Your five(5) characters have the following abilities:
Character 1
-----------
Strength: 0
Dexterity: +1
Constitution: 0
Intelligence: 0
Wisdom: 0
Charisma: -1
Gold: 130
Character 2
-----------
Strength: +2
Dexterity: 0
Constitution: 0
Intelligence: 0
Wisdom: +1
Charisma: -1
Gold: 100
Character 3
-----------
Strength: 0
Dexterity: 0
Constitution: -1
Intelligence: 0
Wisdom: -2
Charisma: +1
Gold: 110
Character 4
-----------
Strength: 0
Dexterity: 0
Constitution: +1
Intelligence: -2
Wisdom: 0
Charisma: 0
Gold: 100
Character 5
-----------
Strength: +1
Dexterity: 0
Constitution: +2
Intelligence: -2
Wisdom: 0
Charisma: 0
Gold: 70
Nie udostepniam listy, bo musiałbym stracić ileś czasu na jej kompilowanie. ACKS podobnie jak wiele innych retrogier nie ma SRD łączącego wszystkie dodatki. Zresztą to że jakąś klasę gra przewiduje nie znaczy, że u mnie będzie grywalna.
ACKS całe szczęście nie przewiduje takiego czegoś jak multiklasowanie.
e. Można sobie rzucić okiem na
podstawowe SRD, ale
z tych klas grywalny jest tylko fighter, thief, assassin, bard, explorer. Reszta klas została zastąpiona w dodatkach, stanowi niegrywalnych nieludzi lub nie pasuje do klimatu mojej kampanii.
Cytat:
A i jeśli będziemy światotworzyć, to nie będzie raczej problemu z napisaniem sobie historii postaci ze zmyślonymi postaciami i miejscami?
|
Nie wiem, co rozumiesz poprzez światotworzenie - to nie gra narracyjna, kierujesz tylko swoją postacią.
Przede wszystkim jakoś musisz mi sprzedać pomysł na postać. Niektórzy potrafią napisać jedno zdanie i już wiadomo, że to będzie fajna postać. Załóżmy, że nie czytam więcej niż pierwsze 50-250 słów, bo najciekawsze dzieje się na sesji. Postacie i tak są młodymi pierwszolevelowcami, które niewiele w świecie widziały poza miejscem, w którym się urodziły (domyślnie wieś Wiśniowa, ale może być też jakiś inny punkt w przyleśnej baronii).