|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
01-01-2012, 21:36 | #1 |
Reputacja: 1 | Niemy Krzyk- rekrutacja dodatkowa Eveningstar, małe miasto w Cormyrze, słynne było z Domu Poranka. Była to jedna z największych i najsłynniejszych świątyń Lathandera. Obrońcą świątyni, był Zakon Astra, zbrojne ramię kultu Pana Poranka. Niewielu wiedział, że odłam zakonu pilnujący tego miejsca kultu, miał także inne zadania. Misje i obowiązkach, o których nie wiedzieli nawet szeregowi kapłani świątyni. Jedynie przywódcy świątyni, wyrocznia i główny archiwista znali prawdę. A propo wyroczni... Była nią Lydia Caernie. Młoda ale i oddana czcicielka Lathandera. A co najważniejsze obdarzona darem widzenia przyszłości, w znacznie większym stopniu niż zwykli kapłani. Przechadzała się właśnie korytarzem, gdy z pomiędzy kolumn dobiegł ją chrapliwy szept, ni to męski ni to kobiecy.-Wzywałaś mnie o czcigodna? Lydia zatrzymała się i nie zwracając spojrzenia w kierunku skąd dobiegał głos rzekła.- Światło zgasło na północy Cormyru. Światło które nie powinno być gaszone. Odpowiedzią była cisza. -W Wormbane, wydarzyło się coś strasznego. Mrok który miał ulec zapomnieniu, znów się przebudził.-kontynuowała kapłanka. -Zajmę się tym czcigodna.-opowiedział szept. -To zadanie. Możesz z niego nie wrócić żywa.-odparła Lydia. -Jestem gotowa na takie ryzyko pani.- odparł szept. -Obyś mówiła prawdę. Nie możemy sobie pozwolić na przegraną. Los całego świata spoczywa w twoich rękach. I tych których dobierzesz.- rzekła w odpowiedzi kapłanka. -Dobiorę?- chrapliwy szept wyrażał...wahanie. -Wiem, że wolisz pracować w pojedynkę, ale nie tym razem.-odparła Lydia.-Dostaniesz pieniądze na wynajęcie kogoś. Kilku najemników, którzy wspomogą cię w boju. Oczywiście, nie możesz im powiedzieć wszystkiego. Nie możesz pozwolić, by strach zasiał ziarno w ich sercach. -Tak.. Uczynię jak każesz czcigodna.- odparł szept i cień spomiędzy kolumn lekko się poruszył. -A... i jeszcze jedno.-rzekła nagle kapłanka. -Tak?-odparł szept. -Niech bogowie mają cię i tych których powiedziesz w opiece.- rzekła Lydia błogosławiąc swą wysłanniczkę. - O to ty już zadbasz czcigodna.- rzekł zadziornie cień. Kilka dni później, w Gwarch wywieszone zostały ogłoszenia, że pewna najemniczka szuka grupy śmiałków do odnalezienia skarbu zakopanego w okolicy Wormbane. Tylko autorka tego ogłoszenia wiedziała jak niewiele prawdy się w nim kryje. Niemniej dość intratna sumka jaką miano za to zarobić, kusiła... I witam w rekrutacji dodatkowej do sesji. http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/10...r-d-and-d.html Szukam od 2 do czterech... góra sześciu postaci chętnych do zagrania w horrorze na mechanice pathfindera. Znajomość dokładna sesji nie jest wymagana, ale lepiej sobie ją przejrzeć, by zrozumieć jaki będzie jej klimat. Sesja u mnie oznacza standardowo 1 posta na tydzień. Posty graczy mają być treściwe i świadczące o tym, że ich postacie nie są dodatkiem do miecza/różdżki/ buławy. W końcu dobry horror to 100% kwestia klimatu. Wymagania co do KP: System gry Pathfinder Pathfinder_OGC Generalnie nie różni się znacząco od D&D 3.5, więc każdy chętny sobie poradzi. W razie czego można pytać na PW, a ostatecznie błędy w karcie postaci nie negują możliwości gry. Rasy: standardowe + diablę, aasimar oraz genasi (w tym przypadku może być opis z D&D 3.5). Na temat innych można pytać na PW. Klasy: standardowe dla pathfindera poza następującymi: antypaladyn, ninja i samuraj. Co prawda nie jest to zabronione przez twórców systemu, ale ja zabraniam brania więcej niż 1 archetyp na klasę. Można oczywiście nie brać też w ogóle archetypu. Charakter: dowolny nie-zły. Ilość punktów na atrybuty do wydania: 32. Traity: 3 Ilość PŻ maksymalna. Poziom postaci: 5. Ilość pieniędzy na zakupy i ekwipunek. 10 000sz Nieco więcej niż zwykle, co wynika z faktu, że MG nie przewiduje możliwości uzupełnienia zapasów. Najlepiej wydać każdego miedziaka. Setting Faerun, w luźnej konwencji. Oprócz mechanicznej KP wymagane są: Opis postaci.Niekoniecznie długi, ale sensowny i spójny opis postaci i powodu dla którego zaciągnęła się do wyprawy. Ma pokazać, że gracz ma pomysł na postać. Lęki postaci. Czyli co wzbudza strach/obawę twojej postaci. Jeden lęk to mininum. Grzeszki postaci. Przynajmniej jeden wyrzut sumienia. Część fabularna to podstawa. to od niej zależy, czy postać zostanie przyjęta. I to przy niej należy się bardziej postarać. Gotowe karty postaci proszę przesyłać na: abishai@o2.pl. Rekrutacja potrwa..do 31 I
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. Ostatnio edytowane przez abishai : 01-01-2012 o 21:40. |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
| |