27-07-2007, 11:10 | #41 |
Reputacja: 1 | To był last order. Tyle ,że ja miałem podzielony na trzy 8 minutowe kawałki z jakimś intro/outro :P Ktoś się wysilił i podzielił. A ostatnio zaczął przeważać u mnie Cowboy Bebop bo leci na TV kultura i do tego jest całkiem nieźle tłumaczony. |
29-07-2007, 14:30 | #42 |
Reputacja: 1 | Dla mnie bezsprzecznie pierwsze miejsce zawsze będzie dzierżył Ghost in the shell. Mistrzowsko zrealizowana anime. Z klimatem jak w Bladerunner i kreska ponad style. Taka sztuka dla sztuki. Drugie vampire hunter. Trzecie FF VII. Co prawda ray trace, niemniej jednak rysy twarzy i "power" akcji typowo anime. No i akcje w stylu łatający Cloud robią wrażenie. Ostatnio edytowane przez Sayane : 29-07-2007 o 22:24. Powód: błędy |
29-07-2007, 20:31 | #43 |
Reputacja: 1 | Tak!! Samurai 7 i Hellsing. Choć wiele jest anime których jeszcze nie widziałem, a z pewnością są warte obejrzenia. A oglądaliście może film Cowboy bebop?? Akcja jest pociągnięta dalej, jakby kontynuacja serialu, ale wypas!!! Po prostu kto jeszcze nie oglądał temu radze nadrobić. Pozdrowionka
__________________ Świerszcz śpiewa pełen radości, a jednak żyje krótko. Lepiej żyć szczęśliwym niż smutnym. Ostatnio edytowane przez Manji : 29-07-2007 o 23:28. Powód: błędy |
30-07-2007, 11:01 | #44 |
INNA Reputacja: 1 | Moje kochane anime?? Ojj na pewno będzie to One Piece ^ ^ Ono jest moje kochane i nie oddam XD A następnie to już jak leci, bo uwielbiam wszystkie poczynając od: (kolejność czysto przypadkowa) - Shin-Chan - Cowboy Bebop - Fushigi Yuugi - Lupin III ( XD ) - DB - SM ( XD ) - Vision of Escaflowne - Arjuna - Sayiuki - Golden Boy i na pewno jeszcze wiele, wiele innych, ale mam słabą pamięć XD
__________________ Discord podany w profilu |
09-08-2007, 02:05 | #45 |
Reputacja: 1 | Trudno zdecydować które lepsze więc uznam, że tak samo dobre: - Fate Stay Night (ciekawy pomysł- wojna o Graal) - Last Exile (za postacie i fabułę) - Eureka 7 (za wszystko) - RahXephone (fabuła i dźwięk) - Hellsing (moje pierwsze anime od tego się zaczeło ) A z filmów: - Ghost In The Shell (po obejrzeniu siedziałem jeszcze z 2 godziny i myślałem o tym filmie) - Spirited Away (świetnie prowadzona fabuła) - Vampire Hunter D Bloodust (za klimat i ciekawego bohatera, rzadko słyszy się o pół wampirach)
__________________ Jeśli masz zamiar wznieść miecz, upewnij się, że czynisz to w słusznej sprawie. Armia Republiki Rzymskiej |
15-11-2007, 19:45 | #46 |
Reputacja: 1 | 1 miejsce u mnie to Naruto 2 miejsce Elfen lied 3 miejsce Full metal alchemist Ostatnio edytowane przez Sayane : 17-11-2007 o 13:18. Powód: błąd w tytule |
15-11-2007, 21:07 | #47 |
Reputacja: 1 | Ghost in the Shell 1 Cowboy Bebop (seria plus film) Samurai Champloo Małe OT i reklama: Za około 3 miesiące staruję sesję z serii Cowboy Bebop. A więc jest jeszcze trochę czasu, aby sobie powtórzyć cały materiał. Ostatnio edytowane przez Sayane : 17-11-2007 o 13:18. Powód: Modedit |
16-11-2007, 10:46 | #48 |
Reputacja: 1 | Manga? Manga! Łii! Cóż mi się tam kojarzy.... Manga!!! No tak... Manga... 1. Dragon Ball- O boshe, komiksy miałem jeszcze w dzieciństwie(^ ^) i mimo, że dla wielkich wyjadaczy mangi może to być głupstwo, mam do tego wielki sentyment. 2. Evangelion- Czytałem komiksy, oglądałem w TV i bajka naprawdę przypadła mi do gustu. Te dzisiejsze bajki pokroju Naruto jakoś nigdy nie przypadły mi do gustu. Może kiedyś. |
09-01-2008, 12:59 | #49 |
Reputacja: 1 | Moje ulubione produkcje anime to: 1 Kimagure Orange Road – 48 odcinkowa seria, 12 odcinkowa OAV oraz dwa filmy. Klasyka japońskiego komiksu. Jeden z najpopularniejszych ponoć seriali w historii anime, choć mający swoje lata. Romans z dodatkiem komedii oraz dramatu połączony z fantastyką. 2. Ajimu Beach Story, krótkie, rewelacyjne anime liczące zaledwie 4 odcinki, cos w stylu komedii romantycznej z przepiękną ścieżką dźwiękową, oprawą graficzną oraz sensowną fabułą. Bohaterowie także normalni. 3. Mahou Senshi Riui – Slayers, tylko w znacznie lepszym wydaniu. Nie wierzycie, ze to możliwe, wystarczy obejrzeć to anime. 4. Seikai no Senki – futurystyka w najlepszym wydaniu. Cała seria składa się z czterech serii, które koniecznie trzeba oglądać kolejno. Najpierw Crest of the Stars, potem kolejno serie Banner of the stars. Najlepsze bitwy kosmiczne, jakie można zobaczyć, przy czym nawet nie chodzi o efekty, a o strategię oraz normalny realizm. 5. Tenshi na Konomaki – komedia z wątkami szkolnymi, romansowymi, genialnie opracowana. Otóż pewien chłopak przechadzając się nad rzeką odbywa sobie pogawędkę z duchem, który ma go zmienić w super faceta. Co z tego wyszło, warto obejrzeć. 6. Shuffle - komedia romantyczna, gdzie autorzy wycisnęli z tematu wszystko, co tylko mogli wycisnąć najlepszego. Przy czym, niczym w dobrym thrillerze, najpierw buduje się sielankową atmosferę, by ją burzyć dając niestandardowe, jak na komedię romantyczną, rozwiązania. Nieczęsto się zdarza przy tym, żeby późniejsze odcinki były lepsze niż początkowe. Ponadto niezwykle symptyczni bohaterowie, z których każdy niemal posiada drugą, często wiele mroczniejszą stronę, niżeli wydaje się to na pozór, główny bohater zaś jest, uwaga, całkowicie normalny, co jest nieczęste w komediach romantycznych. Ponadto śliczna kreska. 7. Full Metal Panic – jest dyskusja na forum. 8. Mugen no Ryvius - kosmiczny odpowiednik "Władcy much", opowieść o miłości, nienawiści, szaleństwie i tym, jak najprzyzwoitsi próbując ratować siebie i innych z bagna musza stosować coraz gorsze i brutalniejsze metody, które prowadzą do pogrążenia się nich samych. Kreska może nie najpiękniejsza, ale fabuła świetna.. 9. Shingetsutan Tsukihime – nie lubię wampirów, ale to jest niesamowite. Rewelacyjne połączenie romansu z thrillerem. 10. Scrapped Princess - dość znane anime z gatunku cyber-fantasy. Czysty temat na grę RPG. Świetna fabuła, postacie, cała reszta. |
10-03-2008, 19:08 | #50 |
Reputacja: 1 | moje najukochańsze to: -fushigi yuugi -rycerze zodiaku -witchblade lubię też inne ale te wyjątkowo przypadły mi do gustu!!
__________________ życie to jedna wielka impra: nudzi jak nic się nie dzieje |