Kapłani innych ras nie występują jako grywalne profesje bez modyfikacji mechaniki. Czarodzieje jako druidzi mnie nie interesują - wolę leśnych dziadków z pierwszej edycji.
Alchemików jako profesji również nie ma. Innymi słowy wszystko wrzucone do jednego wora albo uproszczone. EOT, bo to nie temat na wojnę edycji, a tym bardziej mechanik.
E. Do rekrutacji będzie dołączony dokument z objaśnieniem tworzenia postaci - na tyle jasny, by każdy mógł go zrozumieć i stworzyć postać.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak powiedziałem, tak zrobiłem - i to dzisiaj.
Dokument pozwoli nawet graczom zupełnie nie orientującym się w pierwszej edycji WFRP na stworzenie postaci. Pomoc MG lub podręcznik będzie potrzebny jedynie przy profesji (schemat rozwinięć, umiejętności i ekwipunek).
Postanowiłem też zmienić zaawansowanie postaci - zaczynamy bohaterami ze skompletowaną całą profesją.
Zmieniłem też cennik na bardziej mi pasujący - zwiększa siłę nabywczą ZK i eliminuje kilka absurdów, choć idealny też nie jest. A graczom daje trochę większe możliwości dozbrojenia się.
A
Fyrskar nadesłał mi ładniutki, klimatyczny obrazek w międzyczasie - niech będzie jako zachęta
Link nie działał - już działa