lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Warhammer Fantasy Role Play (http://lastinn.info/warhammer-fantasy-role-play/)
-   -   Sztuka tworzenia profesji (http://lastinn.info/warhammer-fantasy-role-play/3227-sztuka-tworzenia-profesji.html)

Macharius 23-05-2007 22:02

Cytat:

Łowcy Duchów raczej czarami.
- czarami robią to Magistrowie Kolegium Śmierci, przypominam że nikt poza Imperialnymi Kolegiami Magii nie ma prawa czarować.

Cytat:

Niestety świat potrzebuje kowali robotników, karczmarzy, kupców, chłopów, kurtyzan .I po to się tworzy procesje. Bo podręcznik tego nie przewiduje, ale za przewiduje zabójców, arcmagów i rzeźników
A profesje rzemieślnika, mistrza gildii, sługi, karczmarza, chłopa, mieszczanina itp. które są w podręczniku do WFRP to niby co?

hanzo 23-05-2007 22:09

Wiem, że granie gościom przyśrubowanym do miecza i do ruszciki jest fajne a ja grałam kupcem i było fajnie wiem, że to profesje są nie grywane są klimatyce. Kiedy moje postać zginie ma zamiar zagrać żebrakiem.

Malkav3 23-05-2007 23:20

Czemu są nie grywalne?
Ja swego czasu grałem "karczmarzem"(kucharzem) niziołkiem, oskarzonym niesłusznie o otrucie kogoś wysoko postawionego. Biedak miał kiedyś świetnie prosperującą karczmę, w której sam gotował. Pewnego dnia przyszła ta osoba, a komuś się nie spodobałą wiec ją otruł. Za co postać została osądzona i uciakła z prowincji. Włuczył się biedak po świecie aż trafił na ekipę innych graczy. Nożem potrafił nieźle operować więc jakoś przeżył, garczek to niezły hełm jak coś pod niego założyć. W dodatku jak się kumplą z ekipy dobrze ugotuje to będą cię osłaniać jak nikogo innego. Do tego prezencja, rozrywkowość i humor, daje znakomite efekty. Zapomniał bym o pomysłowości. Która nieraz była głupotą - celowo. Wszystko da się pogodzić.
Miałem swego czasu serie niziołkowych postaci.

Yaneks 24-05-2007 09:26

Ja teraz gram sierżantem, ale niestety tylko profesją, fabularnie dopiero się na niego szkolę :) Dlatego nie mam żadnej władzy ani posłuchu wśród żołnierzy. Jednak staram się nie rzucać na wszystko z mieczem. Mój kolega (Leśny duch) ma 78 US, i zanim nasz MG cokolwiek powie, on mówi: atakuję. Dla mnie to nudne, ponieważ on zabiera dla siebie wszystkie łupy, i przez niego cała gra jest nudna. W związku z tym zdażyło mi się (:)) "przypadkowo" przeciąć mu cięciwę w dwóch miejscach. I co? Dostałem łupy :)
Każda profesja dostosowana jest do innej gry. Karmacz musi gotować, a kupiec negocjować, to jest prawo SŚ. Co kto lubi, jeżeli nie jest się za specjalnie tytanem intelektu, to się gra Berserkerem z Norski, a jeżeli się jest, to się gra Uczonym. A Jeżeli się jest przeciętniakiem, to czymkolwiek można. Ja raczej nie wyróżniam się specjalną pomysłowością w rozmowie, dlatego kiedy przychodzi nam walczyć np. w rezydencji i dwadzieścia goblinów zamyka się w pokoju z łukami, to po prostu biorę drzwi na plecy i wbijam do środka. I dlatego jestem dość przydatny :) Mamy jeszcze drugiego wojownika w drużynie, który ma topór i kuszę, oraz tego kumpla co ma 78 US. Stają za mną i walą strzałami, a nasz Sigmaryta młotkiem i błogosławieństwem taranuje goby z boku. One są zajęte miotaniem w moje drzwi strzał :) Myślenie pozostawiam reszcie.
Btw. jak moja postać kiedykolwiek zginie, to zostaję śmieciarzem, ponieważ wtedy mogę zacząć od początku i nauczyć się grać od tej drugiej strony.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:12.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172