Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21-01-2014, 21:31   #1
 
Fromasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Fromasz nie jest za bardzo znanyFromasz nie jest za bardzo znany
[Autorski Storytelling] Basition, czyli historia nieśmiertelnych



Rekrutacja zamknięta, ale jak ktoś by jeszcze mocno chciał, to napiszcie do mnie na pw.

Sesja: http://lastinn.info/sesje-rpg-fantas...ertelnych.html

Komentarze: http://lastinn.info/komentarze-do-se...tml#post475529


Legenda
,,Stare dzieje głoszą, że na początku istniało Światło, a obok niego sześciu bogów. Było to tak dawno, jak naszych milion żyć. Światło zatem było dobre, lecz wymagało troskliwej opieki, by nie zgasło. Boginią opiekującą się tym światłem była Orreisha - piękna i charyzmatyczna. Po pewnym czasie reszta bogów zaczęła być zazdrosna, że Orreisha miała coś swojego, czemu poświęcała cały czas, dlatego też każdy postanowił stworzyć coś na podobiznę swego żywiołu. Daatim - bóg nieba, stworzył ogromnął kulę chmur unoszących się w nicości. Bliack - bóg ciemności, uformował księżyc, który w środku był pusty a na zewnątrz odbijał światło. Byurn - bóg ognia, utworzył wielką, płonącą ścianę, która z braku pożywienia zaraz znikła. Hest - bóg ziemi, ulepił planetę, która była dzika i niedostępna, usiana skałami, rozpadlinami i rozległymi pustyniami. Była więc martwa. Bogowie zasmucili się wielce, że owoce ich pracy nie dorównywały znakomitości Światła Orreishy. Ona widząc ich przygnębionych i zastanawiając się jak mogłaby im pomóc, wpadła na pomysł, że połączą siły i stworzą wspólne dzieło. Bogowie postanowili posłuchać jej rady, co wyszło im na dobre. Związali więc swe moce i po wielu, wielu dniach ciężkiej pracy udało im się osiągnąć cel. Ich oczom ukazała się piękna planeta pokryta licznymi łąkami, długimi rzekami, głębokimi morzami i gęstymi lasami. Bogatość i urodzajność ich dzieła urzekła szóstkę bogów, jednak nadal czegoś im brakowało. Była ona pusta, samotna i bez życia. Orreisha nie pozostawała jednak bez planu i widząc ich zwątpienie sięgnęła rękoma wgłąb Światła i wyciągnęła małą, zmieniającą impulsywnie kolory kulkę. Zaczęła ona zmieniać kształty i upodabniać się do otaczających ją bogów. Tak właśnie powstała siódma z bogów - Ashkinia - bogini duszy i życia. Spojrzała na ich twór z zadumą i rozwagą, podeszła do niego i mocno objęła planetę w swoje pełne energii ramiona. Zaczęły rodzić się zwierzęta - ryby, gady, płazy, te latające i te pływające. Dwu i czteronożne. Z ogonami i bez. Mięsożerne, roślinożerne, z sierścią czy z pancerzykami, były idealnymi stworzeniami, które zapełniały brakującą przestrzeń na tej pięknej, urodzajnej planecie. Wśród tych zwierząt, byliśmy i my - ludzie.
Istnienie na ziemi było jak w raju.. Każdy bóg troskliwie opiekował się swoim żywiołem, jednak to my ludzie staliśmy się ich ulubieńcami. Patrzyli jak się rozwijamy, wspomagali nas przy wędrówkach przez oceany czy góry. My nie byliśmy im dłużni. Co i rusz powstawała nowa świątynia na cześć Bogów, a ofiar i modłów nie było końca.
Jednak wtedy coś się zmieniło. Nie na samej planecie, tylko tam, hen wysoko w górze. Każdy z wszechpotężnych chciał planetę tylko dla siebie, chciał jak najwięcej przy niej robić. Nie chcieli także uznać Ashkinii za równą sobie, przez co utrudniali jej dostęp do ich Tworu. Zmartwiona i rozgoryczona udała się do Orreishy, jako, że traktowała ją jako swą matkę i prosiła o radę. Orreisha poradziła jej jednak cierpliwość, gdyż w końcu ją zaakceptują jako nową boginię. To jeszcze bardziej pogrążyło Ashkinię w bólu i beznadzieji, więc zaczęła coraz bardziej uparcie próbować dostać się do swojego dzieła. Coraz mocniej przeszkadzała bogom i nieraz wyrządzała im krzywdę. Postanowiono, że zrobią naradę i głosowanie. Ustanowili, że zamkną Ashkinię w księżycu stworzonym przez Bliacka, aby nigdy nikomu już nie zaszkodziła. Wyrok zapadł. Gdy prowadzono ją spętaną w stronę przeznaczenia, ostatni raz spojrzała w kierunku pięknej planety której dała życie. Żal tak mocno ściskał jej serce, że rozpadło się ono na tysiące gwiazd, osiadając na nieboskłonie. Legenda głosi, że kiedy gwiazda spada, część duszy Ashkinii wraca na ziemię i wtedy rodzi się człowiek obdarzony specjalnymi umiejętnościami kształtowania własnej części duszy.
Orreisha była od początku przeciwna procesowi, a w końcu jak zobaczyła, że bogowie są nieugięci w swoich poczynaniach, zaczęła płakać. Rozpaczała tak głeboko, że zanurzyła się w swoim Świetle i nikt więcej jej przez długi czas nie widział.
I właśnie w ten sposób gdy ludzie zaczęli umierać, nikogo nie było, aby zabierał ich Dusze.
Nastały niespokojne, niepewne czasy. Część Ashhinii - bo tak nazwano ludzi po śmierci - zaczęli uważać się za wyższych od śmiertelników, co doprowadziło do polowań na nich. Gdy już nieszczęśnika zabito, jego dusza stawała się niewolnikiem Ashhi, który go zgładził. Ludzie nie wiedząc co robić, zaczęli być monoteistyczni, w nadziei, że ten konkretny bóg ich wysłucha i zacznie ochraniać. Główne modły skierowane były do Orreishy, która była bierna na ich nieszczęście, w czasie tej mrocznej epoki. Konflikt był z góry wygrany przez Ashhinii, gdyż ludzie nie mogli nic im zrobić.
Ashhinii, którzy pomagali ludziom, postanowili stworzyć ugrupowanie, które ułożyło szereg praw, regulujących relacje pomiędzy nimi a śmiertelnikami. Owa frakcja zdobyła uznanie wsród innych kultów, co pomogło zapanować chociaż w części nad ogólnym chaosem. Nazwali się zatem Basition.
Wtedy stał się cud - Orresha zobaczyła działania śmiertelnych i Ashhinii, które miały na celu zespojenie się i zstąpiła ze Światłości. Ogłosiła wszystkim ludziom swoje poparcie na zaprzestanie wojny. Stworzyła azyl w postaci miasta dla śmiertelników, który nazwała Ordena. Dopilnowała dokończenia jego budowy i pobłogosławiła frakcję Basition, która miała pilnować porządku w tym mieście. Miasto, a właściwie Megalopolis, było otoczone ogromnym, zbrojonym murem z kamienia i metalu. Wysokości miał dwieście stóp a grubości trzydziestu. I właśnie my w tym mieście mieszkamy - w bezpiecznej i ostatniej ostoi ludzkości..."
Dzieci siedziały na ziemi z nieskrytym, głebokim zaciekawieniem w ciasnym półkolu dookoła starej, pomarszczonej niani, która dziergając szalik na drutach bujała się w swoim drewnianym fotelu.
- A teraz pora spać - powiedziała, na co odpowiedzią dzieci były jęki i protesty. Chciały dowiedzieć się czegoś jeszcze o bogach i świecie w którym nota bene żyją.

Natan odszedł z uśmiechem od okna, przez które obserwował całą historię i spojrzał na rekrutów przybierając od razu surową i niecierpiącą sprzeciwu minę. Blizna przeszywała mu całą twarz odskroni do podbródka. Miał dwa topory skrzyżowane na plecach, a gdy mówił do zebranych, muskał czule sztylet zawieszony u pasa.
- Słuchajcie! - rzekł głębokim, trochę zapitym tonem. - Mam dla was misję, na której pokażecie na co was stać na początek. Wszystkie szczegóły dostaniecie od tamtego żołnierza przy stole. Zabierać ekwipunek i odmaszerować!



Co i jak
Rekrutacja trwa do 3 lutego (16:00), z możliwością zakończenia jej wcześniej, gdy będzie komplet!
Przyjmujemy do 6-7 graczy.
GameMasterzy: Fromasz i Deodatus.
Czas odpisywania: minimum raz na dzień!
Sesja skierowana dla początkujących graczy jak i dla zaawansowanych. Każdego mile witamy.
Używamy TitanPad do edycji sesji! Bezprogramowy online.


Znajdujecie się w głównej filii frakcji Basition przy wschodnim murze. Jak się dostaliście do rekrutów, opisujecie w karcie postaci (o tym niżej). Jesteście Ashhinni (czyli jesteście prawie nieśmiertelni), którzy zrodzili się z gwiazdy Ashhkinii i posiadacie nieodkryte moce, które pomogą wam poznać we frakcji po przejściu wstępnych etapów. Wtedy awansujecie warstwę wyżej i staniecie się pełnoprawnymi agentami Basitionu. Głównym celem frakcji jest dopilnowanie przestrzegania ich prawa, która jest ważna w całej krainie. Jego najważniejszym prawem jest nieingerowanie przez Ashhinii w życie śmiertelników, a także powtrzymanie rozlewu krwi.


Ashhinii
Ashhinii mogą zostać ranni i zasklepiają się one tak samo jak u ludzi. Jak straci rękę, to może zostać ona ,,zreperowana" przez innego Ashhi, lecz tamten traci całą moc na pewien czas (nie może używać magii). Istnieje sposób zabicia Ashhi, lecz poznacie go w trakcie sesji. Nie muszą jeść i pić, lecz spać muszą, bo regenerują duszę (rodzaj many). Ashhinii wylądają jak ludzie.


Magia
Magia jest lekka (telekineza, moc odpychająca itp), wszystko zależy od duszy. Po odpowiednim wytrenowaniu mag może być potężny. Magia nie jest każdemu z Ashhinii dana, lecz wy jako, że zrodzeni z gwiazdy, posiadacie taką umiejętność (jeszcze nie wytrenowaną).


Bogowie
Daatim - bóg nieba, rozrywkowy, rozkojarzony, łagodny.
Bliack - bóg ciemności, tajemniczy, mroczny, zorganizowany.
Byurn - bóg ognia, wybuchowy, energiczny, trzeźwo myślący.
Siyel - bogini morza, współczująca, troskliwa, rozpieszczona.
Orreisha - bogini jasności/światła, pasywna, inteligentna, mądra
Hest - bóg ziemi, rozważny, skupiony, rozmyślny
Ashkinia - Dusza


Karta postaci:
Avatar (pasujący do obrazu postaci + widać twarz),
Imię jako człowiek,
Imię jako Ashhi,
Wiek od śmierci,
Wiara (jeden Bóg główny - bez Ashkinii),
Klasa i podprofesja,
Płeć,
Broń główna + poboczna,
Ekwipunek (do 3 rzeczy, bez potów),
Historia postaci,
Opis postaci (charakter itp.),
Jak trafiłeś do rekrutów Basitionu.



Przesyłajcie karty postaci w PW.
Jeśli macie pytania, piszcie pod tematem śmiało

Zapraszam do gry!
 

Ostatnio edytowane przez Fromasz : 02-02-2014 o 21:39.
Fromasz jest offline  
Stary 21-01-2014, 22:54   #2
MTM
 
MTM's Avatar
 
Reputacja: 1 MTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputację
Czołem! Więc ja bym zgłosił wstępne zainteresowanie. W sumie już dawno nie grałem fantasy :]
Pytań za wiele nie ma. Chciałbym tylko jeszcze wiedzieć, na jakim poziomie technologicznym jest przedstawiona w tym settingu rasa ludzi? Typowe medieval fantasy, czy może już coś troszkę bardziej skomplikowanego?
A, i z tego, co można wywnioskować, gracz nie ma wpływu na wybór mocy, racja? Mistrz Gry będzie rozdawał je losowo, czy raczej postara się brać pod uwagę charakter postaci i sposób jej prowadzenia?

Tyle ode mnie. Jako, że piszę tu pierwszy, to zachęcam innych graczy do brania udziału, a co
 
__________________
"Pulvis et umbra sumus"
MTM jest offline  
Stary 22-01-2014, 01:12   #3
 
Fromasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Fromasz nie jest za bardzo znanyFromasz nie jest za bardzo znany
Już odpowiadam
Jeżeli chodzi o wybór mocy, to będzie ona odpowiadała raczej wyborowi Wiary ze strony gracza. Oczywiście będzie możliwość nauki w późniejszych etapach gry. Mocy można także nabyć sposobem gry, bo jeśli ktoś będzie trenował dajmy na to telekinezę, to będzie w niej coraz lepszy. Po prostu będzie to naturalnie.

Jeśli chodzi o setting, to tworzymy storytelling, więc nie będziemy się trzymać jakiś ram. Klasy i profesje mogą być wymyślone, lecz aby były w klimacie i nie były jakieś ,,pro", np Mistrz magów czy coś. Po prostu będziemy prostować
 
Fromasz jest offline  
Stary 22-01-2014, 11:06   #4
 
Googolplex's Avatar
 
Reputacja: 1 Googolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputację
A powtarzając pytanie MistrzaTrzechMieczy, jaki jest stopień rozwoju techniki tegoż świata?
 
Googolplex jest offline  
Stary 22-01-2014, 11:21   #5
 
Fromasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Fromasz nie jest za bardzo znanyFromasz nie jest za bardzo znany
Ah, zapomniałem odpowiedzieć. Medieval fantasy.
 
Fromasz jest offline  
Stary 22-01-2014, 11:40   #6
 
kanna's Avatar
 
Reputacja: 1 kanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputację
Klasa i profesja, czyli?
 
__________________
A poza tym sądzę, że Reputację należy przywrócić.
kanna jest offline  
Stary 22-01-2014, 12:05   #7
 
Fromasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Fromasz nie jest za bardzo znanyFromasz nie jest za bardzo znany
Np. złodziej, łowca, berserker... Podprofesja to dodatkowa rzecz, np jeśli jesteś łowcą, to można wybrać łucznik, co da ci dodatkowe umiejętności używania łuku.

Edit: zmieniłem profesję na podprofesję, żeby było jasne
 
Fromasz jest offline  
Stary 22-01-2014, 12:19   #8
 
kanna's Avatar
 
Reputacja: 1 kanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputację
Czyli w skrócie: mogę sobie wymyślić, co chcę, tak?
I jak rozumiem, to będzie jednolinijkowiec, posty krótkie, deklaracyjne, bez większego gadania?

Pisanie postaci to jednak poważna sprawa i zobowiązanie, stąd kilka pytań:

1. Czy masz doświadczenie jak MG, czy zaczynasz?
2. Prowadziłeś inne pbf, grałeś w relau?
3. Odnośnie sesji: masz pomysł na początek, klimat i stawiasz na żywioł i sand-box („zobaczymy, jak się rozkręci”), czy msz rozpisaną przygodę (początek, zwroty akcji, przewidywany koniec?)
 
__________________
A poza tym sądzę, że Reputację należy przywrócić.
kanna jest offline  
Stary 22-01-2014, 13:52   #9
 
Fromasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Fromasz nie jest za bardzo znanyFromasz nie jest za bardzo znany
Postać raczej możesz wymyślić jaką chcesz, ale w ramach klimatu.
Gracze też tworzą świat, więc jak będziecie go opisywać, to na pewno będzie ciekawiej. Możecie też pisać krótkie odpowiedzi.

To jest nasz pierwszy rpg tekstowy, lecz mamy doświadczenie jako MG w słownych.
Zaplanowanych mamy kilka wątków, lecz z doświadczenia wiem, że gracze mogą wyjść z ram i wszystkie plany szlag trafią Oczywiście klimat będzie dla nas najważniejszy i staramy się go utrzymać.
 
Fromasz jest offline  
Stary 22-01-2014, 14:04   #10
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Broń, ekwipunek... - coś magicznego?
 
Kerm jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:56.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172