Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-05-2018, 14:08   #42
Lord Cluttermonkey
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Asmodian Zobacz post
Nie do końca. Wydaje mi się, że Mike Mearls uważał modułowość gry jako: wywalcie skille, wywalcie featsy, wywalcie background, wywalcie multiklass a i tak będzie to działało
Masz rację, chodziło mi o trzy filary gry nie o modułowość. Walka jest miodna, ale Eksplorację dobrze zrobiono dopiero w Adventures in Middle-Earth, ale to 3rd party, a Social Interaction pozostaje takim luźnym tematem jak zwykle. Chyba nawet luźniejszym niż w każdej poprzedniej edycji. Ale dla typowej sesji dedeków to nie problem.

A wspomniana modułowość jest taka sobie - będzie jakoś działało w wielu wariantach, ale najlepiej w domyślnym dla 5e. Co też złe nie jest, bo defaultowe zasady naprawdę dają radę. Ale to z pewnością nie jest taki otwarty toolbox dla natchnionych kombinatorów jak AD&D czy coś starszego.
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman

Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 04-05-2018 o 14:17.
Lord Cluttermonkey jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem