Oj tam, aj tam. I tak wiadomo ze dzieciaki i zatwardziali fani kupią. Wiec po co drążyć temat? |
Ja nie wiem czy kupię. Trójki nie kupiłem ze względu na cenę, a rzeczy z Cubicle nie są tanie, choć może się skuszę jeśli będzie dużo graczy na forum i jak namieszają coś fajnego do mechaniki. |
Ja, pomimo mojej warhammerowej miłości, nie zakupię. A to dlatego, że mam wszystko do 2 ed i jak będę chciał Młotka, to mam. A obecnie przerzucam się na Das Schwarze Auge i dorywczo do Numenery. I trzy systemy mi zupełnie starczą. Albo pięć, jeżeli dodać do tego Neuro 1.5 i Dungeonslayers (posiadanego DD 3.0 nie wliczam, bo nie lubię). Chociaż jestem ciekawy co w czwartej edycji Młotka wrzucą. Czy w końcu będzie jakiś ciekawy podręcznik o Lustrii? Albo Arabii? |
Poniżej kilka nowych informacji / spekulacji (zebrane przez Git Games z forum Strike to Stun):
Wątki na samym forum (1 i 2). Graeme Davis, który pracował przy wszystkich poprzednich edycjach, będzie w kontakcie z C7. |
Czyli możemy spodziewać się lekko odświeżonej drugiej edycji, a jak chcę świeżego podejścia, to pozostaje Zweihaender. |
Mało informacji, które nie wnoszą niczego nowego. Oczekiwałbym, że C7 uwzględni w fluffie to, co zrobiło "Imperium w Płomieniach". Prawilnym cesarzem jest Heinrich X, a Karl Franz to faja i gryzie piach! |
Cytat:
Ja to bym chciał żeby wywalili żywotność i zamiast tego użyli różnych poziomów "condition" i zasad światła z Torchbearera, żeby można było przeskoczyć na niektóre profesje w wyniku rozwoju fabuły, a nie przez bezsensowny schemat rozwoju. No i chciałbym by ten wczesny renesans WH zmienił się na coś w rodzaju naszego siedemnastego wieku z odkryciami geograficznymi i może jakaś rewolucja w Bretonii, żeby wywalić tę obłudną elfią panią jeziora. |
Cytat:
Zweihaender - sprawdź sam na drivethru - early access jest za darmo (link). Zweihaender ma między innymi przeskoki z profesji na profesję zależne od fabuły. Coś w rodzaju "condition" też się pojawia (peril condition track). Cytat poniżej. Cytat:
|
Cytat:
|
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:05. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
artykuły rpg