@archiwumX
Najłatwiej będzie, jak zdobędziesz krążący po sieci podręcznik WFRP w edycji TofT.
Jesienna Gawęda jest owszem stylem grania w Młotka, ale przecież nie wyrosła znikąd - stąd te dziesięć artykułów i, jak dzem zauważył, w szerszym kontekście także reszta porad dla MG z kultowych w naszym kraju magazynów. Warto przeczytać i zastosować z umiarem, bez nadinterpretacji. W Neuroshimie taki styl gry pewnie by odpowiadał mieszance wszystkich kolorów z wyłączeniem Chromu, jeśli dobrze pamiętam charakterystykę poszczególnych elementów.
Cytat:
Nie, nie, tu chodziło mi o poszerzenie kontekstu. Bo dziwisz się w jaki sposób, czy też dlaczego łączył ponure założenia z railroadingiem. A z almanachów dość wyraźnie widać, że jakoś łączył.
|
Dziwić się dziwię tylko biorąc pod uwagę własne doświadczenia - jak w pewnym momencie zrezygnowałem ze scenariuszy i wprowadziłem całkowicie otwartą formę gry, sesje nieraz nabierały większego ciężaru. Stąd takie: "a jednak można lepiej / inaczej".