|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
24-02-2015, 10:50 | #17 | ||||
Reputacja: 1 | Dalej pomęczę temat magii, ale bardziej od strony mechanicznej. A. Dajmy na to, że tworzę kapłana Setha parającego się magią transmutacji (czysto teoretycznie:P) Wykupuję więc epicką umiejętność scholara: Cytat:
C. Cytat:
D. Muszę także podwyższyć Teoria Magii, Naturalista, Pisanie i Arytmetyka minimum do poziomu 80% (tyle ile magia transmutacyjna) Cytat:
Cytat:
1). Muszę wykupić 8 czarów ucznia i 6 czeladnika i 4 adepta zanim wykupię zaklęcie mistrza, ale nie wiem ile punktów kosztuje mnie każde z tych zaklęć. (a może otrzymuje się je z automatu)? 2) te -20% od szansy, to rozumiem, że przy rzucie kości odejmuje się od mojej wykupionej wartości magii transmutacyjnej(80%) i rzuca się k100 by zobaczyć czy jest większy czy mniejsze jak 60. 3) ile maksymalnie zaklęć mistrza mogę mieć mając magię transmutacyjną 80%? 4) Poza tym reszta mojego rozumowania ok? Ostatnio edytowane przez Rewik : 24-02-2015 o 10:56. | ||||
| |