lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Warhammer Fantasy Role Play (http://lastinn.info/warhammer-fantasy-role-play/)
-   -   Pomysły na nową profesję (http://lastinn.info/warhammer-fantasy-role-play/7263-pomysly-na-nowa-profesje.html)

Macharius 01-05-2009 19:08

No i niziołkowy Strażnik Pól ;) oni chronią Krainę Zgromadzenia między innymi przed nieumarłymi ;)

Komtur 04-05-2009 13:34

Oto modyfikacja schematu rozwoju Poszukiwacza skarbów. Zmianie ulegają WW na +15 i US na +15.

A teraz schemat rozwoju Oprawiacza.

WW+25, US+25, K+20, Odp+20, Zr+15, Int+20, SW+30, Ogd+10, A+2, Żyw+6

Umiejętności:
Unik, jeździectwo, sekretny język (łowców), tropienie, skradanie się, spostrzegawczość, ukrywanie się, nawigacja, rzemiosło (preparowanie bestii), czytanie i pisanie, sekretne znaki (łowców), nauka (magiczne komponenty), targowanie się, wycena, zastawianie pułapek

Zdolności:
Błyskawiczne przeładowanie, błyskawiczny blok, Broń specjalna (dwuręczna), (mechaniczna) lub (łuk), (palna) lub (kusza), grotołaz, krzepki, morderczy atak, nieustraszony, silny cios, szybkie wyciągnięcie, strzał mierzony, strzał precyzyjny, wędrowiec, wyczucie kierunku, wyostrzone zmysły.

Profesje wejściowe:
Szampierz, łowca wampirów, zwiadowca, wędrowny czarodziej, strzelec.

Profesje wyjściowe:
Łowca czarownic, uczeń czarodzieja, fechmistrz.

Ekwipunek:
Koń wierzchowy, pełna zbroja kolcza, kusza samopowtarzalna lub rusznica, długi łuk lub muszkiet hochlandzki, amunicja do broni zasięgowej 20 szt. każdego rodzaju, dowolna broń dwuręczna, muł z sakwami na resztę ekwipunku, pudła ze słojami z octem do konserwacji komponentów, zestaw noży do oprawiania, 4 sidła, zapas wody i żywności na dziesięć dni wędrówki.

hanzo 04-05-2009 18:09

No tak pierwsze linia jak się patrzy może to wiedźmin :D. łowienie bestii może być dobre w DD a nie w młotku

Macharius 04-05-2009 18:54

Niby czemu nie? W końcu to świat fantasy. Na dodatek istnieją solidne powody po co te bestie mają być łowione. Co prawda robienie profesji dla kogoś takiego moim zdaniem jest głupie, czarodzieje raczej zatrudniają grupy awanturników i oddziały najemników żeby pozyskać jakieś składniki jeśli sami nie chcą sie po nie wyprawiać.

Dalgar 04-05-2009 20:48

A dla mnie robienie takiej profesji jest dobre. Nasz świat idzie do przodu więc czemu świat młotka ma nie iść do przodu i nie tworzyć nowych możliwości na życie?

Komtur 04-05-2009 22:28

Cytat:

No tak pierwsze linia jak się patrzy może to wiedźmin . łowienie bestii może być dobre w DD a nie w młotku
Hanzo co najmniej pięć profesji w opisanych w podstawce zajmuje się zabijaniem potworów, zabójca trolli, zabójca gigantów, zabójca demonów, łowca wampirów i łowca czarownic więc czemu nie oprawiacz? A na marginesie która profesja z DD jest określona jako typowy zabójca potworów?

Cytat:

Co prawda robienie profesji dla kogoś takiego moim zdaniem jest głupie, czarodzieje raczej zatrudniają grupy awanturników i oddziały najemników żeby pozyskać jakieś składniki jeśli sami nie chcą sie po nie wyprawiać.
Oprawiacz jest fachowcem, a grupy awanturników czy najemników słabo znają się na tej robocie, bo cóż z tego że zaszlachtują np. chimerę skoro zrobią to tak, że jedyne co się uda z niej pozyskać to będą mielone kotlety. Oprawiacz wie także jak przewozić komponenty, by po wielodniowej lub wielotygodniowej podróży nadawały się jeszcze do użytku.

Ps. Macharius i Dalgar dziękuję za poparcie. Wkrótce nowa profeska tym razem podstawowa.

hanzo 05-05-2009 00:37

Zabójcy do nie łowcy to droga tu oczyszczeniu z hańby.Łowca czarownic niszczy zalążki korupcji w środowisku urbanizowanym (chaosu).
A robienie postaci nie pcha świata do przodu tylko wydarzenia w kraju i na świecie. A nie zrobienie paru postaci. A co mnie drożni to ze ze się połowa graczy i mg że za każdym krzakiem jest gobos a w każdej jaskini jest potwór.

Dalgar 05-05-2009 09:00

A czy pewne wydarzenia nie prowadzą do "postępu"? Powstanie takiej profesji ja oprawiacz może wytworzyć całkiem nową dziedzinę nauki w starym świecie i rozwinąć także alchemię.
A co do tego co cię drażni to...nie widzę powiązania z tym wątkiem. Nie mówimy tutaj o częstotliwości w występowaniu potworów czy bestii, więc jak dla mnie to był komentarz zbędny.

hanzo 05-05-2009 14:47

Alchemiści byli w 1 ed tylko ze w twórcy 2ed stwierdzili ze to jest niegrywalna :D

Macharius 05-05-2009 15:41

Alchemicy a nie alchemicy. Poza tym, zanim powiesz że coś jest niegrywalne to zapoznaj sie z materiałami, w 2 edycji wyraźnie jest stwierdzone że Magowie Kolegium Metalu są alchemikami.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:38.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172