Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16-10-2014, 20:56   #11
 
baltazar's Avatar
 
Reputacja: 1 baltazar wkrótce będzie znanybaltazar wkrótce będzie znanybaltazar wkrótce będzie znanybaltazar wkrótce będzie znanybaltazar wkrótce będzie znanybaltazar wkrótce będzie znanybaltazar wkrótce będzie znanybaltazar wkrótce będzie znanybaltazar wkrótce będzie znanybaltazar wkrótce będzie znanybaltazar wkrótce będzie znany
Nawigator
 
baltazar jest offline  
Stary 17-10-2014, 09:54   #12
 
Gawron's Avatar
 
Reputacja: 1 Gawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodze
Kanonier

1) Posty będą raczej krótkie i treściwe,skupiające się na działaniu postaci (gra) czy rozbudowane (powieść)?

2) To niedopatrzenie czy brak personelu medycznego jest zabiegiem celowym?
 
Gawron jest offline  
Stary 17-10-2014, 12:59   #13
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Kanonier

Posty będą różne. Raz krótkie i treściwe, ale ja osobiście preferuję formę rozbudowanych (opowiadań) z przeżyciami wewnętrznymi itp.

Brak medyka jest celowy. Dostępna technologia medyczna poradzi sobie w zasadzie z większością ran i chorób. Zaawansowana eugenika spowodowała, że ludzkie życie trwa nawet ponad 200 lat, a choroby leczone są na poziomie genetycznym - więc prawie ich nie ma - przynajmniej w Federacji . Broń jest na tyle śmiertelna że trafienie w większości przypadków zabija. A walka w kosmosie jest równie mordercza. Trafienie okrętu bezpośrednie oznacza zniszczenie i śmierćwszytskich na pokładzie. W takiej sytuacji medyk nie ma co robić
 
Armiel jest offline  
Stary 17-10-2014, 13:35   #14
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Co do wyboru profesji - zakładam, że i tak będzie konkurencja więc nie ograniczajcie się z wyborem dostosowanym do innych, jeśli macie pomysł i ochotę na jakąś konkretną profesję.
- Ah tak? Hmm... To jak tak... To w takim razie wezmę Skanera... Powiem tyle, że moja trzecia walka z Fiolecik miała być bardzo "radarowa"



Cytat:
Posty będą różne. Raz krótkie i treściwe, ale ja osobiście preferuję formę rozbudowanych (opowiadań) z przeżyciami wewnętrznymi itp.
- Znaczy się pi x oko takie coś jak w "Rejsie"?



Cytat:
Brak medyka jest celowy.
- Medycyna jest dla mięczaków
 
Pipboy79 jest offline  
Stary 17-10-2014, 17:46   #15
 
Gawron's Avatar
 
Reputacja: 1 Gawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodze
To przy tak zaawansowanych technologiach w sumie wystarczyłby ekspert od elektroniki, bo systemami uzbrojenia zawiadywałyby komputery. Tak mi się wydaje.

Kanoniera nie było, to bym zrobił, ale nie wpisuję się w ramy postów na kilka stron A4. Wolę skupiać się na grze, aniżeli na przebijaniu się przez kilkanaście stron takich postów i ustosunkowywaniu się do nich w swoim.

Może kiedyś będzie coś krótszego zatem.

Cytat:
- Medycyna jest dla mięczaków
Inaczej będziesz gadał, jak ci się tętnica wywinie na lewą stronę, a automaty wysiądą. :P
 
Gawron jest offline  
Stary 17-10-2014, 18:08   #16
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Co do długości postów - myślę, że ostatnio akceptuję takie na pół strony czy też 1 stronę a4. Więc długość nie jest jakaś przytłaczająca, tak sądzę
 
Armiel jest offline  
Stary 17-10-2014, 18:40   #17
 
Proxy's Avatar
 
Reputacja: 1 Proxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Pipboy79 Zobacz post
Medycyna jest dla mięczaków
Clementine?

 
Proxy jest offline  
Stary 18-10-2014, 09:19   #18
 
Gawron's Avatar
 
Reputacja: 1 Gawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodzeGawron jest na bardzo dobrej drodze
Jak mogą być i krótsze, niż pół strony, to mogę grać.

Na dłuższe posiedzenia mogę nie mieć czasu, zwłaszcza doliczając do tego czas potrzebny na przeczytanie i ogarnięcie postów innych graczy.

Jeszcze jedno. Liczysz na skompletowanie wszystkich profesji w załodze, czy nie ma to znaczenia i każdy wybiera sobie co tam chce?
Jeśli ma być komplet, to kanonier zostaje, ale jeśli nie, to może wziąłbym inną.
 
Gawron jest offline  
Stary 18-10-2014, 11:18   #19
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Liczę na komplet. Na pewno zachowam zasadę 1 specjalista danej dziedziny na okręcie. Brak danej profesji - zastąpię NPC-em.

Informuję, że mam pierwszą KP.
1. Campo Viejo - zwiadowca


A teraz trochę rzeczy o samym uniwersum, które obiecałem Wam dać.

Garść informacji

Jest 4986 rok według starego kalendarza, a 1496 Federacji – dalej RF (tyle czasu minęło od stworzenia Federacji).

Federacja:
Stworzona po to, by stać na straży pokoju pomiędzy rasami, wspólnego rozwoju naszej galaktyki. Założyli ją ludzie. Obecnie naszą najważniejszą planetą jest Mars. Ziemia została zdewastowana wiele set lat temu w wyniku konfliktu nuklearnego. Obecnie nadaje się do zamieszkania, lecz stanowi coś w rodzaju „pomnika przyrody” lub „skansenu historycznego” i żyje na niej niewielu ludzi. Mars został sterraformowany i zamieniony w „drugą” Ziemię.

Inne rasy wchodzące w jej skład to:

Xerialici – potężne, przypominające skrzyżowanie owada z żółwiem, indywidualistyczne jednostki. Druga rasa obcych na jaką natrafiła ludzkość (pierwsza była słabo rozwinięta i stanowi skazę na ludzkim sumieniu ponieważ terraformując planetę dokonaliśmy ksenocydu). Na początku mieliśmy z nimi wojnę, która trwała dość długo. Obie rasy opamiętały się, kiedy pozyskały technologię zdolną zniszczyć całą planetę. Xeraici traktują federację głownie jako sojusz militarny. Oddali jej spore siły wojskowe. Lojalni, chociaż oddalone układy gwiezdne należące do tej rasy mogą traktować ludzkość, jako wrogów.

Felinici – ludzie – koty, rasa założycieli Federacji, porywcza i niezwykle agresywna i honorowa rasa wojowników. Są nieco „zacofani” technologicznie w stosunku do innych ras, ale i tak stanowią doskonałego sojusznika i obrońcę. Rasę felinitówi ludzi łączy wspólna, nierozwiązana do dzisiaj tajemnica. Powstaliśmy mniej więcej w tym samym czasie, jako gatunek, chociaż na planetach dość od siebie odległych. Niemniej jednak łączy nas wspólne DNA! Do tego stopnia, że obie rasy mogą mieć wspólne potomstwo, aczkolwiek uważane to jest przez ogół społeczeństwa za najgorsze zboczenie i w społecznościach felinickich karane śmiercią. Niektórzy uważają, że wspólne DNA przemawia za tym, iż zarówno ludzie, jak i felinici zostali stworzeni w wyniku eksperymentów genetycznych jakiejś nieznanej rasy.

Ssyraialici – trzecia rasa założycielska Federacji – niskie, trzyrękie i trzynożne istoty trochę przypominające humanoidalne grzyby (ale tylko trochę). Są niesamowicie rozwinięci technologicznie i wnoszą do Federacji znaczny wkład naukowo – techniczny. Rasa dość łagodna i nastawiona na koegzystencję od początków.

To rasy założycielskie, są jeszcze inne – kilkanaście innych, mające statut członków Federacji. Ale nie ma sensu ich opisywać. Zainteresowanych odsyłam do podręcznika „Głębia Przestrzeni”.

Podział Federacji:

Rdzeń – systemy położone najbliżej układu słonecznego (odległość 25 LŚ). Stanowi go 19 układów i 98 planet. Największe i najludniejsze miasta Federacji, najbogatsze i najzamożniejsze.

Obszar Centralny – rozciąga się na kilkaset lat świetlnych wokół rdzenia. Mieści 454 układy z 715 koloniami. Występuje tutaj znaczne zróżnicowanie zarówno pod względem rozwoju, jak i zamożności planet.

Korporia – fragment Układów Centralnych odznaczający się wielkimi wpływami gwiezdnych korporacji , konsorcjów i holdingów. Planety Korporii to zurbanizowane, nastawione na przemysł miejsca.

Obrzeże – zwane także Rubieżą – strefa poza Obszarem Centralnym. Wpływy Federacji są już niewielkie. Planety bywają zacofane. Obszar zagrożony przez piractwo.


Strefy Zdegenerowane
– te niechlubne miano otrzymały układy i planety – głownie na Rubieży – które w jakiś sposób cofnęły się technologicznie i nie otrzymały należnego wsparcia.

Obszary Nieprzynależne – układy i systemy, których władze nie zdecydowały się przystąpić do Federacji. Zarówno ludzkie jak i obcych.

Mapka Federacji
http://glebiaprzestrzeni.pl/pliki/MAPA_GALAKTYKI.pdf


Technologia:

Statki kosmiczne umożliwiające podróżowanie za pomocą hiperprędkości. Dzięki temu całkiem dobrze poznaliśmy znaczną cześć naszej galaktyki. Podróże do innych galaktyk na razie technologicznie są niemożliwe, chociaż wysyła się sondy badawcze i zwiadowcze statki bezzałogowe.

Broń: niszczycielska i zaawansowana. Rakiety, lasery, działa jonowe, fuzyjne, magnetyczne, kinetyczne, energetyczne a nawet wykorzystujące antymaterię – wszystko zależy od rasy i potęgi jednostki (konieczność dostarczenia odpowiedniej ilości energii, co uniemożliwia mocowanie niektórych broni na mniejszych jednostkach, takich jak AJOLOS)

Medycyna: potrafi leczyć ciężkie choroby, rany, prawie zautomatyzowana, lecz potrzebująca nadzoru specjalisty. Wykorzystuje technologie nanobotów, które potrafią szybko dokonać odtworzeń tkanki. Każdy żołnierz i zamożniejszy Obywatel Federacji ma personalny mikrokomputer, który monitoruje stan jego zdrowia i podaje mu odpowiednie medykamenty w momentach zagrożenia – leki, środki przeciwbólowe, zakrzepowa itp. Śmierć w wyniku choroby czy mniej poważnych wypadków zasadzie została wyeliminowana. Szpitale dokonują praktycznie dowolnych zabiegów – regeneracji kończyn, narządów wewnętrznych, zmianę wyglądu, płci, genomu w obrębie rasy (np. z Azjaty na Europejską itp.).

Jedzenie – syntetyczne jedzenie, drukowane ze specjalnych nabojów proteinowych w maszynach zwanych „kuchenkami”. Podstawowe kuchenki nie dają wielkiego wyboru co do syntetycznego pożywienia i są na kilka naboi. Profesjonalne „kuchenki” w restauracjach mają nawet po kilkadziesiąt zasobników, które pozwalają „ugotować” jedzenie nie różniące się od naturalnego pokarmu. Naturalne jedzenie trafia na stoły tylko najbogatszych lub najbiedniejszych planet, gdzie utracono technologie syntetyzowania żywności. Syntetyczna żywność jest zdrowa, czysta i pożywna, nie grozi rakiem czy czymś takim.

Terraforming – technologia dostosowania warunków na planecie do ziemskich wymagań. Aby dokonać terraformingu trzeba mieć nie tylko sporo kasy, lecz pozwolenia. Nie każda rasa w Federacji funkcjonuje w ludzkich parametrach życiowych. Każda rasa w Federacji opanowała tą technologię, lecz oczywiście czyni planetę zdatną do funkcjonowania tylko dla swojego gatunku.

Komunikacja – w obrębie planety –zaawansowana technologia przesyłu informacji, holofony, przesył szerokostrumieniowy, sieć, holografia itp.

W kosmosie – do przesyłu wiadomości wykorzystuje się laser (w systemie planetarnym) , radio, emitery twardego promieniowania. Kilkusekundowe opóźnienia w przekazie większych pakietów danych. Niektóre układy mają sieć transmiterów hiperprzetrzenych do łączności, wtedy komunikacja pomiędzy planetą, a okrętem w układzie planetarnym odbywa się niema płynnie.

Międzygwiezdna komunikacja – tutaj sprawa jest bardziej złożona. Wykorzystuje się technologie hiperłączności, która umożliwia przekazywanie informacji przez sieć przekaźników oddalonych o dziesiątki lat świetlnych. Zazwyczaj w każdym systemie Federacji znajduje się jeden przekaźnik, w rdzeniu nawet kilkanaście. Technologia przekazu jest kosztowna i powoduje opóźnienia.

Z miejsca, w którym znajduje się AJOLOS do najbliższego Centrum Łącznościowego transmisja danych realizowana jest impulsowo a pomiędzy wymianą informacji mija siedem minut i osiemnaście sekund. Opóźnienia mogą wydłużyć ten proces nawet o kolejne 34 sekundy. Przekaz na żywo jest niemożliwy. AJOLOS korzysta z własnego hiperprzekaźnika. W systemie nie ma innego przekaźnika transmisji danych.

Energia – różna – od klasycznej po zimną fuzję i elektrownie solarne
Przesył energii - przestarzała technologia kabli (na statkach i w bazach), nowoczesne baterie, kryształy magazynujące, bioporzekaźniki . Obecnie na planetach stosowane przekazywanie energii strumieniowe – podobnie jak na okrętach klasy ZEUS.

Mechy, pancerze wspomagane – jak najbardziej istnieją.
UWAGA: U mnie nie ma Extensivity (sieć kosmiczna). Zastępuje ją znana nam sieć z możliwością technologii holo i Virtual Reality sensoralne (odczuwanie bodźców).

Ludzkie tabu:

ROBOTY – nie budujemy robotów zachowujących się i wyglądających jak ludzie oraz żadnych samoświadomych mechanizmów.

Cyborgizacja – nie wszczepiamy się! Nie łączymy technologii z organizmem! To prosta droga do utraty ludzkich emocji i człowieczeństwa, co raz już się prawie zdarzyło w historii naszego gatunku. Jedynym wyjątkiem jest łącze Neuro-id, które stanowi gniazdo do połączeń z technologią wykorzystującą rozwiązania smart.

Inżynieria genetyczna – ludzkość nie przekracza pewnych granic tejże. Można ją wykorzystywać do leczenia chorób, klonowania organizmów w celu naprawy rannego człowieka, a nawet zmiany koloru skóry, czy płci, lecz nie ingerujemy w DNA, nie tworzymy nowych gatunków. Takie praktyki są surowo karane w Federacji, chociaż zdarzają się lekarze – szaleńcy, którzy marzą o przekraczaniu wyznaczonego tabu.

Kompatybilność technologii.

W większości przypadków technologia różnych ras nie jest dostosowana do wykorzystywania przez przedstawicieli obcych gatunków. Jedyny wyjątek ludzie – felinici, którzy nawet mogą wykorzystywać te same połączenia neuro- id. Oznacza to, że dostosowanie technologii obcych do potrzeb ludzi może być albo kosztowne, albo niefunkcjonalne. Wyjątek stanowią okręty kosmiczne, a w zadzie ich kadłuby, bo wnętrze przystosowane jest do potrzeb określonej rasy – systemy podtrzymywania życia, sztuczna grawitacja itp. Jeszcze raz podkreślam – obcy są w świecie Głębi Przestrzeni naprawdę obcy.

Polarianie – obecnie wróg Federacji. Pierwszy kontakt w 1360 RF. Wiemy o nich tyle, że nie potrafimy się porozumieć, a ich gatunek przejawia wręcz paranoidalną agresję. To istoty żyjące w wodzie (ich okręty wypełnione są cieczą, przez co tracą na zwrotności). Terraformowane przez nich planety zalewane są H2O. Wyglądają jak ryby, które posiadają jednak „kieszenie”, z których wysuwają chwytne kończyny. Niektórzy nazywają ich trytonami nawiązując do legend dawnej Ziemi.
Technologia polarian jest porównywalna z Federacją. Ich okręty jednak ustępują flocie Federacji zarówno pod względem szybkości jak i zwrotności. Są jednak lepiej opancerzone i dysponują nawet działami wektorowymi – potężną bronią zdolną rozwalić na kawałki pancerniki federacji, czy mniejsze planety. Na pewno posiadają technologię zdolną niszczyć satelity i mniejsze planety, broń nuklearną i wykorzystującą antymaterie- podobnie jak ludzkie jednostki. Najpewniej nie posiadają wystarczających zasobów energii by używać jej na większą skalę. Do tej pory nie użyli najbardziej niszczycielskiej technologii na niczym większym niż okręty kosmiczne czy stacja międzyplanetarna.
Polarianie zajmują północny biegun naszej galaktyki. Przypuszcza się, że ich planeta macierzysta krąży gdzieś wokół Gwiazdy Polarnej. Nie wiemy nic ani o ich historii, ani o populacji, ani o społeczności. Federacja liczy nadal na pokojowe rozwiązanie konfliktu, chociaż nie zanosi się na to, byśmy szybko znaleźli jakieś pole do porozumienia.
Obecnie siły Polarian wbijają się klinem w nasze systemy. W obecnej formie wojna przyjęła formę walk odjazdowych, niewielkich strać granicznych. Bezpośredniego zagrożenia dla obywateli federacji nie ma, szczególnie w Rdzeniu.

C.D.N być może kiedyś nastąpi
 
Armiel jest offline  
Stary 18-10-2014, 15:16   #20
 
Plomiennoluski's Avatar
 
Reputacja: 1 Plomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputację
Kanonier poszedł na PW.
 
__________________
Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości...
Plomiennoluski jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:26.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172