|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
25-01-2006, 18:35 | #1 |
Reputacja: 1 | [ Monastyr ] Gorejąca Kara Kara. Wielkie katedry, wszechobecna bogobojność i strach w sercu niemal każdego mieszkańca. Czy w kraju takim jak ten mogą istnieć siły, które stoją w sprzeczności ze słowami Papieża? Czy za ostatnimi niepokojącymi wydarzeniami stoi jakaś mistyczna siła czy może jakiś spisek. Jedno jest pewne przed postaciami graczy stoi nielada wyzwanie, lecz czy znajdą się chętni i odważni na tyle by rzucić na szalę swe życia by wyjaśnić ponurą tajemnicę? Gracze Do sesji zapraszam wszystkich, którzy lubią zagadki i sesje storytelingowe. Przygoda przeznaczona jest dla czterech, pięciu graczy. Jednak gracze Ci muszą lubić budować przygodę oraz aktywnie uczestniczyć w powstawaniu historii. Jednym słowem poszukiwani są ludzie kreatywni. Fabuła Ściśle fajna znaczy tajna. Na razie nic nie można zdradzić, więc zapisywanie to trochę kupowanie kota w worku jednak w życiu niejednokrotnie należy podejmować ryzyko. Jednak jak już widać było we wstępie przygoda osadzona będzie w Karze a konkretnie w stolicy tego państwa, Radest choć niewykluczone, że akcja może przenieść się i poza to złowieszcze miejsce. Postacie Należy kierować się zdrowym rozsądkiem. Jednak zabrania się tworzenia postaci magicznych. Wszelacy księża wojacy itp. Mile widziani. Jeżeli postać pochodzi z drugiego końca Dominium musi to w sensowny sposób wytłumaczyć. Mechanika Żadna znajomość nie jest wymagana. Do gry wymagana jest jedynie historia postaci. Ma to plusy i tylko jeden minus. Historia powinna być rozbudowana na tyle by można było stworzyć ewentualne motywy poboczne. Osoby nieznające systemu też mogą pisać jednak w ich przypadku polecam kontakt ze mną na gg lub, przez PW. |