoś weźmie cięższy czyli dający większą ochronę to zajmuje 1 slot z ekwipunku. A jak się weźmie lżejszy do zyskuje się 1 slot ekstra.



Cytat:

BTW. Te 80 punktów na atrybuty to jednak jest bardzo mało :PPP
- Czyli wszystko w porządku :) Jeszcze nie widziałem systemu z pulą punktów gdzie Gracze na robienie postaci mieliby za dużo punktów do rozdania :) A 80 pkt na 13 rzeczy to daje 13 rzeczy na 6 i 2 zapasu. 13-ście szóstek w 10-stopniowej skali bez żadnego suwakowania punktów. Na moje oko całkiem sporo :)


Cytat:

2. W dokumencie jest wiele rzeczy opisanych już 2x i owe rzeczy teraz się ze sobą sprzeczają.
- No cóż... Się pisze na raty i po kawałkach tematycznych no to tak wychodzi. Przepraszam jeśli gdzieś powstał zamęt z tego powodu. Się duma, tabelkuje, spisuje, sprawdza no nie zawsze potem człowiek spojrzy jak to potem całościowo brzmi i wygląda. A jeszcze część rzeczy "się robi" i to co już jest czasem jest już pisane z myślą, że tam się to wyjaśni dokłądniej w razie potrzeby.



Cytat:

No to... te pistolety, karabiny, whatever mają już te latarki czy nie, bo zgłupiałam :P
- W części przy tworzeniu postaci jest opisany taki wzorcowy/bazowy sprzęt. Co do broni i oświetlenia każda ma latarkę taktyczną. A w części o dodatkach do broni jest to rozpisane te dodatki nieco bardziej jakby ktoś np. chciał sobie wymienić ze startu, stracił dodatek ze slotu w grze albo w grze pojawiła się jakaś broń bez dodatków i chciałoby się je dorobić po swojemu. Dlatego część rzeczy w tych dwóch częściach może się powtarzać.



Cytat:

4. Aha, i ile miejsca zajmują zapasowe magazynki, bo tego nie widzę.
- Bo też jest na etapie "robi się" :) Ale standardowe magi wchodzą 4 na 1 slot ekwipunku.


Cytat:

5. W tabelce opisującej obrażenia zadawane przez broń strzelecką i inne z nią związane dane... co oznaczają rany 2/3 a przy magazynkach 3, 1 i takie tam?
- W krótkiej broni ciężkiej w sumie dwie jej wersje. Albo zadaje 3 obrażenia i ma 2 strzały w magu albo zadaje 2 obrażenia i ma 3 mag na strzy strzały.

- Ukośnik przy obrażeniach to dwie wersje danego typu broni. Czyli np. pistolet maszynowy może się trafić z obrażeniami za 3 albo za 4.

- W przypadku miotacza ognia dwie wartości maga to wielkość samego mioatacza ognia i wielkość z plecakowym zasobnikiem.

Ehran 10-11-2016 13:18

Pancerze: czy nie lepiej ujednolicić je z rzutami na cechy? do sukcesu na cechy potrzeba <= cecha na k10, przy pancerzach >= k10Jak to ujednolicisz, to i wartości pancerzy będą rosły a nie malały w miarę jak pancerz staje się lepszy.

Obrażenia: miło by było, jakby cecha miała wpływ na zadawane obrażenia, nie tylko sama broń i rzut kostką.
Prosta regułka: tyle ile wyrzucisz poniżej wymaganej wartości, o tyle zwiększasz obrażenia.
Przykład: mamy cechę 6, modyfikatory wynoszą -1, czyli rzucamy na 5 lub mniej. na k10 wyszło nam 2, czyli 5-2 = 3, i o 3 rosną nam obrażenia.
Ewentualnie można różnicę podzielić jeszcze przez 2, by wpływ był mniejszy.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:31.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172