Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-11-2013, 15:00   #1
 
Quelnatham's Avatar
 
Reputacja: 1 Quelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetny
[D&D 3.5 FR] Sythilisjańscy dezerterzy

Kilka lat temu para ogrzych magów Sythilis i Cyrvisnea położyła kres waśniom między plemionami mieszkającymi w Małych Zębach. Zjednoczyli chętnych i niechętnych w imię jednego celu – odzyskania ziem przodków. Chociaż ludzie zabrali je bez mała tysiąc lat temu to w dalszym ciągu żyje pamięć o wodzach, którzy od tego czasu walczyli z Amnijczykami. Ogry poprowadziły wielką armię koboldów, goblinów, hobgoblinów i olbrzymów na Esmeltaran i zwyciężyły. Wreszcie to ludzie ugięli przed wami karki! W kolejnym roku padło Murann, Ismeltaran i Targowo. Amnijczycy bezradnie patrzyli jak zdobywacie połowę ich kraju. Sythilis obwołał się murkulem Murranheim, przywódcą wielkiego nieludzkiego imperium!



Jednak ludzie, choć pobici nie przestali dawać się wam we znaki. Wielki wódz zarządził obsadzenie linii granicznych twierdz. Wojna jeszcze się dla was nie skończyła. Zaczęła tylko być nudna. Dni krwawych bitew i radosnego łupienia minęły, pozostały tylko patrole i stanie na warcie. Wasz oddział siedzi w Staromoście, najbliższej przeprawie przez Esmel na zachód od Esmeltaranu. Odkąd tu przybyliście nie zadziało się zupełnie nic ciekawego, ale podobno wojska Amn znów się ruszają.



Witam
w rekrutacji do mojej kampanijki w której wcielicie się w uciekinierów z potwornej armii. Gra rozpoczyna się wczesną wiosną roku 1372 czasu Dolin. Zaczynacie od ucieczki z wspomnianego już Staromostu znajdującego się w środkowym Amn. Chwilę temu byliście żołnierzami Sythilisa. Ogrami, koboldami, goblinami, hobgoblinami, bugbearami, olbrzymami, orkami, piratami z Nelanther , wyznawcami Cyrica, czy wreszcie zdrajcami narodu i rasy.

Technikalia:

Goblinoidy, koboldy, orki i ogry przyjmuję bez zastrzeżeń. Ludzie czy inne zwyczajnie zwyczajne rasy będą się musiały tłumaczyć historią, ale ostrzegam przyjmę najwyżej jednego człowieka. Inne potworne stworzenia do uzgodnienia ze mną.
Ogólnie w karcie oprócz mechaniki i imienia powinien znajdować się krótki opis postaci i jej motywacji do dezercji. Historia będzie istotna tylko w szczególnych przypadkach (patrz wyżej), w każdym innym wystarczy kawałek wojennych wspomnień.

Przyjmę 5-7 postaci na efektywnych poziomach od 4 do 7. Zdecydowałem się na takie zróżnicowanie głównie ze względu na zachowanie pozorów mechaniczno-fabularnej zgodności (zbieżności chociaż). Rasy o ECL = 0 (też hobgobliny) zaczynają na czwartym, ogry (tu ECL +5, a nie +6) na zerowym. Wzgórzowego olbrzyma czy trolla można znerfować do siódmego. Point buy 32. Rasy z HD (kośćmi wytrzymałości) większym niż jeden mogą wybierać umiejętności też z listy dla klasy, którą posiadają, bądź w którą celują (trzeba zaznaczyć jaka!).

Jako, że jesteście w domyśle mniej lub bardziej prostymi wojakami ograniczmy ilość startowego złota do 3500 niezależnie od poziomu. Tylko jeden magiczny przedmiot i mikstury dla nieczarujących postaci. Resztę możecie oczywiście w kosztownościach mieć przy sobie.

Z trzech głównych i faeruńskiego podręcznika wszystko przyjmuję bez patrzenia. Klasy podstawowe bym na przykład wolał tylko z podręcznika gracza. Co do innych FRowych książek i serii Complete proszę o zaznaczenie w karcie. A wszystkie inne materiały do uzgodnienia.

Chociaż idee miałem chmurne to jednak mechanika może być czasem naginana albo traktowana po macoszemu. Z góry uprzedzam.

Kwestia terminów
Najchętniej widziałbym tempo dwóch postów na tydzień. Jednak ze względu na koniunkcję sfer początek sesji może być nieco kłopotliwy. Dwa tygodnie między rekrutacją a świętami, później nowy rok i kolejne święto (co można wybitnie połączyć), a zaraz potem niektórzy mogą mieć sesję innego rodzaju. Zastrzegam za tem, że przejściowo mogą wystąpić spowolnienia i wstrzymania (nie za długie raczej).

Kary przyjmuję do 2 I 2014 na pw w formie doca bądź pcp lub na Myth-Weavers.

Wszelkie pytania piszcie tu, na pw bądź gg. Będę jeszcze uzupełniał pierwszy post o jakieś szczególiki, które mi umknęły.
 

Ostatnio edytowane przez Quelnatham : 17-12-2013 o 18:59. Powód: zmiana terminów!
Quelnatham jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:11.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172