|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
24-02-2013, 16:44 | #1 |
Reputacja: 1 | [Rogue Trader] Zdążyć na czas Orbest Dray biegł ile sił w nogach. Ostrożnie wymierzał przy tym długości kroków, oraz miejsca gdzie kładł stopę. Poruszał się szybko i bezszelestnie, czego nie było można powiedzieć o goniących go ludziach. Skręcił w kolejny zaułek, wskoczył na stertę śmieci, a z niej na większy kontener. Mechanicznym implantem prawej ręki złapał się sterczącej rynny. Mechanizmy w ręce ciężko sapnęły podnosząc z lekkością jego ciało pozwalając mu wdrapać się na dach budynku. Przyparł płasko do dachu nadsłuchując zbliżających się kroków. Pościg zdradził głośny stukot o wszędobylskie metaliczne podłoże. Nikt ze ścigających nie podsiadał wyszkolenia Seneschala, które służyło na korzyść Orbesta Dray. Z nocnych oparów wynurzyły się sylwetki kilku osób, łachmyty jakich wiele w każdej knajpie. Dray posługujący w kontaktach uliczną mądrością i wiedzą nie miał problemów w rozpoznaniu tatuaży należących do członków gangu Trujących Węży. Podstępne typki dodające do trunków wyniszczające organizm toksyny i żądający potężnych sum za odtrutkę. Jednak co takiego nakłoniło ich do ścigania go nocą po ulicach? Dray spojrzał na ostatnią wyłaniającą się sylwetkę. Facet nie wyglądał na członka gangu, zdradzał go błękitny mundur i płaszcz ze złotymi naszywkami. U boku sterczała ceremonialna szpada ze złotą i fikuśną rączką oraz zdobiony pistolet plazmowy. Postać stanęła w oparach zakrywających twarz i rozejrzała się po bokach. Następnie ruszyła do przodu, a za nim reszta ludzi. Dray otworzył szerzej oczy rozpoznając w ciemnościach sylwetkę Arch-Militanta Duvala. W mrokach ulicy rozbłysło czerwone, mechaniczne oko Duvala, który wyśledził ślady ciepła zostawione przez zbiegłego Senechala. Spojrzał wprost na dach gdzie się ukrywał i wyciągnął pistolet plazmowy. Zielony blask rozświetlił noc, gdy salwa gorącej plazmy zżerała dach i komin. Resztki gruzu rozprysnęły się spadając na ulicę. Orbesta od śmierci ocalił odruch w rezultacie, którego stoczył się z dachu. Spadając zahaczył celowo nogą o oczko w ogrodzeniu. Metalową dłonią złapał za drut kolczasty, podciągnął się i balansując ciałem przebiegł parę metrów, a następnie zeskoczył na ulicę. Orbest Dray biegł w kierunku dzielnicy handlowej, nie miał zbyt wielkiej szansy walcząc z kimś w pokroju Duvala. Arch-Militanci byli weteranami dziesiątek wojen, które przeżyli dzięki zdolnością i bezwzględności oraz dużej dozie szczęścia. Seneschal wolał uniknąć testowania własnego szczęścia w starciu z zabójcą, musiał ukryć się tłumie ludzi by zmylić jego oko. Jeśli jest tu doradca militarny to sam Rogue Trader Litver Evans musiał zadokować w porcie. Mężczyzna wsadził dłoń do kieszeni i zacisnał na dysku. To tylko potwierdza autentyczność zdobytego dysku, a więc w końcu legendarna Krwawa Marry wynurzy się z mgławic, a odkrywca który pierwszy postawi nogę na jej pokładzie zdobędzie prawo do jej ładowni i sekretów. Orbest Dray wniknął w tłum ludzi, jak najszybciej musi się skontaktować z członkami dynastii, jeśli informacja się potwierdzi jego własny Rogue Trader obsypie go tytułami i majątkiem o jakich od dawna marzył. ..... ..... W Rogue Trader gracze wcielają się w odkrywców i łowców skarbów. Jedna osoba zostaje kapitanem statku, pozostali gracze wcielają się w jego doradców. Poza nimi na pokładach statku żyją dziesiątki, setki, a nawet tysiące innych ludzi. Statkiem wędrujecie ku nowym światom i ich bogactwom, mierząc się po drodze z rywalami, piratami, obcymi i innymi koszmarami kosmosu. Dlaczego wybraliście takie życie? Bo to życie dla zuchwałych, umiejących wyczuć okazję, obietnica sukcesu, bogactwa i chwały. Nie zapominajmy o bezkresnej wolności i stylu życia poszukiwacza przygód. W sesji potrzebny jest jeden główny Rogue Trader. Następne postacie z tej klasy będą uważane za kapitanów pojazdów z jego floty. Tak więc postać z najciekawszą historią zostaje Rogue Traderem, a pozostali kapitanami (można się określić, że od razu chce się być kapitanem). Astropath i Navigator są klasami dla doświadczonych graczy, wstępnie może być tylko po jednym w przygodzie, jednak jeśli się okaże, że jest dodatkowy kapitan to drudzy mogą występować na jego pokładzie. Missionary, Explorator i Rouge Trader są dla średnio zaawansowanych graczy. Dla początkujących mogę polecić Arch-Militant, Seneschal i Void-master Teraz trochę o założeniach przygody. Inspiracje czerpie z angielskich podręczników, więc wstawki z takowego w nazewnictwie będą się pojawiać. Mogą się pojawiać lokacje, nazewnictwa i ogólne zasady z przeciętniejszych Space Oper bo po prostu trudno mi zrozumieć istniejące. Przykładowo: Jeśli początkujący gracz weźmie Exploatora i będzie go odgrywał po prostu jako mechanika z implantami to nie będę się czepiać. Jeśli weźmie go doświadczony gracz i będzie odgrywał jako kapłana maszyny to sypnę więcej xp za wiarygodne odgrywanie. Sesja ma być lekko strawną przygodą w kosmosie bez potrzeby zapamiętywania setek pojęć, zasad i relacji. Powiedzmy taka, aby posmakować, ale się nie nasycić Przygoda jest Storytellingiem, statystyki postaci pokazują w czym jest lepsza, a z czym może mieć problemy. Postacie będą się rozwijały dokupując sobie za doświadczenie nowe talenty. O ekwipunku i mocach porozmawiamy jak już będzie konkretna załoga i będę znała głównego Rouge Tradera oraz jego flotę i zasoby. Przyjmę do 8 graczy. Rekrutacja wstępnie trwa do 03.03.2013r. Karty postaci proszę przesyłać na PW, jeśli będzie ich za dużo to będzie konkurs na lepszą. Karta postaci Imię: Płeć: Wiek: Klasa: Historia: (Jak wygląda planeta/statek, na którym się urodziłeś. Jak przebiegało Twoje życie, czym się zajmowałeś by wyżyć. Jak się znalazłeś na pokładzie aktualnego statku.) Statystyki: bazowa wartość normalnego obywatela to 25. Dostajecie 60 dodatkowych punktów do rozdania, więc możecie podnieść dowolną statystykę do +15, czyli nie możecie przekroczyć łącznej sumy 40. Walka Wręcz 25 Walka Dystansowa 25 Siła 25 Odporność 25 Zręczność 25 Inteligencja 25 Percepcja 25 Siła Woli 25 Charyzma 25 Klasy: Rogue Trader - Postać wywodząca się często z rodu wspaniałych przywódców i wizjonerów o bogatym dziedzictwie i sporym majątku. Czasami członek świeżej, prężnie rozrastającej się rodziny z tradycjami wojskowymi. W jego rękach spoczywa majątek i honor rodu, odpowiedzialny jest za los wielu istnień towarzyszących mu w podróżach i zamieszkujących na podległych mu planetach. Otacza się potężnymi i wpływowymi ludźmi. Genialny taktyk rozpoznający wartość człowieka i jego motywacje. Przywódca potrafiący dysponować wszystkimi zasobami jakimi posiada tak, aby wyjść na swoje. Ubierający się w najlepsze ubrania, dysponujący bogatym wyposażeniem, wyszkolony w broni dystansowej i wręcz. Posiadający flotę i stały przypływ dochodów. Arch-Militant - Często byli członkowie Gwardii Imperialnej, którzy przeżyli liczne bitwy przeciwko zdrajcą, heretykom i obcym. Ludzie dysponujący wiedzą i umiejętnościami, które pozwoliły piąć im się i awansować do jednostek specjalnych lub szukać zatrudnienia u lordów, inkwizycji i wpływowych Rouge Traderów. Potrafią posługiwać się większością broni znanych w Imperium i posiadają dobrej jakości ekwipunek. Astropath Transcendent - Potężny psionik szkolony przez Imperium, poddany licznym próbą, wyzwaniom i rytuałom, które wyniszczyły jego ciało, pomimo że w rezultacie oślepiony to widzi otoczenie siłą umysłu, ma znacząco wzmocnioną wolę i moc. Jego specjalnością jest łączenie się za pomocą umysłu z innymi Astropathami z całej galaktyki. Wędrując poza granicami Imperium jest wrażliwy na odbieranie obcych sygnałów i samotność spowodowaną niknącą obecnością kontaktów. Wyszkolony w pistoletach i korzystaniu z psioniki. Explorator - Kapłani technologi poszukujący zaginionych technologi, wiedzy i artefaktów. Wybierają towarzystwo Rouge Traderów z racji ich ciągłych podróży i ekspedycji poszukiwawczych. Za wszelką cenę starają się odkryć zatraconą dawną wiedzę. W zamian oferują swoje zdolności z zakresu obsługi, naprawy i wyrobu maszyn, urządzeń i broni. Wyposażony w charakterystyczne implanty, narzędzia i czaszko sługę. Missionary - Człowiek ten jest po części świętym wojownikiem, politykiem, sędzią i katem.Jego misją jest nawracanie ludzkich mieszkańców na odwiedzanych planetach za pomocą słowa lub gradu pocisków. Potrafią wyczuć knowania sług Chaosu i działalność obcych ras. Występuje jako najwyższy przedstawiciel władz kościelnych na statku, pełni na nim posługę, a kapitan musi się liczyć z jego opiniami i sądem. Wyszkolony w podstawowej broni i do walki wręcz, czerpie siłę z mocy wiary. Navigator - Pochodzący z klanów nawigatorów, posiada Oko Osnowy pozwalające mu na dostrzeganie rzeczywistości niedostępnej dla innych. Dzięki specjalnym zdolnością potrafi przeprowadzić pomyślnie wyprawę przez osnowę, mroki kosmosu i jego mgławice, prądy i mistyczne manifestacje niepojętych mocy. Podatny na mutacje, korzystający z mocy, wyszkolony w nawigacji i pistoletach. Seneschal - Zajmuje się zdobywaniem informacji, zarządzaniem pieniędzmi, obliczaniem ryzyka, zysków przedsięwzięć, zdobywaniem kontaktów i rozsyłaniem agentów oraz szpiegów. To charyzmatyczny handlarz, potrafiący trafnie ocenić produkty, środki i ludzi. W końcu przebiegły aktor czujący się dobrze w blasku reflektorów, jak i w mroku nocy jako złodziej i zabójca. Wyszkolony w podstawowej broni i pistoletach. Void-Master - Człowiek, który spędził całe swoje życie na pokładzie statku i wyróżnił się w utrzymywaniu, pilotowaniu i konserwowaniu pojazdów. Zajmuje się konkretnym przedziałem pojazdu utrzymując go w jak najlepszej sprawności. Jest dozorcą sprawdzającym prawidłowe funkcjonowanie statku, doglądającym potrzeb ludności na pokładzie, pilnującym zbrojowni i zaopatrzenia. Twardziel z nerwami ze stali, wyszkoleniem w broni wręcz i pistoletach. Jak są jakieś pytania to śmiało pisać Ostatnio edytowane przez Rahaela : 24-02-2013 o 17:54. Powód: błedy w temacie |
24-02-2013, 17:19 | #2 |
Reputacja: 1 | Z jednej strony mam złe przeczucia co do fluffu, z drugiej to Rogue Trader. Hmm. Zgłaszam się jako ekstremalnie Imperialistyczny Arch-Militant. Prawdopodobnie były Lord Generał. PS. Proszę, zmień nazwę wątku. Bo na chwilę obecną brzmi on Różany Handlarz
__________________ Najczęstszy ludzki błąd - nie przewidzieć burzy w piękny czas. Niccolo Machiavelli |
24-02-2013, 17:27 | #3 |
Reputacja: 1 | Oj ładnie brzmi i nie jest wtedy plagiatem hehe Od graczy tylko zależy czy każdy z uczestników weźmie po jednej danej klasie czy będą się one powtarzać Ostatnio edytowane przez Rahaela : 24-02-2013 o 17:45. |
24-02-2013, 20:47 | #4 |
Reputacja: 1 | Missionary on a boart! Zgłaszam się. Spróbuję do środy wysłać KP mojego świętego maniaka. |
25-02-2013, 11:46 | #5 |
Reputacja: 1 | Zgłasza się na tą wyprawę Eksplorator. Może nie ekstremalnie imperialistyczny, ale z lubością wybijających kręcących się po Koronus hereteków... |
25-02-2013, 13:37 | #6 |
Reputacja: 1 | Arch-militian to moja ulubiona klasa, ale ostatnio uznałem, że za dużo nią gram no i moi znajomi stwierdzi, że charakterologicznie powinienem grać kapitanami, więc zgłoszę się jako RougTrader. Pytanie o okręt, czy jest do rozpisania mechanicznie, po rzucie na ProfitFactor, czy ty wydzielasz PF, czy rozpisujemy umownie storrytelingowo? Co do postaci, to to samo pytanie odnośnie potęgi rodu? Czy trzymamy się sztywno zasady, że patetnt RougTradera jest przyznawany przez imperium, czy też zasada, że jak ktoś ma dość funduszy na statek i załogę to zyskuje rangę RougTradera? Ekwipunek całkiem pomijamy, czy można podawać prośby sugestia, z czym postać chciała by startować? Co do mojego zgłoszenia to mój RT, będzie raczej z tych oddanych rodowi, własnemu sumieniu, imperium i ludzkości, w tej kolejności. Z charakteru raczej chaotycznie dobry, powiedzmy coś w stylu Dylan Hun, z Andromedy. |
25-02-2013, 15:58 | #7 |
Reputacja: 1 | PF i potęgę rodu oddaje już w ręce gracza. Najlepiej coś mieszczącego się w granicach przeciętności, ale jeśli dasz radę rozpisać coś większego, albo wręcz odwrotnie same początki to tym bardziej fajnie. Rozpisać umownie, najważniejsze rzeczy i cechy. Jak najbardziej ktoś z odpowiednimi funduszami może uzyskać patent. Sugestie dotyczące uzbrojenia, czy poszczególnych mocy można śmiało podawać. |
25-02-2013, 16:27 | #8 |
Reputacja: 1 | OK. Wstępny koncept: - Mafijna rodzina, która wyznaczyła jednego z swoich synów, do zdobycia okrętu. - Okręt przejęty na podupadającej rodzinie. Techniką zdobycia zaufania i wierności oficerów i załogi, a potem usunięciu poprzedniego kapitana. Byłoby to rozwinięcie postaci i jej historii stworzonej dla sesji - Czarna Gwiazda ([Rogue Trader] Czarna Gwiazda) (link do postu wprowadzającego) Druga koncepcja: - Podupadający ród posiadający cenny skarb w postaci gwiezdnego statku. - potęga i wpływy rodu upadając od dawna, ale teraz ma się to zmienić, bowiem po śmierci głowy rodu na kapitańskim fotelu zasiada jego syn. Kusi mnie do pierwszej, jako że mam bardzo dużą potrzeba rozbudowywania historii postaci i ich rozwoju. Dziś pewnie dojdzie na PW info bardziej szczegółowe. |
26-02-2013, 10:14 | #9 |
Reputacja: 1 | Skoro chcesz RT, to ja w takim razie podaruję sobie tą klasę i zrobię Seneszala. Nad kartą posiedzę w weekend.
__________________ Dorosłość to ściema dla dzieci. |
27-02-2013, 21:19 | #10 |
Reputacja: 1 | Mam starą postać Nawigatora z właśnie tej samej sesji co i deMaus myślę że moglibyśmy razem coś stworzyć jeśli taki koncept by pasował. Mam też pytanie co do częstotliwości postów? Czy opieramy się silnie podręcznikiem RT który posiadam czy widzisz jakoś inaczej mechanikę jeszcze?
__________________ He who runs away lives to fight another day |