Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 31-12-2009, 16:13   #1
kabasz
 
kabasz's Avatar
 
Reputacja: 1 kabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetny
[Komentarze] Luna: Połączeni Duszą.

--- Materiały. ---

Rekrutka + mechanika ([Autorski] Luna: Połączeni Duszą.)

Ściąga nicków, ras, imion

kabasz - Lykaryn - Zaur.
Howgh - Aborrecimiento lub Asco - Wallow
Adr - Puryfikanin - Puryfik
Glyph - Skrzadło - Argo
Kaworu - Kruk Śmierci - Ravan
Terrapodian - Sadesyksy - Lauhelmaasielu
XIII - Aerdanid - Az'khas
Rewan - Feniks - Hane
Latilen - Gatti - Grau
Nagash hex - Rosso Angelo - Alphonse Solf Kimblee

Po kolei:

Sprawy organizacyjne:

1) Jak piszemy posty w sesji ?
Przyjmuję następującą formę reprezentowania myśli, dialogu i tekstu pisanego.

Dialog rozpoczynamy od – oraz piszemy normalną czcionką

- Czy wszystko w tym temacie jest jasne ? - Głosem nie znoszącym sprzeciwu kabasz zapytał się zebranych graczy.

Myśli piszemy kursywą, bez cudzysłowów.

Mam nadzieję, że nikt mi nie będzie zmieniał konwencji pisania postów, bo potem bałagan się robi. – pomyślał kabasz.

Proza zaś normalną czcionką.
kabasz patrzył na swych nowych graczy zaciskając topór w ręku. Cicho nucąc sobie pod nosem ulubiony kawałek Armady.

2) Czy pogrubiamy imiona postaci ?

Ten zabieg stosowany jest aby, lepiej i szybciej móc się rozeznać w poście współgracza/MG. Mnie osobiście on irytuje, szczególnie przy wstawianiu posta kiedy to ma się naście boldów do dodania w napisanym właśnie tekście. W zamian za nie pogrubianie imion proponuje didaskalia na końcu posta. Ogólne powiedzenie co zamierza gracz. Sprawdzało się to dobrze w SL. Zatem na końcu posta idą deklaracje odnośnie używanych zdolności, imiona postaci z którymi weszliście w interakcje i chcielibyście być zauważeni przez współgracza/MG itp. Słowem znajdują się w didaskaliach wszelkie ważne informacje aby przy odpisywaniu gracz/MG mógł szybko znaleźć potrzebne mu posty, do których ma się odnieść.

3) Panel sesyjny.
Karty postaci w panelu sesyjnym będzie trzeba uzupełnić według schematu(kolejność wyświetlania w profilu jest istotna):

Po lewej stronie
- Umiejętności danej postaci:

Po prawej stronie
- Przydział 30 punktów do rozdysponowania:

Siła:
Charyzma:
Inteligencja:
Zręczność:
Szczęście:


Punkty te są naleciałością z poprzednich gier. Wolałbym aby każdy podchodził do nich jak do próby skonkretyzowania cech fizycznych i psychicznych postaci niż do cech, których testy uratują waszą skórę.

(Tutaj jedyna różnica w grupie potworów/ludzi)
Potwory:

- Punkty siły (100/100).
Źle reaguje na:
- <ta lista będzie uzupełniana w czasie sesji>

Ludzie:
Aktywacja
Kontrola
Moc

Po lewej stronie na dole:
- Informacje ważne dla MG, których nie umieściłem na forum:

4) W tej sesji również rozwijana będzie mechanika darów oraz potworów. Nie są jeszcze sprecyzowane dobrze sposoby rozdawania wam PG. Pracujemy nad tym wszyscy, aby mechanizm był czytelny i sprawny. Za co więc możecie dostać punkty ?

(Lista z poprzedniej sesji. Pewnie to się zmieni, ma tylko na względzie pokazania wam co może być punktowane.)

- Odpisywanie na czas.
- Dobre odgrywanie swojej postaci w sensie nadawania jej znamion realizmu i "życia"
- Współpraca z innymi graczami.
- Budowanie nastroju słowem, posty wprowadzające elementy emocji, przeżyć i przemyśleń bohatera pozostające przy tym zwarte, treściwe i nie tracące na ekspresji. Muzyka, obrazy urozmaicające przekaz słowny.
- Zakończone wątki – czyli zwyczajnie grając w sesji.
- PG przyznane przez MG i jego widzi mi się.

5) Post rozpoczynający sesje pojawi się jutro o 20. Dla grupy potworów oraz dla grupy ludzi. (TD ręczył głową Aschara )

6) Póki co, nadal nie została omówiona kwestia kombosów. Jak to widzą poszczególni gracze ? Ja byłbym za tym aby łączyć same zdolności a nie przedmioty jakie wytwarzacie. Gdyż ...

7) Pojawiło się wiele pomysłów, zainicjowanych od was, które można zebrać w ogólną nazwę „eliksirów”. Mianowicie dodając odpowiednie składniki można zaparzyć miksturkę, która : ... . Czy chcecie rozwijać pomysł takich miksturek ? Składniki to oczywiście to co wytwarzają rasy. Działanie zależy od was.

8) Materiały sesyjne służą nam wszystkim. Chciałbym aby osoby, które używają jakieś zdolności wpisali ją do materiałów. Zatem, jeśli ktoś z graczy użyje „Wściekłego uścisku, wydłużonego języka”. Zobowiązany jest do zaktualizowania posta o danej rasie i dodaniu użytej zdolności na kolor np niebieski. Po co to ? Aby pokazać wam i sobie, które zdolności zostały użyte a które nie oraz dopracowywaniu materiałów. Połączenia między rasowe mam nadzieję są już u każdego ustalone i nikt bez mojej wiedzy nie będzie już nic dodawał, zmieniał.

9) Pewnie i tak o czymś zapomniałem Stąd post będzie pewnie edytowany
 
__________________
The world doesn't need anything from you, but you need to give the world something. That's way you are alive.

Ostatnio edytowane przez kabasz : 06-01-2010 o 21:28.
kabasz jest offline