lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Zrujnowana Twierdza (http://lastinn.info/zrujnowana-twierdza/)
-   -   Zbroja w D&D (http://lastinn.info/zrujnowana-twierdza/291-zbroja-w-d-and-d.html)

Moryc Żółw 28-01-2005 17:06

Możesz przybliżyć to rozwiązanie? Albo dać jakiś link do opisu?

fleischman 28-01-2005 17:25

Nie pamiętam tego dokładnie i na dodatek zgubiłem kartkę, na której miałem to zapisane (ach te rajdy po podręczniki i spisywanie co ciekawszych rzeczy :))
Ale tam był jakiś przelicznik, że możńa było premie do KP przeliczyć na DR.
Jak znajdę notatki to może jeszcze coś dopiszę...
Ale i tak OGL itp chyba zabraniał...

Moryc Żółw 28-01-2005 18:45

Mnie zbroja w D&D wnerwian na tyle, że zawsze gram postacią, która jej nie potrzebuje. Albo Magiem, albo Ninją (Łotrzyk/Mnich). Ale z niecierpliwością czekam na te notatki :D. BTW: Jako ciekawostka, powiem, że w pobliskim empiku od mojego miejsca zamieszkania, jest w gablotce (nie wiem czy można kupić, bo tami jest duży dział do rpg, gdzie można pograć i są takie ciekawostki, jak diablo figurkowe i chyba nie wszystko można kupić :() Book of Vile Darkness!

wild_beast 29-01-2005 10:00

Book of Vile Darkness- to jest to! :D
Najlepsze jest chyba w kampaniach na Planach, kiedy to walka z Arcydiabłęm nabiera Prawdziwego znaczenia.
************************************************** **********
Co do zasad, to rozwiązanie z UA jest dobre i się sprawdza. Jeśli dobrze pamiętam to Full Plate ma redukcje 5/-, ale nie jestem pewny. Co do parowania to znalazłem fajnego house rulsa, na www.planewalker.com. Otóż aby partować musisz użyć swoich ataków na runde. Wygląda to mniej więcej tak:
Wojownik mający ataki +11/+7 może zatakować barbarzyńce. Wykonuje normalny atak. Jeżeli ma możliwość wykonania pełnego ataku wybiera czy drugi atak "wykorzystuje" na uderzenie czy parowanie. Jeżeli na parowanie to podczas ataku barbarzyńcy rzucają obaj test sporny- barbarzayńcea z modyfikatorem swego ataku, a wojownik z modyfikatorem przeznaczonego na parowanie. Jeżeli brabarzyńca ma wyrzuci większy lub równy trafia wojownika, natomiast jeśli mniejszy wojownik paruje.
A tu jest link do tych zasad : http://www.planewalker.com/about/ent...ntEntryID=2350

fleischman 29-01-2005 12:01

Chyba modyfikator +11/+7 jest niemożliwy :D
Jeśli już to +12/+7 lub +11/+6...

Klauth 29-01-2005 14:43

A modyfikator z siły?... :wink:

Moryc Żółw 29-01-2005 14:46

Jest możliwy np. podwójną bronią Np.Miecz podwójny +0/+1...

wild_beast 31-01-2005 07:59

Dobra , uspokujcie się. Pisałem z głowy! :wink:

Moryc Żółw 31-01-2005 11:08

Sry. Szczegółowość co do zasad została mi z dawnych sesji... Spytaj się Kos(a)y...

Klauth 31-01-2005 13:11

Nie chcę się wtrącać ale często przez te wasze sprzeczki co do zasad sesje były nudne. :D


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:30.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172