lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Świat Mroku (http://lastinn.info/swiat-mroku/)
-   -   Balans crossoveru wampir-wilkołak (http://lastinn.info/swiat-mroku/17277-balans-crossoveru-wampir-wilkolak.html)

Eleishar 22-08-2017 20:03

Ja nie twierdzę że wampiry ssą. Fakt, bardziej lubię wilkołaki i nie będę twierdził że jest inaczej, ale wampiry też lubię.

Mi Raaz 22-08-2017 20:05

A.

Ok.

W obliczu tych rewelacji muszę przeanalizować cały balans postaci od początku.

Googolplex 22-08-2017 20:07

@Elei Miałem argumenty podważające twoje argumenty, ale ich nie napisałeś więc musimy obyć się smakiem. :cso:

A tak poważnie to jak się wczytasz, zauważysz, że nie twierdzę jakoby wampir miał nad wilkołakiem przewagę zawsze. Nie można jednak zaprzeczyć, że w konkretnych sytuacjach taką przewagę posiada, cześć z owych przewag wymieniłem. Niestety wilkołak może liczyć tylko na siebie, swoją watahę i ewentualnie na duchy które są mu przychylne. Wampir ma siebie, swoją koterię (tu znacznie lepiej sprawdzają się wampiry sabbatu łączone przez vinculum - paradoksalnie sabbatnicy są bardziej nastawieni na współpracę niż Camarilla), i dodatkowo Xnaście-Xdziesiąt ghuli gotowych oddać życie za swych panów. Dobrze ulokowane ghule (stanowiska dowodzące) pozwalają zwiększyć jeszcze bardziej czynnik ludzki. Nikt mający choć odrobinę zdrowego rozsądku nie zaprzeczy, że jest to zdecydowana przewaga wampira nad wilkołakiem. Owszem kudłacz zapewne będzie w stanie wyrżnąć 50-60% ghuli lecz docierając do wampira przez ich szeregi, straci trochę surowców mu niezbędnych. To wszystko przy założeniu, że wampir nie wie z kim ma do czynienia, bo jeśli założymy, że wie to na rynku szybko pojawi się deficyt srebra.

@Mi Raaz Sprawa jest w zasadzie bardzo prosta. W przypadku kiedy nastawiamy się mocno na PvP wiele zależy od tego jak dobrze gracze znają system i czy MG faworyzuje jedną ze stron (np przez umieszczenie akcji na terenie sprzyjającym konkretnej frakcji).

Mi Raaz 05-12-2017 11:05

Cytat:

Napisał Googolplex (Post 735877)
Z czysto destrukcyjnej potęgi znów zwróćmy się w stronę Tzimisce, koldunów dokładnie, popatrzmy na magię kolduniczną, dokładniej na Furię Kupały, toż to chędożone trzęsienie ziemi. Mówcie co chcecie ale nie ma wielu (jeśli w ogóle jakiś jest) wilkołaczych darów które byłyby w stanie zrównać metropolię z ziemią.

Wczoraj natknąłem się na wilkołaczy dar: Command The Blaze. Nie jest to może Furia Kupały, no ale przy 5 sukcesach pali zamek (dar z Werewolf: Dark Ages), a przy 6 całe miasto. Nie żeby wnosiło to coś do dyskusji, ale są też silne dary. Choć w porównaniu z dyscyplinami 7,8,9 poziomów to i tak wypadają cienko.

Eleishar 05-12-2017 15:08

Trzęsienie ziemi, to w ogóle Garou by było na rękę. Zniszczone miasto z łatwością przejmuje dzika natura.
Pożary są dobre do eliminacji wampirów, ale ogólnie mało pożądane. Dym zatruwa środowisko.
Mówi się że wilkołaki rangi 6+ to istoty gdzieś w okolicy pół-bogów, zapewne dlatego są raczej niedostępne dla graczy. W podręcznikach znalazłem po jednym darze rangi 6 dla każdego patronatu i wszystkie są bardzo koksiarskie. O wyższych jest tylko wspomniane, że są niesamowicie potężne. A zdobycie rangi powyżej 5 w ogóle nie jest opisane.
Tym się systemy różnią, Wilkołak jest wyjściowo potężniejszy, ale wampir oferuje dłuższą ścieżkę rozwoju, jeśli diabolizm ci nie przeszkadza :P

Komtur 05-12-2017 17:11

A kłaki nie miały jakichś darów związanych z Umbrą i nie mogły czasem wyskakiwać nagle znikąd? Tak tylko pytam, bo nie znam się.

Mi Raaz 05-12-2017 22:24

Odnośnie powyższych

Komtur, tak wilkołaki mogą przechodzić do umbry i z powrotem. Nie jest to aż takie łatwe dla początkowej postaci, ale potrafią to praktycznie wszystkie wilkołaki.

Eleishar rank 6 danego patronatu żyje tylko JEDEN w danym czasie. Są to wybrańcy najpotężniejszych duchów. Co za tym idzie nie ma wyższych ranków niż 6. Dla porównania wampiry już 6tego pokolenia mają dyscypliny na 7 kropce.

No ale tak już jest. Wampir nowo powstały to cienias przy nowopowstałym wilkołaku, a przy staruszkach jest już dokładnie odwrotnie.

Eleishar 05-12-2017 22:52

A kitsune mogą mieć rangę nawet 9, pewnie przez to mi się utarło, że są rangi powyżej 6 dla wszystkich łaków.
To nie jest tak, że Garou przy starym wampirze to cienias. Ale przeprawę już będzie miał trudniejszą. Kwestia jeszcze czy mówimy o graczach z talentem do kombinowania, czy też lore'owo czysto. Według lore wampiry każdego pokolenia boją się wilkołaków, choć są przykłady sytuacji odwrotnej. Jakby twórcy nie mogli dojść do porozumienia w tej kwestii (raz pojedynczy, młody wilkołak to aż za dużo na koterię starych wampirów, a innym razem cały szczep weteranów wymięka przy jednym krwiopijcy).

Komtur 08-12-2017 13:52

Cytat:

Komtur, tak wilkołaki mogą przechodzić do umbry i z powrotem. Nie jest to aż takie łatwe dla początkowej postaci, ale potrafią to praktycznie wszystkie wilkołaki.
No właśnie, starsze kłaki mogą tłuc wampiry metodą hit and run i nie pomogą tu pokolenia, ani watahy ghuli.

Leoncoeur 08-12-2017 16:53

Do bezproblemowego, szybkiego i bez potrzeby pewnych warunków, przechodzenia do Umbry potrzeba specjalnego daru.
Bez tego nie trwa to moment, potrzeba choćby lustrzanej powierzchni i jest obarczone ryzykiem. W miastach ciężej (a tam wampiry sobie są). Umbra to mocna broń, ale bez przesady.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:22.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172