Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy Oznacz fora jako przeczytane

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-11-2012, 13:15   #1
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 2707 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Thumbs up Wojny Żywych Trupów

W związku z Dniem Wszystkich Świętych zakładam niniejszą rekrutację. W skrócie jest to odwrotność znanego już wam [Jednolinijków 3] Przetrwaj to!, o którym w skrócie możecie poczytać w raporcie sesji: http://lastinn.info/raporty-z-sesji/...etrwaj-to.html ([Jednolinijków III] Przetrwaj to!) W tamtym temacie również napisałem czym są Władcy Żywych Trupów, którzy w niniejszej grze będą postaciami graczy:

Cytat:
Napisał Anonim Zobacz post
Poznajcie inteligentne żywe trupy.


Władcy Żywych Trupów. To oni byli odpowiedzialni za wszystkie nadprzyrodzone efekty i to oni kierowali plagą. Była ich jedynie piątka, a po zamordowaniu jednego na początku przez Mośka - jedynie czwórka. Nieważne. Wystarczył jeden, który nie dałby się zabić na początku. Każdy kogo zaraził pazurami, zębami albo wolą (dzięki specjalnej mocy nabytej później) stawał się jego sługą. Każde 10 sług powiększało jego martwość (odpowiednik żywotności co oznaczało w sumie ile kul trzeba władować w jego głowę lub innych obrażeń o podobnym zastosowaniu) i dodawało jedną moc. Ostatecznie gracze doświadczyli jedynie część posiadanej przez nich potęgi. Większość trzymali na swój główny cel: Przetrwaj To!

Tak. W wielkim skrócie Władcy Żywych Trupów mieli własną rozgrywkę - mieli za zadanie zebrać jak najwięcej mocy (czyli wymordować ludzi) i wybić swoich przeciwników. Ta sama mapa i to samo tempo odpisów. Być może ciekawiej by gra wyglądała, gdyby losami Władców kierowaliby gracze, ale musiałbym prowadzić drugą rozgrywkę na innym forum co by było pracochłonne. Myślę jednak, że poradziłem sobie z kierowaniem tymi postaciami. Nie było w nich wiele niespodziewanego - trójka z nich realizowała moją zwyczajową taktykę "podładuj się i dopiero atakuj", czwarta (widziana jako "Niema Kobieta") przez aferę z Chopperem i Jurijem została odcięta od standardowej taktyki przez pozostałych Władców.
Ale przejdźmy do konkretów o sesji:

1. Odpisy codzienne.
1a. Bo zapomniałem: w tej grze można pisać tyle ile się chce, a w czasie rozmów z innymi to dosłownie zdanie, które chcesz napisać to napisz. Ogólnie odpisujemy 1 odpis działania i nie zmieniamy go. Można pisać dowolną ilość jeśli przychodzi do rozmowy - a rozmawia tu się głównie o dyplomacji i żeby to było ważne musi być w temacie gry, a nie gdzieindziej.
1b. Ta gra to nie poker gdzie ukrywamy swoje ruchy, a raczej jak szachy/warcaby, bo trzeba przechytrzyć przeciwnika, który widzi co robisz. Odstępstwem od tego mogą być pułapki (ale nie zasadzki) - na PW gracz wysyła do mnie gdzie zostawia miny przeciwpiechotne (to może być też jawnie napisane, ale gdy zostanie wysłane PW, a w grze będzie co innego napisane to liczy się to co na PW; blefy pułapkowe). Ten kto pierwszy odpisuje ma lekką przewagę Inicjatywy, żeby lekko równoważyć to, że kolejna osoba wie co robisz zanim jeszcze to zrobisz.
2. Najlepiej by było jakbyśmy zaczęli już dziś, ale do tego potrzeba chętnych.
Minimum 3, optymalnie 5, maksimum 8.
3. Aspekt odgrywania? W tej grze raczej czyny mówią za was niż słowa, ZPG (Zombie Playing Game). Jakby tak rozwinąć co to oznacza to w wielkim skrócie jest to Taktyczna Gra Narracyjnomechaniczna.
4. Mechanika polega na tym, że zaczynacie z 5 PN (Punkty Nieumarłości, to w sumie Żywotność, ale przecież żywe trupy nie powinny mieć w ogóle żywotności...) i bez mocy. W odróżnieniu od innych gier PN nie oznaczają tutaj drobnych ran, a śmiertelnych dla zwykłego człowieka - wszystko to co mogłoby was zabić raz tutaj odbiera jeden punkt PN. Oczywiście sprawa komplikuje się przy zdarzeniach odbierających wiele PN - jest to ocenne, bo trudno policzyć ile razy może zabić wybuch granatu w bebechach. Pewnie będą rzuty kostką do tego, żeby wprowadzić element losowości.
5. Zdobywanie poziomów: 1 poziom za każde 10 żywych osób przemienionych w żywe trupy (które następnie dołączają do waszej armii, którą sterujecie w określonym zakresie zależnym od tego jak blisko was są).
6. Każdy poziom dodaje +1 PN i 1 moc wybraną przez was.
7. Moce ułożone są w ścieżkach. Ścieżki można porównać do klas DnD, ale w przeciwieństwie do DnD tutaj nie ma żadnych kar do "wieloklasowości".
8. Podstawowych ścieżek mocy jest 5: Infernalista, Pyromanta, Nekromanta, Wampir i Ponury Żniwiarz. Każda ścieżka składa się z 15 mocy zatem wystarczy przemienić 150 ludzi, żeby dojść na najwyższy poziom. Każda z tych mocy jest jak zrównoważona, choć wymaga innych taktyk (oczywiście są to przykłady, dla tych, którzy rozwijają jedną ścieżkę, mieszając je można dojść do ciekawych efektów):
a) Infernalista - przywoływacz, który z Piekła sprowadza co raz potężniejsze sługi (Zaraza)
b) Pyromanta - władca ognia wywołujące widowiskowe wybuchy (Głód)
c) Nekromanta - przywódca i zbrojmistrz armii żywych trupów (Wojna)
d) Wampir - istota skupiona na samodoskonaleniu siebie (Egoizm)
e) Ponury Żniwiarz - przedstawiciel samej śmierci (Śmierć)
9. Istnieją również specjalne ścieżki mocy i są to: Strzelec (umożliwia korzystanie z broni palnej), Iluzjonista (udawanie ludzi i niewidzialność) i Saper Atomowy (he he). Strzelec i Iluzjonista zawierają po 5 mocy, a każda warta tyle samo co podstawowe ścieżki. Saper Atomowy zawiera 3 moce, których koszt to: 1,5 poziomu, 1,5 poziomu i 1 poziom, czyli w sumie ścieżka kosztuje 4 poziomy i nie opłaca się brać pierwszego poziomu bez drugiego.


Jak już napisałem moce są zrównoważone jednak wyobraźnia ludzka nie zna granic i może się zdarzyć, że ktoś będzie "trollował jednym ciosem". Dlatego na wstępie zaznaczam, że Pyromanta nie jest aż tak potężny - jest tak samo potężny jak wszystkie inne ścieżki.

Nie jest to gra super-mechaniczna, dlatego opisy są tak krótkie, bo pozwalają na różne interpretacje. Głównym celem tej gry jest zabawa przy eliminowaniu kolejnych graczy z rozgrywki.

Mapa ta sama jak w J3: Przetrwaj to! Mapa razem z przybliżeniami tu: http://lastinn.info/326511-post1.html ([Jednolinijków III] Przetrwaj to!) aczkolwiek może w końcu wybudują stację metra.

Jak nie wiecie jak wyglądać to mam przygotowanych 6 typów razem z podziałem na osobne obrazki dla każdego (i nie tak bezczelnie wycięci z tego, ale ładnie, bo ktośtam kiedyśtam na moje zamówienie zrobił za darmo i serdeczne dzięki mu za to, choć już nie pamiętam jak się nazywał):

Żeby się zgłosić wystarczy napisać ZGŁASZAM SIĘ (i nazwę postaci) i ewentualnie wybrać dwa preferowane kolory (i postacie, bo jak przyjrzycie się to każdy z nich ma coś z 6 pierwszych kolorów tutaj) spośród:
- Czerwony (Naturysta)
- Niebieski (Ksiądz)
- Zielony (Żołnierz)
- Żółty (Sportowiec)
- Czarny (Rolnik)
- Biały (Wczasowicz)
- gdyby było 8 chętnych to ktoś będzie miał wylosowany inny kolor i skombinuje się im inne obrazki na postać.

I jako, że na tym forum tradycją jest, że pisze się cośtam o fabule to:
KTOŚ (Kultyści Tej Ohydnej Śmierci) was porwał za życia, zapakował do vana:
naćpał jakimś chińskim czymś (ach ta moderacja forum)
a potem wyrzucił na parking przed SuppaMarket i już byliście nieumarłymi wysłannikami Apokalipsy, którzy dosłownie chcą zgładzić wszystko włącznie z takimi samymi jak oni.

A tak, i byłbym zapomniał. Mamy tutaj też aspekt dyplomacji. W skrócie każdy z was jest połączony telepatycznocośtamsiecią, więc zawsze możecie pogadać między sobą.

System dyplomacji:
1. Sojusz - domyślnie nawet jeżeli dogadacie się, że nie atakujecie siebie nawzajem to dążenie niezdyscyplinowanych żywych trupów do wojny sprawia, że gdy jestescie blisko siebie to wasi słudzy się zabijają nawzajem. Przy Sojuszu tak nie jest. Sojusz rozpada się natychmiast, gdy nie ma wrogich WŻT i wszyscy pozostający w rozgrywce są w Sojuszu. Można też zerwać Sojusz, ale zrywający nie może atakować byłych sojuszników przez turę, a oni mogą jego.
2. Nóż w Plecy - można zerwać Sojusz i natychmiast zaatakować jednak kosztuje to 3 moce posiadane przez danego zdradzieckiego Władcę.
3. List Gończy - można założyć Pulę, do której wrzuca się przedmioty, sługi, a nawet własne poziomy i wyznaczyć, że Pulę zgarnia ten kto zniszczy konkretnego Władcę Żywych Trupów.
4. <miejsce na mój pomysł, cośtam z Uznaniem Wyższości i Paktem o Nieagresji, ale w sumie to nie są dopracowane pomysły>
5. <miejsce na twój pomysł>

Mam wrażenie, że o czymś zapomniałem, ale dałem odnośnik do J3: Przetrwaj to! a tam praktycznie była pokazana gra Władców Żywych Trupów, więc powinniście wiedzieć o co chodzi. Mam nadzieję, że szybko zgłosi się odpowiednia ilość osób. Że w ogóle ktoś się zgłosi.


ps. "1/2t" znaczy raz na 2 tury, "2/1t" znaczy dwa razy na turę

ŚCIEŻKI MOCY


Infernalista:
1. Duch - Niewidzialny Zwiadowca
2. Porządek (twoi słudzy są zdyscyplinowani)
3. Zamiana miejsc (poświęcając 20 sług możesz zamienić miejsce z dowolnym sługą)
4. Pakt (demony cię nie zaatakują)
5. Kontrakt (nie możesz być celem Ponurego Żniwiarza)
6. Przyjaciel Piekła (wpadnięcie do IWA niewyrządza ci szkody)
7. Laska Infernalna (Infernalista może nią otwierać i zamykać IWA)
8. Ogar Piekieł (1/1t; szybki pies, dwa razy silniejszy niż zombie)
9. Golem z Mięsa (1/1t; powolny, silny potwór; gdy ginie zadaje właścicielowi 5obr)
10. Zbroja Demona (1/2t; poświęcając 20 sług możesz na turę schować się do ciała swojego Demona)
11. Szkielet (1/2t; pojawia się 25 szkieletów łuczników)
12. Trujący Pomiot (1/2t; wygląd psa, dotknięty zabija na miejscu, sam nie atakuje)
13. Demon (losowo przybyły demon z IWA)
14. Korytarz Infernum (wskakując do IWA możesz przenieść się do dowolnego miejsca)
15. Łapa Diabła (1/4t; otwarte IWA; Łapa niszczy wszystko w zasięgu i zadaje 50obr najbliższemu WŻT bez Laski Infernalnej)


Pyromanta:
1. Ognik - Latający Zwiadowca
2. Ściana Ognia (1/2t; spopiela wszystko co organiczne, które w nią wejdzie; max 5m)
3. Dynamit (1/1t; pojawia się dynamit w twoim ekwipunku)
4. Kula Ognia (1/2t; mając wolne ręce można strzelić nią)
5. Fosa Lawy (1/2t; możesz stworzyć prosty rów o wymiarach 8m na 2m wypełniony lawą)
6. Martwy Achmed (raz na turę może wybuchnąć i iść dalej)
7. Fala Ognia (1/1t; fala o szerokości 5m podpalająca wszystko łatwopalne na odległość 20m)
8. Salamandra (odporna na ogień, ziejąca ogniem jaszczurka)
9. Ogniskowanie (twój Ognik może strzelać raz na turę kulą ognia)
10. Ognioodporność (jesteś całkowicie odporny na ogień)
11. Rękawice (rękawice o dowolnej temperaturze (nie mniejszej niż 100 stopni))
12. Przejście (1/2t; wbiegając w ogień można przenieść się do dowolnego innego ognia)
13. Żywiołak (topiący wszystko, powolny potwór)
14. Forma Ognia (1/2t; można przybrać formę ognistej kuli; zwiększona szybkość i możliwość lotu)
15. Ogniowładztwo (1/2t; możesz kontrolować dowolnie ogień w zasięgu 5m)


Nekromanta:
1. Eliksir Żywotności (1/1t; odzyskuje 5żw)
2. Ramiobroń (twoi słudzy mogą wyrwać sobie jedno ramie i używać jako broni)
3. Granat Sercowy (z żywego serca możesz stworzyć granat)
4. Twarde Czachy (+1 wytrzymałości dla twoich sług)
5. Żywy (1/2t; na turę znów jesteś człowiekiem)
6. Zbroja (1/1t; pojawia się kulo i ognioodporna Zbroja)
7. Pająk (5/1t; tworzysz z kości sługi-pająki)
8. Zasadzka (5/1t; twój sługa może wejść w ziemię i wyskoczyć w odpowiednim momencie)
9. Syjamscy (5/1t; twój sługa łączy się z drugim: dwie głowy, 4 ramiona)
10. Kościany Pancerz (na stałe +2 Wytrzymałości)
11. Ściana Trupów (1/1t; twoi słudzy tworzą twardą ścianę: 10wytrz, 50żw)
12. Mózgoplecak (specjalny plecak, do którego możesz wrzucać mózgi żywych: zapewnia telepatię i telekinezę)
13. Żywi (1/4t; twoi słudzy na turę są oddanymi tobie ludźmi)
14. Nemesis (niezniszczalny Strzelec5 z karabinem)
15. Wskrzeszenie (1/4t; zabity natychmiast odradzasz się w jednym ze sług)


Wampir:
1. Krwiopijstwo (1/1t; wypijając całą krew z żywego człowieka uzdrawiasz sobie 10żw)
2. Strach (zwykłe zombie uciekają od ciebie)
3. Spowolnienie (1/1t; przeciwnik nie może poruszać się szybciej niż zwykły człowiek)
4. Telekineza (1/1t; możesz poruszyć dowolny przedmiot w zasięgu 5m)
5. Wizja (widzisz też to co Niewidzialne)
6. Lot (możesz latać)
7. Paraliż (1/3t; możesz sparaliżować dowolną dotkniętą istotę)
8. Mgła (1/3t; możesz zamienić się w mgłę)
9. Wampiryzacja (1/3t; możesz zamienić żywego w wampira8)
10. Przechodzimur (możesz przenikać przez ściany)
11. Trumna (posiadasz Trumnę, zamknięty w niej natychmiast odzyskujesz całą żw)
12. Sługolot (5/1t; twój sługa może też latać)
13. Banszi (Banszi wykrzykuje raz na turę imię WŻT, który w danej turze nie ma szczęścia)
14. Przechodziołów (ołowiane pociski przelatują przez ciebie bez obr)
15. Nosferatu (każdy zabity przez ciebie własnoręcznie sługa dodaje ci na stałe 1żw)


Ponury Żniwiarz:
1. Katatonia (1/4t; większość żywych nie porusza się w danej turze)
2. Myślośmierć (5/1t; przemieniasz żywych w sługi w zasięgu 5m)
3. Macka (1/4t; działa jak twoja dodatkowa ręka)
4. Lewitacja (możesz powoli latać)
5. Żuchwa (trzymając czyjąś żuchwę w czasie śmierci sprawiasz że i on umiera)
6. Myślozabójstwo (5/1t; przemieniasz żywych w sługi w zasięgu 10m)
7. Terroryzm (5/1t; twój sługa po śmierci wybucha jak granat)
8. Kosa Ponurego Żniwiarza (pojawia się potężna broń, którą możesz władać)
9. Ponury Obrońca (działa jako twój obrońca przeciwko magicznym atakom)
10. Mina (1/1t; pojawia się mina przeciwpiechotna i mina przeciwpancerna w twoim ekwipunku)
11. Ponury Zabójca (1/1t; możesz wysłać go na dowolny cel)
12. Rytuał (zabijasz 50 swoich sług i 50 dowolnego innego WŻT)
13. Ponure Auto (1/2t; tworzysz samochód pułapkę, która działa jak twój sługa)
14. Odesłanie do Diabła (1/2t; odsyłasz dowolną przywołaną istotę)
15. Zemsta Zza Grobu (gdy umrzesz następuje wybuch atomowy - każdy kogo to zabije umiera w tym samym momencie co ty)


Strzelec:
1. Pifpaf (możesz strzelać z broni palnej; celność 20%)
2. Amunicja (możesz zmieniać magazynki)
3. Celność 40%
4. Celność 60%
5. Celność 80%


Iluzjonista:
1. Maska (ludzie widzą, że jesteś żywy)
2. Uchodźcy (ludzie widzą, że twoi słudzy są żywi)
3. Który To (jeśli stoi obok ciebie 4 twoich sług dopiero z 5m widać który to ty)
4. Fatamorgana (nieumarli widzą ciebie i twoje sługi dopiero z 5m)
5. Niewidzialność (1/2t; jesteś niewidzialny)


Saper Atomowy:
1. Geiger (wyczuwasz radiację)
2. Niespodzianka (nikt nie zna czasu ekplozji atomowej gdy ty nastawiasz zegar)
3. Wybuchło (jeśli między tobą a eksplozją jest jakiś budynek a ty jesteś w pełni sił to przeżyjesz)
 
Anonim jest offline  
Stary 01-11-2012, 13:22   #2
 
t0m3ek's Avatar
 
Reputacja: 63 t0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znany
Zgłaszam sie niebieski.
 
t0m3ek jest offline  
Stary 01-11-2012, 13:35   #3
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 5804 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Facet. Uwielbiam cię! =D

Zgłaszam się.
Moja postać to Davy.
 
Arvelus jest offline  
Stary 01-11-2012, 14:32   #4
 
Stalowy's Avatar
 
Reputacja: 21026 Stalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputację
Zgłaszam się Czarny

A zwać mnie będą Marian
 
Stalowy jest offline  
Stary 01-11-2012, 18:41   #5
 
Irregular's Avatar
 
Reputacja: 158 Irregular wkrótce będzie znanyIrregular wkrótce będzie znanyIrregular wkrótce będzie znanyIrregular wkrótce będzie znanyIrregular wkrótce będzie znanyIrregular wkrótce będzie znanyIrregular wkrótce będzie znanyIrregular wkrótce będzie znanyIrregular wkrótce będzie znanyIrregular wkrótce będzie znanyIrregular wkrótce będzie znany
Zgłaszam się, czemu by nie? Kolor dowolny, postać niech ma na imię... hm... cóż by tu... a tam, niech będzie Steve.
 
__________________
Mole książkowe są zagrożone. Chrońmy ich naturalne ostoje! (biblioteki!)

Wkurzyłam kogoś? Coś pomyliłam? Sorry, ale biblioholik na odwyku to jeden wielki kłębek nerwów. Wybaczcie.
Irregular jest offline  
Stary 01-11-2012, 19:23   #6
 
MistrzKamil's Avatar
 
Reputacja: 66 MistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znany
Zgłaszam się, zielony, Zdzisiek
 
__________________
Pływał raz po morzu kucharz
w rękach praktyk był onana
a załoga się dziwiła
skąd w kawie śmietana
MistrzKamil jest offline  
Stary 01-11-2012, 19:34   #7
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 2707 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
OK, temat gry już jest w produkcji, ale są jeszcze miejsca. Rekrutacja zakończy się na pierwszym (nie licząc początku) odpisie gry, czyli jutro wieczorem i do tej pory jeszcze ludzie będą mogli być dodani. Fajnie by było przewidywane maksimum.
 
Anonim jest offline  
Stary 01-11-2012, 19:47   #8
 
Dreak's Avatar
 
Reputacja: 214 Dreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie coś
Zgłaszam się! Może być żólty
 
__________________
"If you want to make God laugh, tell him about your plans."
Dreak jest offline  
Stary 01-11-2012, 20:06   #9
 
Kauamarnica's Avatar
 
Reputacja: 14 Kauamarnica nie jest za bardzo znanyKauamarnica nie jest za bardzo znanyKauamarnica nie jest za bardzo znanyKauamarnica nie jest za bardzo znanyKauamarnica nie jest za bardzo znanyKauamarnica nie jest za bardzo znany
Ok niech będzie, Andrzej
 
Kauamarnica jest offline  
Stary 01-11-2012, 20:25   #10
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 2707 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
OK, ostatnie miejsce zostało. Ktoś jeszcze się zjawi?

Początek gry już prawie gotowy. Dobudowywanie do planszy metra trochę zajmie, aczkolwiek opisałem teren tam - teraz to park z dwoma wejściami do metra i jednym szaletem miejskim.
 
Anonim jest offline  
 


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:37.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166