|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
20-04-2015, 21:31 | #61 |
Reputacja: 1 | Ja nie miałem nigdy problemów. Otwierasz go, klikasz, że chcesz pracować w wersji demo. Otwiera się okno w którym wybierasz system w którym chcesz grać. Jeśli jeszcze nie ściągnąłeś to wybierasz opcję [get updates]. Jest z prawej strony. Otworzy się długa lista różnych systemów. Wynajdź warhammer fantasy V6/7. Potem już pójdzie z górki. Otwierasz system, wybierasz armię i wszystko masz na ekranie. |
20-04-2015, 21:50 | #62 |
Reputacja: 1 | Możesz też napisać jaka armia cie interesuje na PW a ja wyśle ci screeny odpowiednich stron. Mam wszystkie podreczniki do battla jak i do WFRP wiec moge dawać i dawać całe książki.
__________________ Man-o'-War Część I |
20-04-2015, 22:54 | #63 |
Reputacja: 1 | Mistrzu... combat resolution? Mam już gotową postać, ale to jest ostatnia rzecz którą chcę wiedzieć przed wysłaniem jej. Być może coś zmienię zależnie od tego. |
20-04-2015, 23:10 | #64 |
Reputacja: 1 | Raczej będzie, ale przypomnij co to daje w kilku słowach. (najlepiej cytat)
__________________ Man-o'-War Część I |
21-04-2015, 10:26 | #65 |
Reputacja: 1 | To jest rezultat walki. Jeśli jedna strona ma większy CR pod koniec starcia, przegrany zdaje test złamania(break test). Rzuca się 2k6 i porównuje z wartością Ld, modyfikowaną o rezultat starcia. Dla przykładu - Oddział krasnali z Ld 9 przegrywa starcie z hordą goblinów o 2 punkty. Krasnale zdają test złamania na 7mce (9-2CR=7). Rzucają 5,1 na 2k6 więc stoją i walczą dalej. Inny przykład. Gobasy z ld 5 przegrywają z krasnalami o jeden punkt. Muszą na 2k6 rzucić mniej niż 4, inaczej uciekną. Ucieczka z walki to prosta sprawa. Rzuca się 2k6 i o tyle cali się ucieka. Wygrywający może gonić. Też rzuca 2k6. Jeśli rzuci tyle samo co uciekający lub więcej - automatycznie likwiduje uciekającego - oddział uciekający zostaje rozbity, wycięty, przepędzony na cztery wiatry itp. Przy rzucie złamania - 1,1 czyli naturalne 2 na kościach (w slangu battlowców tzw. snake eyes) powoduje, że niezależnie od różnicy wyniku test się zdaje. Wynik walki zależy od: Liczby ran zadanych w czasie walki wręcz. Za każdą zadaną ranę +1CR. Liczba szeregów. Za każdy szereg jednostki +1CR. Maksymalnie 3 szeregi liczą się do CR, wiec bonus za szeregi maksymalnie to +3CR. Przewaga liczebna. Oddział mający przewagę liczebną lub większą siłę oddziału (unit strenght) dodaje +1CR. Sztandar. Jeśli w jednostce jest sztandar lub sztandary, dodaje się +1CR. Ilość sztandaru na stronę nie ma znaczenia, o ile jest przynajmniej jeden. Sztandar Armii - jeśli w walce jest sztandarowy armii, dodaje się +1CR. Wzniesienie. Oddział zajmujący wyższe pozycje w walce dodaje +1. Jeśli oba oddziały są na wzniesieniu, bonus należy się tej jednostce, która ma więcej szeregów na wzniesieniu. Atak na flankę: Atakując wroga od boku dostaje się bonus +1Cr. Bonus przysługuje raz, niezależnie od ilości flankujących oddziałów. Atak na flankę jednostką, której siła oddziału lub liczebność przekracza 5 odwołuje bonus dawany przez szeregi w jednostce wroga. Atak od tyłu: Atakując wroga od tyłu dostaje się bonus +2CR. Premia przysługuje raz, niezależnie od ilości oddziałów atakujących od tyłu. Premia kumuluje się z premią ataku na flankę o ile oddział lub oddziały jest lub są atakowane przez jednostki wroga od tyłu i od boku.Atak od tyłu jednostką, której siła oddziału lub liczebność przekracza 5 odwołuje bonus dawany przez szeregi w jednostce wroga. Pogrom (overkill) - jeśli w wyniku pojedynku bohater zada więcej ran, niż posiada przeciwnik, to rany nie przepadają i za każdą z nich przysługuje premia+1CR. Maksymalny bonus wynosi +5. Teraz nieco bardziej skomplikowany przykład: Jednostka 20 krasnali uszeregowana w 4 szeregi(po pięciu), mająca sztandar atakuje od tyłu oddział 50 orków mających 5 szeregów. Krasnale zabijają 4 orków same tracąc jednego krasnoluda. Obie jednostki mają sztandary. Wynik walki przedstawia się następująco: Krasnale mają 4CR za rany, 1 za sztandar, 2 za atak od tyłu, 3 za szeregi - razem 10CR. Orki mają jeden za sztandar i jeden za nabitą ranę oraz jeden za przewagę liczebną. Z uwagi na fakt, że oddział krasnali jest większy niż 5, bonus za szeregi u orków przepada. Zostaje im tylko 3. 10-3=7 - to jest wynik walki i o tyle należy zmodyfikować Ld orków. Czyli na wężowych oczach może wystoją bo wartość ld orka to 7. O ile CR w pojedynkach normalnych bohaterów wielkiego znaczenia nie mają, bo bohaterowie mają zazwyczaj spory Ld i raczej szybciej się pozabijają niż uciekną, to ma to znaczenie dla demonów i ożywieńców, które są niestabilne i tu wynik walki działa nieco inaczej. Demony i ożywieńce nigdy nie uciekają z walki. Za to robi się z nimi coś, co my battlowcy określamy jako "sypanie się". Za każdy punkt, o który przegrają walkę wręcz jednostka niestabilna dostaje ranę bez żadnych ochron, sejwów, regeneracji itp - czyli się "sypie" To oznacza ,że jak wielki demon lub potężny wampir wleci bez wsparcia w dużą, głęboko uszeregowaną jednostkę wroga to nawet statystyki mu nie pomogą bo posypie się od CR. Dyskusyjne, czy ma to większe znaczenie w pojedynkach pojedynczych pieszych bohaterów, gdzie jedynym bonusem do CR są nabite rany a ewentualny test złamania będzie oscylował na poziomie 8-9 po modyfikacji. Ostatnio edytowane przez Asmodian : 21-04-2015 o 10:47. Powód: literówki i poprawki do zasad. |
21-04-2015, 18:41 | #66 |
Reputacja: 1 | A jako, że ja gram wampirem to jest dla mnie ważne. Nawet przy niewielkiej porażce jest to dla mnie bolesne A mam jeszcze pomysł na ogra, który mógł by być bardzo uroczy. |
22-04-2015, 17:27 | #67 |
Reputacja: 1 | Nie masz się qięc co martwić bo na polu walki będziesz stawał naprzeciw pojedyńczych bohaterów, ewentualnie wspieranych przez 1- 2 jednostki (poedyncze typki) ich lub ciebie wspierające (zalezy za ile będziesz miał lorda/hero). Nie będzie tam jednak szeregów. CR będę używał po 6 rundzie walki jeśli obaj bohaterowie będą nadal stać by określić który ratuje się ucieczką, ale walczycie na arenie więc uciec nie ma gdzie i przegrany oznacz porażkę (śmierć).
__________________ Man-o'-War Część I |
25-04-2015, 15:46 | #68 |
Reputacja: 1 | Krasnoludzki Król i Demoniczny Książe są zaakceptowani do turnieju. Zapraszam gorąco jak płomienie Tzeentcha kolejnych uczestników.
__________________ Man-o'-War Część I |
25-04-2015, 17:17 | #69 |
Reputacja: 1 | Nie ma limitu pkt na przedmioty magiczne, czy to też dotyczy cech specjalnych jakie można wykupić, przykładowo Virtues u bretończyków? |
25-04-2015, 18:29 | #70 |
Reputacja: 1 | Jeśli możesz mieć kilka Virtues to bez limitu, nie pamiętam zbyt dobrze podrecznika rycerzyków. Nie ma limitu na Dary Chaosu, Virtues, Runy czy co tam kto ma jak na magiczne przedmioty
__________________ Man-o'-War Część I |