|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
06-02-2006, 11:45 | #1 |
Reputacja: 1 | [D&D]Sesja "W świecie wojny" Chciałbym poprowadzić sesję w systemie D&D 3ed. Korzystamy TYLKO z podręcznika gracza. Dość często będę też wprowadzał przedmioty, których w podręczniku nie ma. Graczy może być maksymalnie pięciu. No i wręcz niezbędny jest łotrzyk. Rasę można wziąść każdą oprócz półorka. Zaczynacie na 1 poziomie w mieście handlowym zwanym Toris, w państwie neutralnym blisko granicy z imperium ludzi(patrz poniżej). Przesyłajcie karty postaci z historią, która powinna być oryginalna i musi pasować do świata. Panują wszyscy bogowie i boginie z podręcznika gracza. Bóstwa odgrywają w tym świecie ogromną rolę. Oprócz ogólnego zarysu świat właściwie tworzymy w czasie gry, więc kreatywni gracze są mile widziani . Wszystki rzuty wykonuję ja. Świat gry jest mojego autorstwa. Wygląda to w skrócie tak: Akcja rozgrywa się na dość małym kontynencie zwanym Blaar. Panują na nim dwa wielkie imperia: ludzi i orków. Te dwie rasy zniewoliły pozostałe. Elfy i krasnoludy są pod ludzką okupacją, a ich prawa są bardzo ograniczone. Jest tylko jedno miejsce, w którym mieszkają jeszcze wolne elfy - las Corel'la (nazwa powstała od Corellona Larethiana). Krasnoludy posiadają własy, podziemny, niezależny kraj, ale tereny nad nim należą do imperium. Orkowie wykorzystują do swoich celów gobliny. Niziołki i gnomy żyją wśród ludzi i mają takie same jak oni prawa. Pomiędzy dwoma imperiami jest neutralne państwo, o które walczą ludzie z orkami. Wpuszczają tam wszystkie rasy i wszystkie mają identyczne prawa. Mam nadzieję, że chętni się znajdą i wszystko pójdzie dobrze. Jeśli nie - trudno, jestem na to psychicznie przygotowany . Zapomniałem dodać, że karty tworzymy w PCprofilerze. Wartości atrybutów losuje MG(czyli ja 8) ). Na podstawowe eq dostajecie: wojownik-150sz barbarzyńca-100sz mnich-40sz paladyn-150sz tropiciel-150sz bard-100sz kapłan-140sz łotrzyk-100sz zaklinacz-50sz czarodziej-50sz druid-40sz |