Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29-08-2015, 16:18   #43
Lord Cluttermonkey
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Cytat:
Chodzi o systemy, które rozstrzygnięcia mechaniczne przenoszą z poziomu fizyki świata przedstawianego na poziom narracji.
A czy to samo w sobie automatycznie nie wywoła niezadowolenia sporej rzeszy hardkorowych fanów realizmu? Tacy ludzie oczekują chyba przede wszystkim odzwierciedlenia zjawisk fizycznych w zasadach - w co trafił dany cios, itd.

Dla mnie taką mechaniką, o jakiej mówi Gveir, jest BRP. Jasne, idealnie nie jest, ale idzie przystosować grę pod siebie.
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman
Lord Cluttermonkey jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem