|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
05-01-2013, 13:23 | #11 |
Reputacja: 1 | Dla ułatwienia napisania o podróży na północ mogę Erengard i Marienburg handlują z południowymi plemionami Sarlów, Skaelingów i Bjornlingów drewnem, wielorybim tranem i tłuszczem, zaś z Praag istnieje bardzo niebezpieczny trakt do ziem plemienia Baersolingów. |
05-01-2013, 23:02 | #12 |
Reputacja: 1 | planujesz raczej intrygi czy rozwałke? a może po środku |
05-01-2013, 23:09 | #13 |
Reputacja: 1 | Intrygi, rozwałki i zagadki, Dużo zagadek... Warlock pokazał mi dosyć ciekawy nieoficjalny dodatek, w którym jest przede wszystkim dużo nowych profesji. Jeśli ktoś uważa że to co do tej pory było dostępne to za małe, to zapraszam tutaj: Ultimate Warhammer 0.9.1 WFRP 2 ed. Rozbito tu cechę Inteligencja na Percepcje i inteligencje ale my się będziemy trzymać starych zasad, więc jeśli się zdecydujecie na którąś z nowych profesji to wybierzcie z tych dwóch cech najwyższą i i wstawcie to do inteligencji. |
06-01-2013, 00:30 | #14 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | KP wysłana. Gram Rycerzem Zielonej Chorągwi - mix dystansowca i wojownika ze znajomością przetrwania w dziczy.
__________________ [URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019 |
06-01-2013, 08:23 | #15 |
Reputacja: 1 | Wieczny, jak zapatrujesz się na postać krasnoluda chaosu...a do tego kapłana Hashuta, co wiąże się z używaniem przez niego magii? Jak wiadomo, taka postać z góry jest skazana na śmierć przez petryfikację, ale jeśli nie miał byś nic przeciwko to z chęcią bym taką postacią zagrał. Dodam że Hashut to tylko inna manifestacja Khorna...ale o tym Dawii Zharr nie wiedzą...no, może kilku wie...mój Dawii Zharr chciałby się tego dowiedzieć Ostatnio edytowane przez VIX : 06-01-2013 o 08:26. |
06-01-2013, 10:05 | #16 |
Reputacja: 1 | Możesz nim zagrać ale chyba wiesz o tym że jako kapłan zaklinaczy znacząco spowolnisz innych graczy? |
06-01-2013, 11:44 | #17 |
Reputacja: 1 | Tak jak pisałem na privie...klatwa kamienia ma wpływ tylko na starych kapłanów o wielkiej mocy...sprytny khazad kaosu umie oszukiwać śmierc i klatwe nawet przez 800 lat. Ja ma zamiar grać początkującym kapłanem a nie starym grzybem co to sie już ruszać nie może...inaczej nie miało by to sensu. Poza tym jest mnóstwo sposobów oszukania klatwy kamienia...czary, mikstury, przedmioty magiczne...no i oczywiście odpowiednie urządzenia i pancerze. Wpływ klątwy narasta z latami...stary 400 letni zaklinacz może mieć trudności z poruszaniem...700 letni moze byc noszony lub przemieszczać się za pomocą maszyn...ja miałem koncept gry może nie młodzikiem, ale khazadem w średnim wieku co to klątwa albo go jeszcze nie dotknęła albo dopiero co mu drętwieją palce u stóp ...jak pisałem wcześniej, inaczej nie byłoby sensu gry takim posągiem. |
06-01-2013, 12:29 | #18 |
Reputacja: 1 | Za każdy punkt magii -1 do szybkości jest, a żeby osiągnąć zaawansowaną profesję trzeba mieć przynajmniej 1 ale istnieje pewien sposób, o którym napisałem na pw |
06-01-2013, 18:11 | #19 |
Reputacja: 1 | Witam. :> Aeshadiv mnie tutaj ściągnął (grałem już wcześniej forumowe sesje) no i bym się zgłosił, jeśli przyjmecie człowieka. ^^ A raczej elfa, bo bym elfem myślę grał. Elfem gadaczem. Pierwsza profa szlachcic by była. Ostatnio edytowane przez Lomors : 06-01-2013 o 18:15. |
06-01-2013, 18:37 | #20 |
Reputacja: 1 | Jeśli postać będzie sensownie zrobiona i według tego co już napisałem to mam nadzieję że będę mógł powiedzieć witam na pokładzie! |