Uch, pytań jest sporo i widzę, że Gracz mi się trafił konkretny. Dobrze!
Do tworzenia maga baaardzo zachęcam, bo jeszcze nikogo nie ma na to stanowisko, a bez maga... No cóż, bez maga będzie, delikatnie mówiąc, ciężko. I nie chodzi mi tylko o walkę.
Na pytania będę odpowiadał po kolei:
1. Ograniczeń rasowych nie narzucam. Możliwości są dowolne, ALE... Załóżmy, że grasz jakimś lykantropem czy innym wampirem. Ktoś w większym ośrodku cywilizacji będzie miał choćby cień podejrzenia, że jest z Tobą coś nie tak, to masz, delikatnie mówiąc, przerąbane. Im dziwniejsza rasa, tym większa nieufność do niej = tym trudniejsza gra. Natomiast smok - nie, to już za dużo. Na potrzeby rekrutacji do sesji przyjmuję, że Saskia była ostatnim smokiem.
Rasy jakiekolwiek, ale humanoidalnopodobne
2. Taka postać, o ile byłaby, jak pisałem, humanoidalna, mogłaby być klimatyczna. Ale pewnie przy przyjmowaniu KP nie obyłoby się bez konsultacji/poprawek. Ale też wolałbym, żeby jakoś ocierała się o wiedźmiński świat, tzn. na przykład kojarzyłaby się z mitologią słowiańską.
3. Umiejki całkowicie i absolutnie samemu. Logika tego rozwiązania jest właśnie taka, by dać wam dowolność - im węższa dziedzina, w której specjalizuje się bohater, tym lepiej to robi. Oczywiście, jeśli przegniecie, będę się z wami konsultował.
4. Z psioniką czułbym się nieswojo, ale nie mówię nie. Wolałbym wtedy usłyszeć listę umiejętności, które taka postać posiada i ją skonsultować z graczem. Tym niemniej - nie zabraniam.
Na koniec - dobrze, że się zgłaszasz, Mivnova, bo widzę, że masz sporą wiedzę o świecie, warto mieć takich graczy. Rób KP :P