|
Untouchables: Transformation Forum przeznaczone na teksty i materiały związane z autorskim systemem do starego Świata Mroku. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
12-07-2006, 17:00 | #1 |
Reputacja: 1 | [MD] Światło w Mroku [center:19ed1a5383]Światło w Mroku[/center:19ed1a5383] Cel: oczyścić miejscowe ludności z ciemności i przekleństwa Osnowa/oś: podążanie tam, gdzie włada ciemność Dźwięk scenariusza: Średni Epoka: XX/XXI wiek Miejsce: planeta Ziemia (Europa/USA/Anglia) Aspekt: Inkarnacja Ciało Sagi: zmaganie się z życiem śmiertelnych Proponowane Siły: Świetlani i Odcienie Sposób Świetlanych: zmieszanie się w społeczeństwo i przyjęcie znaków przeciwnika (Archetyp Mag), tzn. Świetlani inkarnują się jako ludzie, przyjmują chrześcijaństwo, ale jako młodzi ludzie przyjmują znaki gotyckie i ich światopogląd gotyku (stają się Gotami) i próbują nieświadomie oświecać braci i siostry, których dusze czują się ludźmi (nie zaś boskimi istotami) Sposób Odcieni: hamowanie oświecenia poprzez natarczywe pchanie do grzechu, pokrywanie mrokiem, plugawienie i odwracanie znaków lub przekręcanie wiedzy o boskich istotach na swoją korzyść, a nie ogólną, polecany Archetyp dla Odcieni: Hedonista Fabuła: lawirujące pomiędzy oczyszczeniem innych, a splugawieniem samego siebie, parcie naprzód w uświadamianiu innych (w środowisku Gotów) o istotach boskich, życiu po życiu, duchowości, ale zarazem samemu pogrążanie się w ich grzechach Typ rozgrywki: Pojedyncza Grupa lub Grupa na Grupę |
07-08-2006, 05:57 | #2 |
Reputacja: 1 | [center:8a58f71cc7]Scenario: Light in Darkness[/center:8a58f71cc7] Goal: purify local populace from darkness and curse Axis: going where darkness rules Sound: medium Epoch: 20-th/21-st century Place: planet Earth (Europe/US/UK) Aspect: Incarnation Saga body: wrestling with life of the mortals Suggested fractions: Unearthlies and Shades Unearthlies role: entering the society and adopting symbols of opposition (Mage Archetype). This means incarnating as young humans beliving in christianity and entering ghotic subculture to try enlighten those members that still have sensible souls. Shades role: tempting, obscuring, fouling, spreading false information about divines, pushing towards sin. Encouraging to put own good before group needs (Hedonist Archetype) Plot: enlighting others and manouvering on the verge of own soul corruption. Spreading the truths about dieties, afterlife while slowly geting engulfed in their sins Game type: single group or group vs. group
__________________ Just because you feel good it doesn't make you right... |