05-06-2007, 14:41 | #1 |
Reputacja: 1 | [SW RPG ] To i owo swiecie Gwiezdnych Wojen No to słowo sie rzekło ... miejsce gdzie admin nas nie drapnie a pogadac mozna ... Teraz wracajac do Alamatorów - musiały byc o wiele bardziej zwrotne niz kolejne "trójkatne " statki z uwagi na to ze były to równiez okrety desnatowe - mogace ladaowac na planetach ( VSD mogł wchodzic tylko w atmosfere a ISD mogł operowac tylko w przestrzeni kosmicznej ) . Tak wiec Aklamator mimo ze przenosił ( o ile pamnietam ) grubo ponad 10 000 zołnierzy był bardziej zwrotny , no i był krótszy - Acclamator - 750 m , VSD - 900m , ISD - 1600 m . Ostatnio edytowane przez denis : 05-06-2007 o 15:03. |
05-06-2007, 15:16 | #2 |
Reputacja: 1 | No zgadza sie przypominają mi sie Clone Wars gdzie Acclamator wodowały na Mon Calamari, czy też desant z jednym z mistrzów Jedi na statek separatystów. Propos walk kalamarian - tutaj pojawia sie pewna nieścisłość - aczkolwiek nie ze względu na statki a Jedi - może Ty mi to wyjaśnisz. Wszędzie zarówno przy opisach budowy jak i w I epizodzie [gdy obi-wan zamoczył miecz i nie mógł go włączyć na Naboo, czy też w sadze Jedi Knight, gdzie miecz sie automatycznie wyłączał pod wodą] dowiadujemy sie że miecze świetlne były jak najbardziej nie wodo odporne. Tymczasem w bitwie o Mon Calamari brał udział Kit Fisto Nautolański Mistrz Jedi, który o dziwo pod wodą odbijał pociski, rozcinał statki itp swym mieczem świetlnym. Czytałem że sithowie jakoś potrafili chronić akumulatory miecza przed zamoknięciem, ale była przy tym notka że chodziło o to by w wypadku zamoczenia miecz działał, a le nie dawało to nic w momencie gdy broń miała by działać pod wodą PS jedyne co znalazłem na ten temat sam to fakt, iż Kit ze względu na swoje wodniste pochodzenie zaprojektował za pomocą skomplikowanych technik miecz tak by działał pod wodą - czemu wiec się to nie przyjęło i wszędzie indziej nie wspomina się nawet takiej opcji to ja nie wiem poniżej mały wycinek z Clone Wars Sourcebook - the Jedi Order - swoja droga polecam jest to dokładny [na 195 str] opis praktycznie każdego Jedi, który wziął udział w wojnach Klonów
__________________ Sanguinius, clad me in rightful mind, strengthen me against the desires of flesh. By the Blood am I made... By the Blood am I armoured... By the Blood... I will endure. Ostatnio edytowane przez Nightcrawler : 05-06-2007 o 15:38. |
05-06-2007, 17:23 | #3 |
Reputacja: 1 | Fragmet , ktory zacytowales nie jest do konca jasny , aczkolwiek moze w pewnym sesjie ułatwic dywagacje na ten tamat . Z góry uprzedzam ze nie jestem expkertem od dziwnych anomalii w SW , a jednynie posługuje sie pewna logika tego swiata i zdobyta wiedza ... No wiec ... Wydaje mi sie , ze na poczatku nalezy soatnowic sie nad natura miecza swietlnego - a w zasadzie na tym jaki wywołuje efekt ... Otórz jak mozna zauwazyc na filmachy ( i przeczytac w ksiazkach ) "ostrze " miecza w jakis sposob wpływa na metreie - dzieląc ja . W moim rozumowaniu mozliwe sa tylko trzy sposoby na podział materii ( adekwatne do działania zaobserwowanego ) 1/ Mechaniczne rozdzielenie materii na poziomie makro ( np piła do drewna ) , Rozdzielenie materii poprzez działanie mikro czyli : rozgrzani jej do takiego stanu ze czasteczki przestaja sie trzmac razem i przedmiot dzieli sie na kawałki ( patrz ciecie laserem ) oraz działanie na wiazania miedzy czassteczkowe innymi metodami . Posługujac sie obeserwacja ( najpeiej do tego mozna uzyc sceny w odciaciem reki Skaywalker ) nie ma tu mowy ano o mechaniczmy odcicieu na posiomie makro , ani o teperaturze . Pozostaje nam dziłanie miedzy czasteczkowe . Biorac pod uwage nazwe tej broni mozna przypuszczac ze materia rozcinan jest "bombardowana " przez strumien innych czasteczek ( fotonów ? ) tak ze wiazania miedzy czasteczkowe "puszczają " . Tyle tytułem wstepu . Teraz nalezy zastanowic sie co sie dzieje gdy wkładamu "ostrze" miecza do wody . Otorz miecz nieustannie ją kroi - rozbijajac wiazania miedzy czasteczkowe ( subatomowe lub kwarkowe ) . W przecieiwnstwie do przeciecia np reki - pracuje cały czas - gdyz woda caly czas napiera na "ostrze ". Kryształy w mieczu jak kaze zródło energii ma okreslona moc ... i w pewnym momecie po porstu wysiada ... ( do czasu zregenerowania sie energii ) . Dlatego uzywanie miecza pod woda jest skazane na jego wyłaczenie . Teraz dochodzimy do momentu walki Jedi w wodzie za pomoca miecza . Mozna to wyjasnic na trzy sposoby : Pierwsze wytłumaczenie jest stosunkowo proste ... i bardzo tejemnicze . Otórz mozemy załozyc ze jedi za pomoca mocy chroni "ostrze " miecza przed "atakiem " czasteczek wody na ostrze . Drugie ( bardziej dla mnie akceptowalne ) ze jedi potrafił tak udoskonalic miecz ze strumien "rozrywajacych " materie (fotonów ? ) był żadszy - przez co "zuzycie mocy " miecza było mniejsze - lub trzecie wytłumaczenie ze miecz został na tyle wzmocniony ( dodano do niego kryształy ) ze miał wystarczajco duzo mocy by dac "sobie razde " z napierajacymi go czasteczkami . Nawiasem mowiac to wyjasnienie powoduje ze mozliwe staje sie uzywanie miecza w wodzie w sposob szybki "taki jak na ladzie " . Poniewaz miecz cały czas "tnie" wode i a co za tym idzie nie ma oporu wody . No to tyle odemnie ... ciekawy jestem co o tym sadzisz . |
05-06-2007, 22:46 | #4 |
Reputacja: 1 | jest mały problem otóż klinga miecza świetlnego parzy - Obi_wan w Uczniu Jedi opatrywał oparzenia po walce na ćwiczebne miecze. Ponadto dokładnie widać jak miecz Qui-Gona rozgrzewa stal w grodzi statku Federacji Handlowej w I epizodzie. [w Jedi Knight ciecia na ścianach stygną] Oprócz tylko ewenementu z IV epizodu i odciętej przez Bena kończyny która krwawiła - pozostałe były raczej równo odcięte i chyba wypalone. Nie mam pod ręką Darth Maul łowca z mroku ale tam z opisu jego ofiar wynikało że rany były wypalone i równe [odcięta głowa od szyi] Ponadto z tego co pamiętam miecze miały w sobie wbudowane emitery i ograniczniki i soczewki skupiające regulujące długość i rozmiar klingi. Dla mnie to chyba po prostu w jakiś sposób skupiona i ograniczona plazma lub laser
__________________ Sanguinius, clad me in rightful mind, strengthen me against the desires of flesh. By the Blood am I made... By the Blood am I armoured... By the Blood... I will endure. |
06-06-2007, 08:28 | #5 |
Reputacja: 1 | Niestety , jezeli chodzi o działanie mieczy swietlnych , to jest to bardziej zbiór mniej lub bardziej sprzecznych ze soba wyjatków . Z jednej strony jest to broń Jedi - ale nie - Jedi rowniez jej uzywaja . Z jednej strony jest to "miecz laserowy " ale jest mozliwa jest walka ta bronia jak zwykłym mieczem ( czyli np parowania ) . Podobnie ma sie sprawa z własciwisciami ostrza : z jednej strony ostrze miecza przecina wszysko - ale jest wyjatek - stal Koinicka ( nie pamietam jak sie nazywała ta rasa :/ ... ktora mozna normalnie walczyc z posiadaczem miecza swietlnego . Nietsty tutaj kazdy MG prowadzacy SW musi sam wybrac garsć faktow i w/g nch prowadzic . Mma teraz inne pytanie ( tak było swego czasu napisane w SW RGP D6 w opiscie Imperiali ) ze Imperium w chwili zniszczenia Gwiazdy Smierci ( pierwszej ) posiadało 26 000 Gwiezdnych Niszczycieli - ciekawy jestem czy w dodatakch / ksiazkach jakie cztraliscie ( oraz w tym NOWYM SW D20 ) jest to gdzies wyszczególnione . My swego czasu rpowadzilismy dochodzenie o co dokładnie chodzi ... i co jest liczone jako SD ... czy TYLKI VSD , ISD i SSD - czy tez częsc ciezkich krazowników ... ostatecznie uznalismy ze w te liczbe wchodza nawe Acclamatory ( z wiekszowsci przerabiane na statki pomocnicze ) . |
06-06-2007, 15:28 | #6 |
Reputacja: 1 | co do mieczy swietlnych znalałem to : ( w znacznej mierze oparte jest na literaturze ) CO TO JEST MIECZ ŚWIETLNY Miecz świetlny (lightsaber), podwójny miecz świetlny/laska świetlna (lightstaff), miecz ogłuszający (stunsaber) to bronie używane w świecie Star Wars przez rycerzy Jedi oraz Mrocznych Jedi. Broń ta skonstruowana jest z kryształu/kryształów, obudowy oraz źródła energi. Takie połączenie tworzy ograniczoną wiązkę lasera który jest w stanie przeciąć prawie wszystko - od zwykłego kawałka drewna po durastalowe konstrukcje. Miecza świetlnego mogą używać tylko wyćwiczeni użytkownicy mocy. Jest to moc bardzo niebezpieczna a zarazem śmiercionośnie skuteczna. Wyszkolony Jedi nie tylko może zadawać ciosy ale również bronić się przed strzałami z blastera. W połączeniu z mocą, miecz świetlny to najlepszy przyjaciel każdego czułego na moc osobnika. POTRZEBNA WIEDZA Każdy użytkownik mocy może skonstruować własny miecz świetlny w określonym okresie swojego treningu. Użytkownicy Jasnej Strony mocy konstrulują go jako część swojego testu na rycerza Jedi. Użytkownicy Ciemnej Strony mocy tworzą go już na początku by lepiej wyrazić swój gniew i agresje. By rozpocząć budowe miecza użytkownik mocy potrzebuje zgromadzić odpowiednią wiedze o jego budowie. By uzyskać taką wiedzę Jedi musi posiadać 4D na swoim atrybucie Control oraz musi posiadać skill Lightsaber równy 5D. Każdy zapyta teraz jak ktoś może rozwijać swój skill Lightsaber nie mając własnego miecza świetlnego ? Odpowiedź jest prosta. Nauka walki nie polega wyłącznie na machaniu już gotową bronią. Istnieją miecze treningowe takie jak stun sabers, wasz mistrz może stworzyć dla was miecz treningowy lub zwyczajnie będziecie uczyć się równowagi machając zwykłą drewnianą belką. Kiedy już poziom Control będzie równy 4D i Lightsaber 5D można wydać 10 CP na nauke zaawansowanego skilla (A) Lightsaber Design/Repair. Znajomość budowy i zasady działania miecza świetlnego to nie wszystko. Walka mieczem i jego konstrukcja wymaga uzycia mocy by połączyć się z bronią i stać się jednościa. Wielokrotnie od miecza świetlnego będzie zależeć życie Jedi. By móc rozpocząć budowe Jedi musi nauczyć się mocy Lightsaber Meditation (COntrol+Sense). Moc ta kosztuje 10 CP. SKRÓT Control 4D Lightsaber 5D (A) Lightsaber Design/Repair Control+Sense - Lightsaber Meditation POTRZEBNE KOMPONENTY Wygląd miecza zależy wyłącznie od wiedzy i talentu rzemieślnika ale również i od jego natury. Rycerze Jedi preferowali miecze o różnych kolorach ostrzy - żółte, niebieskie, zielone. Mroczni Rycerze lubowali się w kolorze czerwonym. Najważniejszym elementem miecza jest kryształ który jest sekretem jego mocy. Zwykłe kryształy można zdobyć w sklepie jubilerskim, te najpotężniejsze to czasami przedmiot legend i idealna gratka dla łowców skarbów. Oprócz kryształu miecz składa się z bateri, rękojeści, opcjonalnie z zaczepu, różnego rodzaju włączników i innych modyfikacji zależących wyłącznie od użytkownika. Miecz - kryształ - rękojeść - bateria - emiter - dodatki CHARAKTERYSTYKA KOMPONENTÓW I ICH OPIS KRYSZTAŁY Kryształy charakteryzują się kilkoma parametrami. Jest to siła zadawanych obrażeń wyrażona w , kolor który można uzyskać z danego kryształu, cena rynkowa,dostępność, trudnośc instalacji i obrobienia kryształu oraz właściwości specjalne. NAZWA: Danthoririum SIŁA: 1D SUGEROWANA CENA: 400 kredytów DOSTĘPNOŚĆ: ogólnodostępny we wszystkich sklepach jubilerskich TRUDNOŚĆ INSTALACJI: bardzo łatwa WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: brak OPIS: Danthoririum to najbardziej pospolity a zarazem najsłabszy kryształ którego można użyc przy konstrukcji miecza świetlnego. Wykorzystywany głównie do konstrukcji mieczy treningowych dla poczatkujących adeptów. W zalezności od świata występuje w różnych kolorach - niebieski, zielony, żółty, pomarańczowy, czerwony. NAZWA: Syn Kathracite SIŁA: 2D+2 SUGEROWANA CENA: 800 kredytów DOSTĘPNOŚĆ: ogólnodostępny w większości sklepów jubilerskich TRUDNOŚĆ INSTALACJI: łatwa WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: brak OPIS: Syn Kathracite to drugi z często występujących kryształów głównie w najwyższych formacjach skalnych. Zwany również kryształem wysokim. Jest dobry do wykorzystania dla tych którzy poraz pierwszy konstrułują swój miecz świetlny lub chcą wyposażyć obecny w dodatkowy kryształ. Kolory - niebieski, czerwony NAZWA: Kathracite SIŁA: 3D SUGEROWANA CENA: 950 kredytów DOSTĘPNOŚĆ: dostępny w dobrych sklepach jubilerskich TRUDNOŚĆ INSTALACJI: średnia WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: brak OPIS: Kathracite podobnie jak jego słabsza wersja Syn Kathracite występuje w górach i jest często wykorzystywany do produkcji ekskluzywnej biżuteri dla dam. Nie jest ceniony przez kolekcjonerów toteż bardzo rzadko można spotkać go na aukcjach. Jest uznawany za kryształ dla klasy średniej. Dla Jedi jest to wspaniała baza dla miecza. Kolory - zielony, purpurowy, czerwony, pomarańczowy. NAZWA: Kathracite Adegan SIŁA: 3D SUGEROWANA CENA: 850 kredytów DOSTĘPNOŚĆ: dostępny w dobrych sklepach jubilerskich TRUDNOŚĆ INSTALACJI: średnia WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: brak OPIS: Kryształ ten posiada game kolorów od bieli do niebieskiego. Jest bardzo popularny w przemyśle holograficznym - wykorzystywany do holo-projektorów i urządzeń tego typu. W holoprojektorach wykorzystuje się zaledwie 1/10 zwykłego kryształu w innym wypadku nie każda rodzina mogła by sobie pozwolić na takie cacko. NAZWA: Danite Adegan SIŁA: 3D+1 SUGEROWANA CENA: 970 kredytów DOSTĘPNOŚĆ: w większości sklepów jubilerskich TRUDNOŚC INSTALACJI: średnia WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: brak OPIS: Kryształ ten wykorzystywany jest przy produkcji broni blasterowej. Niewielkie odłamki tego kryształu wmontowane w blaster powodują jego działanie i skupianie wiązki która następnie wysłana jest dalej. Dla Jedi kryształ ten przybierze kolory od pomarańczowego do czerwonego. NAZWA: Syn Relacite SIŁA: 3D+2 SUGEROWANA CENA: 1000 kredytów DOSTĘPNOŚĆ: w dobrych sklepach jubilerskich i na aukcjach TRUDNOŚC INSTALACJI: średni WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: brak OPIS: Kryształ ten jest najtańszym kryształem luksusowym. Wykorzystywanym szeroko w produkcji najbardziej nowoczesnych urzadzeń holonetowych - często przy budowie satelit holonetowych. Kryształ ten cieszy się także uznaniem kolekcjonerów ze względu na jego opływowy kształt przypominający perłe z której można wykonać wspaniałą biżuterie. Dla Jedi kryształ przybierze kolory od purpury do czerwieni. NAZWA: Mephite Adegan SIŁA: 4D SUGEROWANA CENA: 2000 kredytów DOSTĘPNOŚĆ: na aukcjach i w luksusowych sklepach jubilerskich TRUDNOŚC INSTALACJI: trudny WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: brak OPIS: Wykorzystywany jest przy produkcji wysokiej klasy laserów przemysłowych które następnie trafiają do stoczni czy innych zakładów produkujących jednostki galaktyczne. Kryształ ten posiada game kolorów od niebieskiego do zielonego. NAZWA: Ponite Adegan SIŁA: 4D+1 SuGEROWANA CENA: 2300 kredytów TRUDNOŚĆ INSTALACJI: trudny DOSTĘPNOŚĆ: na aukcjach i w luksusowych sklepach jubilerskich, od kolekcjonerów WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: brak OPIS: Wykorzystywane w sprzecie holonetowych. Rzadko występujące złoża kontrolowane wyłącznie przez korporacje. TYlko 0,1% wydobycia tego kryształu trafia na rynek ogólnodostępny a i wtedy każda partia rozchodzi się w zastraszającym tempie. Kolory od purpury do niebieskiego. NAZWA: Syn Ponite SIŁA: 4D+2 SUGEROWANA CENA: 2600 kredytów TRUDNOŚC INSTALACJI: trudny DOSTĘPNOŚĆ: od prywatnych handlarzy i kolekcjonerów WŁASCIWOŚCI SPECJALNE: brak OPIS: Kryształ bardzo rzadko występujący i pochodzący ze złóż Ponite Adegan. By zdobyć kryształ o wadze 1 grama trzeba przekonać jakies 1000 ton litej skały. Bardzo twardy i bardzo porządany - kolory czerwony. NAZWA: Adegan SIŁA: 5D SUGEROWANA CENA: 3200 kredytów TRUDNOŚC INSTALACJI: bardzo trudny DOSTĘPNOŚĆ: prywatni kolekcjonerzy WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: kolor czerwony - trudność +3 OPIS: Najpotężniejszy istniejący na rynku prywatnym kryształ. Niegdyś cieszący się olbrzymią popularnością wśród Jedi. Kamień przybiera kolory od bieli do niebieskiego ale możliwe jest ustawienie ostrza na kolor zielony. Chodząc słuchy ze wytrwany rzemieślnik umie tak obrobić kamień by uzyskać kolor czerwony. NAZWA: Dalwyn Kethracite SIŁA: 5D+2 SUGEROWANA CENA: ??? TRUDNOŚĆ INSTALACJI: bardzo trudny DOSTĘPNOŚĆ: ??? WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: ??? OPIS: Znany jest kryształ Dalwyn używany w taniej biżuteri. Jednak ten kryształ uchodzi już właściwie za nieistniejący. Wiadomo było że miecze z tego kryształu były uznawane za jedne z najpotężniejszych. Obecnie chodzą słuchy że 2-3 osoby w sektorze Sluis mogą wiedzieć gdzie się znajduje. Kolor - czerwony NAZWA: Sherunshur SIŁA: 6D SUGEROWANA CENA: ??? TRUDNOŚC INSTALACJI: heroiczna DOSTĘPNOŚĆ: ??? WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: ??? OPIS: Wzmianka o tym krysztale często pojawia sięw opowieściach piratów i innych wyrzutków. Mówi się o nim gdzieś pomiędzy - białym rancorem a tym że ktoś uścisnął ręke Imperatorowi. REKOJEŚĆ Rękojeści to ważny element konstrukcji miecza jak i nie najważniejszy. Od niej zalezy integralność pozostałych elementów, Szybkość zadawnych ruchów i poręćzność. Rękojeść można wykonać z materiałów: RODZAJ: metalowych TRUDNOŚC INSTALACJI: średni WŁAŚCIWOŚCI: brak RODZAJ: niemetalowych TRUDNOŚC INSTALACJI: trudna WŁAŚCIWOŚCI: +1D trudności do wykrycia miecza RODZAJ: imitująca TRUDNOŚĆ: heroiczna+10 WŁAŚCIWOŚCI: miecz imituje jakiś przedmiot np instrument typu flet. BATERIA Miecz nie jest napędzany mocą jak niektórzy sądzą. Miecz to w gruncie rzeczy bardzo nowoczesna broń do zabijania napędzana podobnie jak większość. Za pomocą bateri. NAZWA: Slayne & Korpil Mk-77 Micro Fusion Reactor CENA: 600 kredytów TRUDNOŚC INSTALACJI: trudna WŁAŚCIWOŚCI: +1D do zadawnych obrażeń NAZWA: Slayne & Korpil Mk-77 'Force' Micro Fusion Reactor CENA: 400 kredytów TRUDNOŚC INSTALACJI: trudna WŁAŚCIWOŚCI: -1D do zadawnych obrażeń EMITER Emiter służy do skupiania energi wytworzonej przez baterie i kryształ. Bardzo ważny element miecza. RODZAJ: Emiter otwarty CENA: 100 kredytów TRUDNOŚC INSTALACJI: średnia UWAGI: możliwość oparzenia przy różnicy Trudności Bazowej-Trudnośc Rzutu=5 RODZAJ: Emiter osłonowy CENA: 300 kredytów TRUDNOŚC INSTALACJI: trudna UWAGI: dodaje +1 do testu na szybkie wyciągnięcie miecza RODZAJ: Emiter Zintegrowany CENA: 250 kredytów TRUDNOŚĆ INSTALACJI: bardzo trudna UWAGI: +1 do zadawnych obrażeń, +2 do trudności wykrycia miecza RODZAJ: Emiter talerzowy CENA: 100 kredytów TRUDNOŚC INSTALACJI: średnia UWAGI: +1D do odbijania strzałów z blastera RODZAJ: Emiter stożkowy CENA: 200 kredytów TRUDNOŚC INSTALACJI: trudna UWAGI: +1D do obrażeń RODZAJ: Ogłuszeniowy CENA: 400 kredytów TRUDNOŚC INSTALACJI: trudna UWAGI: Zamienia na stałe zadawane obrażenia-1D na obrażenia Stun RODZAJ: Ogłuszeniowo zmienny CENA: 600 kredytów TRUDNOŚC INSTALACJI: bardzo trudna UWAGI: Możliwośc zmiany obrażeń normalnych na stun w czasie walki. DODATKI RODZAJ: Pressure Grip EFEKT: sprawia że nie trzymany w rękach miecz odrazu gaśnie. Idealne rozwiazanie dla początkujących którzy nie chcą stracić ręki w przypadku upadku miecza. CENA: 200 kredytów TRUDNOŚĆ: Łatwy RODZAJ: Variable Lenght EFEKT: Kontrola długości miecza. Wymagane są minimum dwa kryształy. Miecz może wydłużyć się dwukrotnie. Kryształ silniejszy uznawany jest za zadający obrażenia w krótkiej wersji miecza. Słabszy za dłuższy. CENA: 500 kredytów TRUDNOŚĆ: Bardzo trudny RODZAJ: Light supression EFEKT: ta modyfikacja ma dwa zastosowania. Albo pozwala na całkowite usunięcie światła emitowanego przez ostrze (utrata 1D obrażeń). Druga możliwość to dostrojenie ostrza do światła UV/IR. CENA: 600 kredytów TRUDNOŚĆ: Bardzo trudny RODZAJ: Sound Supression EFEKT: ta modyfikacja pozwala na usuniecie emitowanego przez miecz dźwięku "buczenia" CENA: 600 kredytów TRUDNOŚĆ: Bardzo trudny RODZAJ: Incresed Ilumination EFEKT: modyfikacja ta pozwala na zwiększenie światła emitowanego przez miecz +1D do szukania w ciemnościach przy włączonym mieczu CENA: 500 kredytów TRUDNOŚĆ: Bardzo trudny RODZAJ: Internal Switch EFEKT: zastosowanie przycisku węwnątrz miecza. Dzięki temu tylko osoba posiadająca talent do telekinezy będzie potrafiłą włączyć miecz za pomocą mocy. CENA: 200 kredytów TRUDNOŚĆ: Trudny POTRZEBNY CZAS Budowa miecza nie trwa 1 dzień. Jest to długi proces wymagający całkowitego poświęcenia. Jedi pragnący zbudować miecz musi poświęcić swój czas wyłącznie temu zadaniu. Zmniejszenie czasu wymaganego do budowy miecza równa się zwiększeniu poziomu trudności o +5 na każdym etapie. W czasie każdego etapu konstrukcji testowana jest zdolnośc (A) Lightsaber Repair/Design. W przypadku nie zdania testu nalezy ponownie rozpocząć ten etap. W przypadku krytycznego nie zdania testu część nad którą pracujemy może ulec zniszczeniu. Testy trudności nie sumują się. W przypadku instalowania dwóch kryształów o poziomie trudny zdajemy test instalacji osobno dodając jednak +3 do instalacji drugiej rzeczy, +4 jeżeli jest to trzeci przedmiot danego etapu +5, czwarty itp Etapy - konstrukcja rękojeści - 4 dni - obróbka kryształu i instalacja - 4 dni - każdy dodatkowy kryształ +2 dni. - bateria - 1 dzień - emiter - 1 dzień - dodatki - 2 dni - +1 dzień za każdy dodatek Dodam ze Jedi staruja z force skilami na 1 D ... wiec miecz nawet 3 D w zasadzie nie jest w stanie wyrzadzic krzywdy humanoidowi ( ktory broni sie sia - srednio na poziomie 2-4 D ) Ostatnio edytowane przez denis : 06-06-2007 o 15:30. |
10-06-2007, 22:30 | #7 |
Reputacja: 1 | Ogólnie rzecz biorąc nie udało mi sie póki co znaleźć żadnych konkretnych liczb świadczących o ilośći statków wchodzących w skład floty Imperium. Znalzałem natomiast takie dane SD wchodzących w skład sił imperialnych Executor Class Star Destroyer Class: Command ship - według podr. podst SWD20 SSD był traktowany jako BattleStation a nie Ship Crew:450,716+76,000 troops M.D.C by Location Engines(13):45,000 each* Turbolaser Batteries(250):300 each Heavy Turbolaser Batteries(250):600 each Ion Cannons250):200 each Tractor Beam Projectors(40):300 each Sensor Globes(2):1,100 each** Bridge:7,500*** Main Body:950,000 Shields:1,300,000 *each engine disabled causes 10% speed penalty, and loss of bonuses **Taking out a sensor globe causes -50% sensor bonus ***taking out bridge causes loss of ALL bonuses, -2 initiative, -2 strike Top Speed: .16c HyperSpeed2 Length:55,760 feet(11 miles) Cargo Capacity: 500,000 tons Power System:4 ion Fusion Reactors;100 year life Rifts Earth Black Market Cost:8 trillion Credits Weapons Systems 1. 250 Turbolaser Batteries Arc:turret Primary Purpose:Anti-starship Secondary Purpose:Assault Mega-Damage:3d6x100 Rate of Fire:Standard Effective Range:100 miles Payload:Unlimited Strike:+1 2. 250 Heavy Turbolaser Batteries Arc:Turret Primary Purpose:Assault Secondary Purpose:Anti-Starship Mega-Damage:1d4x1000 Rate of Fire:Standard Effective Range:200 miles Payload:Unlimited 3. 250 Ion Cannons Arc: Turret Primary Purpose:Assault/capture Mega-Damage:2d6x100(no actual damage) Rate of Fire:Standard Effective Range:20 miles Strike:+2 4. 250 Concussion Missle Tubes Arc: 360 Primary Purpose:Assault Secondary Purposeefense Mega-Damage:1d4x100 Rate of Fire:Standard Effective Range:100 miles Strike:+5 5. 40 Tractor Beam Projectors Arc: Front Primary Purposeapture Mega-Damage:nil Rate of Fire:Standard Effective Range:50 miles 6. Vehicle Compliment 57 TIE Squadrons(684) of varying types 30 TIE L/N squadrons(360) 15 TIE Interceptor Squadrons(240) 5 TIE Bomber squadrons(60) 5 TIE Avanced squadrons(60) 1 Skipray Blastboat Squadrons(12) 4 Assault Gunboat Squadrons(48) 6 X-14 Missleboats 50 Lambda-Class Shuttles 20 Gamma-Class Shuttles 300 Sentinel-Class Landing Craft 100 Delta-Class Transports 100 AT-AT Walkers 200 AT-ST Walkers 100 LAV Chariots 450 CAV's 250 HAV's 15 Mobile Command Bases Other Bonuses Piloting:-25% Dodge-4 Sensors, long:110% Sensors, short:130% Communications:X4 Holonet Center;Instantanious communication Eclipse Class Star Destroyer Class: Flagship Crew:708,470+150,100 troops M.D.C by Location Main Engines(8):50,000 each* Axial Superlaser:32,000 Heavy Turbolaser Batteries(500):600 each Turbolaser Batteries(550):300 ea Ion Cannons75):200 each Tractor Beam Projectors(100):300 each Gravity Well Projectors(10):7,500 each Sensor Globes(2):1,100 each** Bridge:20,000*** Main Body:1,600,000 Bridge Shields:65,000 Backup Shields:200,000 Shields:2,400,000 *each engine disabled causes 20% speed penalty, and loss of bonuses **Taking out a sensor globe causes -50% sensor bonus ***taking out bridge causes loss of ALL bonuses, -2 initiative, -2 strike Top Speed: .25c HyperSpeed2 Length:51,500 feet(10 miles) Cargo Capacity: 600,000 tons Power System:4 ion Fusion Reactors;100 year life Rifts Earth Black Market Cost:n/a! Weapons Systems 1. 1 DexenGrid HS-II Axial Superlaser Arc:front Primary Purpose:Anti-planet Secondary Purpose:Anti-starship Mega-Damage:1d6x500,000+1d6 per minute to a max of 10d Rate of Fire:Standard Effective Range:500,000 miles Payload:Unlimited 2. 550 Heavy Turbolaser Batteries Arc:turret Primary Purpose:Anti-starship Secondary Purposeefense Mega-Damage:1d4x1000 Rate of Fire:Standard Effective Range:200 miles Payload:Unlimited Strike:+2 3. 550 Turbolaser Batteries Arc:Turret Primary Purpose:Assault Secondary Purpose:Anti-Starship Mega-Damage:3d6x100 Rate of Fire:Standard Effective Range:100 miles Payload:Unlimited 4. 75 Ion Cannons Arc: Turret Primary Purpose:Assault/capture Mega-Damage:2d4x100(no actual damage) Rate of Fire:Standard Effective Range:20 miles Strike:+2 5. 100 Tractor Beam Projectors Arc: Front Primary Purposeapture Mega-Damage:nil Rate of Fire:Standard Effective Range:50 miles 6. 10 Gravity Well Generators Arc: Turret Primary Purpose:Anti-Hyperspace Mega-Damage:nil;all ships rendered hyperspace incapable within range Rate of Fire:special Effective Range:500,000 miles 7. Vehicle Compliment 50 TIE Interceptor Squadrons(480) 20 TIE Defender Squadrons(24) 10TIE Bomber Squadrons(96) 5 Assault Gunboat squadrons(60) 2 X-14 Missleboat squadrons(24) 25 Gamma Class Shuttles 75 Lambda Class Shuttles 320 Sentinel-Class Landing Craft 200 Delta-Class Transports 100 AT-AT Walkers 250 AT-ST Walkers 100 LAV Chariots 600 CAV's 400 HAV's 40 Mobile Command Bases Other Bonuses Dodge-3 Piloting:-10% Sensors, long:100% Sensors, short:120% Communications:X5 Holonet Center;Instantanious Communication Sovereign Class Star Destroyer Class: Command Ship Crew:601,670+130,100 troops M.D.C by Location Engines(8):31,000 each* Axial Superlaser:25,000 Heavy Laser Cannons(500):100 each Turbolaser Batteries(550):250 each Ion Cannons75):200 each Tractor Beam Projectors(100):300 each Gravity Well Projectors(5):7,500 each Sensor Globes(2):1,100 each** Bridge:14,000*** Main Body:1,100,000 Shields:1,300,000 *each engine disabled causes 20% speed penalty, and loss of bonuses **Taking out a sensor globe causes -50% sensor bonus ***taking out bridge causes loss of ALL bonuses, -2 initiative, -2 strike Top Speed: .15c HyperSpeed3 Length:45,100 feet(9 miles) Cargo Capacity: 400,000 tons Power System:4 ion Fusion Reactors;100 year life Rifts Earth Black Market Cost:n/a! Weapons Systems 1. 1 Axial Superlaser Arc:front Primary Purpose:Anti-planet Secondary Purpose:Anti-starship Mega-Damage:1d6x500,000+1d6 per minute to a max of 6d Rate of Fire:Standard Effective Range:500,000 miles Payload:Unlimited 2. 500 Heavy Laser Cannons Arc:turret Primary Purpose:Anti-starship Secondary Purposeefense Mega-Damage:1d6x100 Rate of Fire:Standard Effective Range:20 miles Payload:Unlimited Strike:+2 3. 550 Turbolaser Batteries Arc:Turret Primary Purpose:Assault Secondary Purpose:Anti-Starship Mega-Damage:2d4x100 Rate of Fire:Standard Effective Range:50 miles Payload:Unlimited 4. 75 Ion Cannons Arc: Turret Primary Purpose:Assault/capture Mega-Damage:2d4x100(no actual damage) Rate of Fire:Standard Effective Range:20 miles Strike:+2 5. 100 Tractor Beam Projectors Arc: Front Primary Purposeapture Mega-Damage:nil Rate of Fire:Standard Effective Range:50 miles 6. 5 Gravity Well Generators Arc: Turret Primary Purpose:Anti-Hyperspace Mega-Damage:nil;all ships rendered hyperspace incapable within range Rate of Fire:special Effective Range:500,000 miles 7. Vehicle Compliment 8 TIE Advanced Squadrons(96) 2 TIE Defender Squadrons(24) 4 TIE Bomber Squadrons(48) 2 Assault Gunboat squadrons(24) 50 Gamma Class Shuttles 250 Sentinel-Class Landing Craft 100 Delta-Class Transports 100 AT-AT Walkers 150 AT-ST Walkers 30 LAV Chariots 500 CAV's 250 HAV's 25 Mobile Command Bases Other Bonuses Dodge-3 Piloting:-10% Sensors, long:100% Sensors, short:120% Communications:X5 Holonet Center;Instantanious Communication Victory II Class Star Destroyer Class: Heavy Cruiser Crew:6,102+1,600 troops M.D.C by Location Engines(6):3000 each* Turbolaser Batteries(20):250 ea Double Turbolasers40):200 each Ion Cannons(10):200 each Tractor Beam Projectors(10):300 each Sensor Globes(2):800 each** Bridge:2,800*** Main Body:40,000 Shields:50,000 *each engine disabled causes 1/4 speed penalty, and loss of bonuses **Taking out a sensor globe causes -50% sensor bonus ***taking out bridge causes loss of ALL bonuses, -2 initiative, -2 strike Top Speed: .26c HyperSpeed1 Length:2,952 feet Cargo Capacity: 3500 tons Power System: ion Fusion Reactor;10 year life Rifts Earth Black Market Cost:170 Billion Credits Weapons Systems 1. 20 Turbolaser Batteries Arc:turret Primary Purpose:Anti-starship Secondary Purpose: Defense Mega-Damage:3d4x100 Rate of Fire:Standard Effective Range:80 miles Payload:Unlimited 2. 40 Double Turbolaser Cannons Arc:Turret Primary Purpose:Assault Secondary Purpose:defense Mega-Damage:2d4x100 Rate of Fire:Standard Effective Range:40 miles Payload:Unlimited Strike:+1 3. 10 Ion Cannons Arc: Turret Primary Purpose:Assault/capture Mega-Damage:2d6x100(no actual damage) Rate of Fire:Standard Effective Range:20 miles Strike:+2 4. 10 Tractor Beam Projectors Arc: Front Primary Purposeapture Mega-Damage:nil Rate of Fire:Standard Effective Range:20 miles 5. Vehicle Compliment 3 TIE Squadrons(36) 10 Sentinel Landing Craft 2 Lambda Class Shuttles 5 AT-AT Walkers 10 AT-ST Walkers 5 LAV Chariots 10 CAV's 5 HAV's 1 Mobile Command Base Other Bonuses Dodge-1 Sensors, long:60% Sensors, short:75% Communications:X4 [b]Imperator Class Star Destroyer[/bb] Class: Battleship Crew:37,015+9,700 troops M.D.C by Location Main Engines(3):8,000 each* Secondary Engines(4):3,400 each Turbolaser Batteries(60):300 ea Ion Cannons60):200 each Tractor Beam Projectors(10):300 each Sensor Globes(2):1,100 each** Bridge:6,800*** Main Body:110,000 Shields:123,000 *each engine disabled causes 20% speed penalty, and loss of bonuses **Taking out a sensor globe causes -50% sensor bonus ***taking out bridge causes loss of ALL bonuses, -2 initiative, -2 strike Top Speed: .24c HyperSpeed2 Length:5,248 feet Cargo Capacity: 36,000 tons Power System: ion Fusion Reactor;10 year life Rifts Earth Black Market Cost:420 Billion Credits Weapons Systems 1. 60 Turbolaser Batteries Arc:turret Primary Purpose:Anti-starship Secondary Purpose:Assault Mega-Damage:3d6x100 Rate of Fire:Standard Effective Range:100 miles Payload:Unlimited 2. 60 Ion Cannons Cannons Arc:Turret Primary Purpose:Assault Secondary Purpose:defense Mega-Damage:2d6x100 Rate of Fire:Standard Effective Range:20 miles Payload:Unlimited Strike:+1 3. 10 Tractor Beam Projectors Arc: Front Primary Purposeapture Mega-Damage:nil Rate of Fire:Standard Effective Range:50 miles 4. Vehicle Compliment 6 TIE Squadrons(72) of varying types 6 Assault Gunboats 2 Skipray Blastboats 3 Gamma Class Shuttles 6 Lambda-Class Shuttles 60 Sentinel-Class Landing Craft 15 Delta-Class Transports 20 AT-AT Walkers 30 AT-ST Walkers 10 LAV Chariots 3 Mobile Command Bases 15 Mekun Hoverscouts 20 HAV's 25 CAV's Other Bonuses Dodge-1 Sensors, long:85% Sensors, short:110% Communications:X4 Holonet Center;Instantanious communication za SW D20 - Imperial Capital Ships
__________________ Sanguinius, clad me in rightful mind, strengthen me against the desires of flesh. By the Blood am I made... By the Blood am I armoured... By the Blood... I will endure. Ostatnio edytowane przez Nightcrawler : 10-06-2007 o 22:33. |