Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19-02-2014, 19:50   #31
 
Andamant's Avatar
 
Reputacja: 1 Andamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie coś
Oj fala na pewno będzie, więc będziesz musiał jako wykrzształciuch swoich ludzi zastraszy, kupić lub też oczarować. Ze swoimi cudownymi umiejętnościami inżynieryjnymi możesz też wybudować krasnoludzkiego miniguna, coby chłopaki mieli zabawę, gdy będą naparzać do chaośników
W sumię myślę że taki inżynierek by się przydał, bo dzięki niemu można by było nieźle umocnić się na pozycji obronnej. Radzę się zastanowić też nad ciekawą profesją z dodatku Rycerze Graala, a mianowicie nad budowniczym. Zna się i na inżynierii i ma umiejętność nauka (strategia/taktyka), a to bardzo przydatne będzie w tej sesji.
 
Andamant jest offline  
Stary 19-02-2014, 20:33   #32
 
Iakovich's Avatar
 
Reputacja: 1 Iakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skał
w pewnym momencie myślałem o Magu albo o kapłanie Myrmidi w końcu akolit dostaje morderczy atak a kapłan ma możliwość dowodzenia i BS wybrane 3 a to może się tu przydać
 
__________________
" Blood blood for the BLOOD GOD"

" Jack ty znowu w mieście?? Księżna już wie??... rok minął i chyba wszyscy zapomnieli już o wieżowcu "
Iakovich jest offline  
Stary 19-02-2014, 20:40   #33
 
Andamant's Avatar
 
Reputacja: 1 Andamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie coś
Czemuż nie, w końcu kapłan bogini wojny i strategii będzie bardzo przydatny. Będzie mógł zachęcić ludzi do walki.
 
Andamant jest offline  
Stary 19-02-2014, 23:47   #34
 
Mortarel's Avatar
 
Reputacja: 1 Mortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputację
Ale mam odpisywania.

Witamy na pokładzie kolejnych graczy. Obecnie stan nadesłanych KP przedstawia się tak:

-Andamant jako Herman von Gendelhausen, rajtar
-Iakovich jako Galiusz La Vorte, sierżant

dodatkowo ze starej ekipy sesję będzie kontynuował

-Luffy jako Carl "Miecz" Gretch, sierżant oddziału mieczników
-Wnierwik zapowiedział nadesłanie nowej postaci, którą wystartuje od początku, wciąż czekam na kartę.

Dodatkowo masa osób informowała na PW o zamiarze stworzenia Karty, ale samej karty jeszcze nie otrzymałem.

Odpowiadając na pytania:

-Komtur: postać nie bojowa (nawet typu uczony) ma szansę przeżyć sesję, a jak "wyhoduje" sobie odpowiednio oddział, to może być jedną z silniejszych postaci. Umiejętności typu "przekonywanie/zastraszenie" na pewno pomogą jej kontrolować zmienne nastroje swoich ludzi, a z czasem zyska przewagę nad innymi dzięki swej wiedzy. nie trzeba brać w bitwie udziału w pierwszej linii, można będzie też wynająć ochroniarza, który w razie kłopotu będzie służył silną ręka. Nie planuję niespodziewanego zniknięcia, choć nie przeczę, zdarzało mi się

Kapłan, inżynier, nawet uczony to fajny pomysł.

Dla chętnych poniżej można sobie zobaczyć, jakie były możliwości awansu dla oddziałów w poprzedniej sesji. W tej będą podobne, pewnie dodam jakieś nowe opcje.

Ok, wszyscy wasi ochotnicy awansują na "żołnierzy zawodowych". Przeszli chrzest krwi itp. O ich awansie zadecydujecie wy sami.

Proszę wybrać typ oddziału:

Włócznicy- ddział specjalizujący sie w walce włóczniami. Uzbrojeni w trzymetrowe włócznie, tarcze i sztylety. Ubrani w pełną zbroję skórzaną, kolczugę i kolczy czepiec.

Umiejętności oddziału:

-mur włóczni- żołnierze formują mur z włóczni, który może powstrzymać silne, frontalne ataki. Formacja obronna. Nie można się w niej poruszać. (-50% do skuteczności walki przeciwnika)

-ostrożny atak- włócznicy ostrożnie i powoli ruszają do przodu celując we wroga z włóczni. (-25% do skuteczności walki przeciwnika)

***

Topornicy- oddział specjalizujący się w walce toporami. Uzbrojeni w topory, tarcze i sztylety. Ubrani w pełną skórzaną zbroję, kolczugę i kolczy czepiec.

Umiejętności:

-mur tarcz- formacja obronna. Żołnierze ścieśniają się tworząc ścianę ze swoich tarcz. Świetnie sprawdza się przeciwko piechocie. (-25% do skuteczności walki przeciwnika, +25% do skuteczności walki oddziału)

-szaleńczy atak- oddział atakuje niczym szalony nie zważając na straty. (+75% do skuteczności walki oddziału, +25% do skuteczności walki przeciwnika)

***

Miecznicy- oddział specjalizujący się w walce mieczami. Uzbrojeni w miecze, tarcze i sztylety. Ubrani w pełną skórzaną zbroję, kolczugę i kolczy czepiec.

Umiejętności:

-szarża- miecznicy szarżują z zabójczą skutecznością. (+50% do skuteczności walki oddziału)

-ramię przy ramieniu- miecznicy ścieśniają szeregi przygotowując się do obrony. (-25% do skuteczności walki przeciwnika)

***

Łucznicy- oddział specjalizujący się w walce na dystans. Uzbrojeni w łuki i krótkie miecze. Ubrani w pełną skórzaną zbroję. Słabi w walce bezpośredniej.

Umiejętności:
-ostrzał jednoczesny- cały oddział ustawia się w szeregu celując pod tym samym kątem. Strzelają na znak dowódcy. Salwa jest w stanie załamać nawet natarcie kawalerii, o ile została dobrze wymierzona. (50% szans na załamanie wrogiego natarcia)

-ostrzał szeregami- łucznicy ustawiają się w luźnym dwuszeregu. Szeregi strzelają na przemian zasypując wroga gradem strzał. (+50% do skuteczności walki na dystans)

***

Zwiadowcy- oddział specjalizujący się w zdobywaniu informacji, przepatrywaniu ścieżek, sztuce przetrwania. Uzbrojeni w łuki i miecze. Ubrani w pełną skórzaną zbroję.

Umiejętności:

-zasadzka- zwiadowcy ukrywają się w oczekiwaniu na przeciwnika, którego atakują z zaskoczenia. (50% szans na udaną zasadzkę, kumuluje się z „ukrywaniem”)

-podchody- zwiadowcy wyruszają przepatrywać okolicę. Duża szansa na odkrycie pozycji przeciwnika i zdobycie przydatnych informacji. (75% szans na zdobycie informacji o przeciwniku lub okolicy)

***

Gwardia przyboczna- oddział specjalizujący się w ochronie dowodzącego, posiada duże morale. Uzbrojeni w miecze i tarcze. Ubrani w pełną skórzaną zbroję, kolczugi i kolcze czepce.

Umiejętności:

-przywództwo- oddział posiada bardzo wysokie morale. (+20 do testów dowodzenia. Oddział nigdy nie ucieka)

-sztandar oddziału- oddziały walczące w pobliżu otrzymują bonus do morale i wartości bojowej tak długo, jak sztandar stoi. (+2 do morale i +10 do dowodzenia wszystkich oddziałów walczących w pobliżu sztandaru).



Jako bonus możecie wybrać dwie dodatkowe umiejętności z listy poniżej:

Wybierz dwie:

-dyscyplina- oddział nauczony jest posłuchu. Zmniejsza prawdopodobieństwo niewykonania rozkazu oraz ucieczki. (+10 do dowodzenia)

-taktyka- zwiększa morale oddziału i szansę na pokonanie przeciwnika (+1 morale)

-walka z piechotą- oddział radzi sobie lepiej walcząc z piechotą (+10% do skuteczności walki z piechotą)

-walka z jazdą- oddział radzi sobie lepiej walcząc z jazdą. (+10% do skuteczności walki z jazdą)

-osłona- oddział radzi sobie lepiej w walce przeciwko strzelcom. (+10% do skuteczności walki ze strzelcami)

-walka na flankach- oddział specjalizuje się z okrążaniu przeciwnika. (+10% do skuteczności walki na flankach)

-marsz- oddział przywykł do długich marszów. Nie męczą go nawet długie dystanse. (oddział meczy się dopiero po dwóch dniach nieprzerwanego marszu)

-musztra- godziny ćwiczeń sprawiają, że oddział ma szansę zaatakować z dwa razy większą skutecznością. (50% na spowodowanie podwójnych strat w szeregach wroga)

-odwrót- oddział potrafi przeprowadzić zorganizowany odwrót zamiast chaotycznej ucieczki. (+20 do dowodzenia w czasie odwrotu)

-fortyfikacje- oddział umie stworzyć zarówno prowizoryczną linię obrony, jak również bardziej wyszukane fortyfikacje, o ile pozwoli mu na to czas. (możliwość zbudowania: barykady, palisady, wilczych dołów)

-harcownicy- członkowie oddziału otrzymują dodatkowo po oszczepie, którym rzucają we wroga zanim chwycą za broń właściwą. (+1 dodatkowy atak oszczepem na początku walki)

-pierwsza pomoc- członkowie oddziału są w stanie udzielić natychmiastowej pomocy poszkodowanemu towarzyszowi. (50% szans na to, że osoba śmiertelnie ranna przeżyje)

-ukrycie- oddział potrafi zamaskować swoją obecność. Istnieje 25% szansa wykonaniu ataku z zaskoczenia. (kumuluje się z „zasadzką”)


Możecie również wybrać jednego specjalistę do swojego oddziału z listy poniżej:

UWAGA! Można mieć tylko jednego specjalistę. Guślarz i medycy, których posiadaliście do tej pory muszą zostać zastąpieni, jeśli chce się wybrać kogoś innego. "

Wybierz jednego specjalistę:

-medyk- oddział posiada w swych szeregach medyka, który leczy rannych.

-inżynier- oddział posiada w swych szeregach inżyniera, który może zająć się tworzeniem nowego rodzaju broni.

-goniec – umożliwia komunikację miedzy oddalonymi od siebie oddziałami.

-posłaniec- zapewnia stałą komunikację z garnizonem.

-oprawca- za pomocą tortur jest w stanie wydobyć ze schwytanego wroga każdą informację.

-uczeń czarodzieja- kolegium magiczne wysłało jednego ze swych uczniów, aby szkolił się na maga bitewnego w twoim oddziale.

-weteran- przeżył już niejedną bitwę. Jego wiedza i umiejętności wojenne są nieocenione.

-bard- do oddziału przyłącza się wędrowny bard poprawiając ogólny nastrój w szeregach.

-woźnica- oddział otrzymuje ciągnięty przez konia powóz oraz woźnicę.

-kartograf- do oddziału dołącza wysłannik gildii kartografów, który ma za zadanie zbadanie nieznanych obszarów. Jego mapy i umiejętności orientacji w terenie oraz wyznaczania kierunków są nieocenione.

-sędzia wojenny- spory w oddziałach może rozstrzygnąć osoba trudniąca się tym zawodowo.

-kapelan- do oddziału dołącza kapłan, który troszczy się o stan ducha żołnierzy zwiększając ich morale i wolę walki.

-kwatermistrz- dba o ekwipunek oddziału, rozbijanie obozowiska, ustala warty.

-kucharz- jedzenie przyrządzone będzie zawsze na czas, a jego jakość będzie dużo lepsza. Przyśpieszy to regenerację sił oddziału.

 

Ostatnio edytowane przez Mortarel : 19-02-2014 o 23:51.
Mortarel jest offline  
Stary 20-02-2014, 00:04   #35
 
Andamant's Avatar
 
Reputacja: 1 Andamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie coś
Bardzo mi się podoba ta ścieżka rozwoju oddziału, a szczególnie to ze specjalizacjami. Sam chciałem spytać, czy byłaby taka możliwość żeby tak samo jak w grze strategicznej Warhammer Mark of Chaos nie wprowadzić opcji ze sztandarami, czempionami i muzykami, ale widzę że MG to wszystko przemyślał.
 
Andamant jest offline  
Stary 20-02-2014, 00:25   #36
 
Mortarel's Avatar
 
Reputacja: 1 Mortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputację
To wszystko jest w fazie beta:P będzie o tym później w komentarzach, jeśli będziecie mieli jakieś pomysły itp. to będziemy wspólnie to ulepszać. Mam też projekt mechaniki bitwy, starałem się aby był jak najprostszy, ale o tym kiedy indziej, żeby nie zrobił się zamęt.

Tymczasem wszystkich, którzy zastanawiają się nad grą magiem odsyłam do spojlera poniżej. Edit: ten przykład poniżej tyczy się maga ognia, inne tradycje mogą różnić się znacząc w odbiorze przez oddział.

Mag ognia na dowódcę? Możesz próbować, tylko pamiętaj, że na początku dostaniesz oddział hołoty, ciemnych chłopów. Mogą się Ciebie przestraszyć jak zaczniesz czarować, istnieje ryzyko, że Cię zabiją, albo że po kilku dniach obudzisz się bez oddziału, jak jego członkowie uciekną po lesie. Nie będzie się działo to przypadkowo, postaram się o jakąś dodatkową tabelkę (coś jak przekleństwo tzeencha czy jak mu tam), w której będziesz sobie określał jaki efekt wywrze na twój oddział widok czarującego dowódcy. Niemniej taka tabelka będzie na początku dość niekorzystna dla ciebie.

Wyglądałaby mniej więcej tak:
1. Oddział wiwatuje ciesząc się, że ma maga po swojej stronie +1 do morale
2. Oddział nie zdaje sobie sprawy co właśnie widział i kontynuuje walkę.
3. Żołnierze na widok czaru zaczynają się Ciebie bać i darzyć szacunkiem. (10% szans na to, że porzucą swoje wyznania i uznają Cię za boga, zaczną składać Ci cześć, może zwrócić to na Ciebie uwagę łowców czarownic)
4. Oddział w przerażeniu rzuca się od ucieczki.
5. Oddział jest niespokojny, dostaje trwałą karę -2 do morale (oznaczałoby to dla Ciebie, że za każdym razem jak oddział zostanie zaatakowany będziesz musiał testować dowodzenie, czy nie ucieknie).
6. Codziennie musisz wykonać bardzo trudny -30 test dowodzenia, jeśli Ci się nie uda, to 1k4 żołnierzy dezerteruje nocą.
7. Cały oddział Cię opuszcza, wymykając się którejś nocy
8. Co jakiś czas, któryś z twoich ludzi będzie próbował Cię zabić np. poprzez dosypanie trucizny do twojego jedzenia, podcięcie siodła, wpuszczenie jadowitego węża do namiotu. (10% na odkrycie sprawcy przy każdorazowej próbie)
9. W najbliższej bitwie przeciwko ludziom oddział przyłącza się do przeciwników.
10. Cały oddział rzuca się na Ciebie i próbuje Ciebie zabić.

 

Ostatnio edytowane przez Mortarel : 20-02-2014 o 07:24.
Mortarel jest offline  
Stary 20-02-2014, 00:41   #37
 
Andamant's Avatar
 
Reputacja: 1 Andamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie cośAndamant ma w sobie coś
Są przecież magowie, którzy są bardziej akceptowani nawet przez zwykłych chłopów, np. magistrowie jadeitu czyli drudzi, często leczą rannych oraz chorych i w dodatku pomagają ich uprawom rosnąć. Z magami światła jest zresztą podobnie, oni są po prostu stworzeni do walki z Chaosem. Wypędzają demony, złe duchy, a zbardziej materialnym wrogiem umieją sobie poradzić ze śmiertelną wręcz skutecznością. Właśnie sobie pomyślałem też, że jeśli uda mi się dotrwać do momentu, kiedy będę mógł wybrać sobie specjalistę, to będzie właśnie uczeń czarodzieja z tradycji światła
 
Andamant jest offline  
Stary 20-02-2014, 04:46   #38
 
Iakovich's Avatar
 
Reputacja: 1 Iakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skał
Kurcze gdym bardziej się przyłożył do tego kapłana to może bym jego wysłał zamiast tego sierżanta. No ale cóż może kiedyś się jeszcze uda zagrać tym kapłanem.
 
__________________
" Blood blood for the BLOOD GOD"

" Jack ty znowu w mieście?? Księżna już wie??... rok minął i chyba wszyscy zapomnieli już o wieżowcu "
Iakovich jest offline  
Stary 20-02-2014, 06:49   #39
 
Mortarel's Avatar
 
Reputacja: 1 Mortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputację
To było pisane pod maga ognia. Inni mogą mieć łatwiej. To tylko taki przykład, że coś się może dziać dodatkowo.
 
Mortarel jest offline  
Stary 20-02-2014, 07:42   #40
Wiedźmołap
 
wysłannik's Avatar
 
Reputacja: 1 wysłannik ma wspaniałą reputacjęwysłannik ma wspaniałą reputacjęwysłannik ma wspaniałą reputacjęwysłannik ma wspaniałą reputacjęwysłannik ma wspaniałą reputacjęwysłannik ma wspaniałą reputacjęwysłannik ma wspaniałą reputacjęwysłannik ma wspaniałą reputacjęwysłannik ma wspaniałą reputacjęwysłannik ma wspaniałą reputacjęwysłannik ma wspaniałą reputację
Zadeklarowalem zrobienie karty i ja zrobie ale dopierooo jutro, bo caly ten tydzien mam dosc napiety
 
__________________
"Inkwizycja tylko wykonuje obowiązki, jakie na nią nałożono. Strach przed nią jest zbyteczny; nienawiść do niej, to herezja." - Gabriel Angelos, Kapitan 3 Kompanii Krwawych Kruków.
wysłannik jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:52.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172