|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
03-10-2015, 18:04 | #1 | |
Reputacja: 1 | Frères de Sang [Zew Cthulhu] 18+ Frères de Sang Muzyka rozbrzmiewała w mieszkaniu, wypełniając je przyjemnymi dla ucha dźwiękami. Chociaż widok za oknem nie był już tak przyjemny. Marsylia z jej wąskimi uliczkami i ciemnymi zaułkami. Jakże inna od tej, jaką znali turyści – pełna eleganckich wczasowiczów, kasyn i kawiarenek. Mężczyzna uśmiechnął się i raz jeszcze spojrzał na przywiązaną do krzesła kobietę. Ofiara już jakiś kwadrans temu przekroczyła granicę bólu i strachu. Teraz jej jasne oczy, ostro kontrastujące z pociętą nożem, okrwawioną twarzą, spoglądały zupełnie obojętnie i martwo. Nie mogło być inaczej, bowiem mężczyzna – po torturach, jakie zadał kobiecie – poderżnął jej gardło i spoglądał na nią tak długo, aż życie zgasło w przerażonych oczach zaufanej pokojówki. Mężczyzna uśmiechnął się zimnym, wilczym uśmiechem i opuścił niewielkie mieszkanie. Dowiedział się tego, czego chciał się dowiedzieć. * * * Cytat:
Castor de Overneyes. Miał ponad osiemdziesiąt lat i śmierć była mu pisana. Ten niegdyś wpływowy człowiek odsunął się od życia zaraz po Wielkiej Wojnie, na której stracił jedynego wnuka. Pozbawiony najbliższej rodziny, chociaż posiadający liczną rzeszę dalszych krewnych, z którymi nie pozostawał jednak w zbyt zażyłych kontaktach. Mówiono o nim, że utrata bliskich osób i wiek pomieszały mu zmysły. Że, zamknięty w swojej willi, przesiaduje w niej całymi dniami. A teraz nie żył. I pozostawił po sobie majątek, który składał się z okazałego domu w dobrej części Marsylii, z widokiem na morze. Z dzieł sztuki, pamiątek z dalekich wypraw, które Castor odbywał, gdy był młodszy i angażował się w wyprawy badawcze do Afryki, Indii, Tybetu, Arabii a nawet Indochin. Sprawą zajmował się Aleksandre Filippe du Bernande, jeden z najbardziej znanych prawników w marsylii, co oznaczało, że Castro pozostawił po sobie nie byle jaki majątek. Ciekawe tylko, dlaczego to właśnie do niej przyniesiono ten list. Czym zasłużyła na uwagę odludka i ekscentryka, by nie rzec dobitniej – szaleńca. Ciekawe …. No właśnie. Ciekawe jak mnie przekonacie, że to właśnie Wasz bohater otrzymał wezwanie na odczytanie testamentu. Powodzenia! TECHNIKALIA Będzie to klasyczna sesja do systemu ZEW CTHULHU – na moich zasadach, – które bardzo dobrze sprawdza się na pbf-ie. POSZUKUJĘ: 4-5 GRACZY Tempo sesji: spokojniejsze Posty piszemy: raz na 5-7 dni gracze – do wyznaczonego dnia. Moja odpowiedź do 3 dni. Sesja potrwa ok: 20-30 kolejek, czyli ok. 12 miesięcy. Stawiam na klimat w postach. Emocje bohaterów, ich stan psychiczny oraz działania. Jestem też MG, który wymaga zaangażowania na GG docku w tej sesji – chociaż sam pojawiać się na nim mogę obecnie zazwyczaj wieczorami i w weekendy. Sesja jest storytellingiem z elementami mechaniki (ja wykonuję rzuty za graczy przygotowując swoje posty dla nich) – dokładnie tak, jak robiłem w innych moich sesjach do Zewu Cthulhu „Misterium”, „Ciemność”, „Serce Tajgi”. Rekrutacja trw do 10 października do godziny 20.00. Wyniki – tego samego dnia około 22.00. Start sesji – dzień lub dwa później. Karty postaci proszę przysyłać na PW. Czego wymagam od graczy: BARDZO WAŻNE!!!! 1. Wymagam sumienności – jestem pod tym względem strasznie wymagającym MG. Posty piszemy raz w tygodniu. Opuszczenie kolejki powinno być uzgodnione. 2. Wymagam postaci jak najbardziej normalnej, osadzonej w „realiach” 1931 roku. Najlepiej Francuzów. Przyjaciół lub członków rodziny zmarłego Castora de Overneyes’a. 3. Nie wymagam znajomości systemu Zew Cthulhu! Bo i po co. Ja zazwyczaj i tak wiele zmieniam. 4. Wymagam zaangażowania i przyzwoitych postów oraz wytrwałości 5. Wymagam nadesłania KP na podanym schemacie. 6. Sesja porusza wątki dość mroczne i plugawe – przemoc, krew, rytuały oraz horror i troszkę "przeinaczania" kwestii wiary, zatem wymagam pełnoletniości – sesja 18+ oraz tego, by ktoś nie brał wycieczek w stronę religii zbyt osobiście i poważnie. KARTA POSTACI 1. Imię, nazwisko i awatar – najlepiej klimatyczny, czarno biały i proszę bez mało realistycznych rysunków, takie KP od razu odrzucę. 2. Cechy postaci Siła – siła fizyczna bohatera, jego tężyzna i predyspozycje do wykonywania akcji siłowych Zręczność – refleks, zręczność, zwinność, gibkość i gracja postaci Wiedza – wiedza i wykształcenie bohatera Moc – siła ducha i charakteru bohatera, jego wola i samokontrola Kondycja – odporność na zmęczenie, rany, brak snu, głód, ból i tym podobne czynniki szkodliwe Wartości cech przyjmują wymiar od 1-5. 1 – słabo, 2 – przeciętnie, 3 – dobrze, 4 – bardzo dobrze, 5 – fenomenalnie Na starcie macie każdą z tych cech na 1 oraz dodatkowo możecie rozdzielić 9 punktów pomiędzy nie. 3. Umiejętności. Oto lista umiejętności i krótki ich opis Antropologia – wiedza na temat kultur obcych i ich zwyczajów Astronomia – wiedza na temat gwiazd, wydarzeń astronomicznych itp. Biologia – wiedza na temat żywych organizmów Fotografowanie – umiejętność robienia zdjęć, wywoływania ich i obsługi sprzętu fotograficznego Historia – wiedza dotycząca historii Jeździectwo – umiejętność jazdy wierzchem, najczęściej na koniach Języki obce – dowolny inny niż rodzinny język za każdy wydany 1 punkt Korzystanie z bibliotek – umiejętność wyszukiwania informacji, odszukiwania książek w księgozbiorach Księgowość – wiedza na tematy księgowania, przepływów finansowych, podatków itp. Mechanika – wiedza i umiejętność naprawy i obsługi sprzętów mechanicznych Czujność – słuch, wzrok, umiejętność wypatrywania zagrożeń, czujność zmysłów Okultyzm – wiedza na tematy zakazane i mroczne, ale nie związane z Mitami Cthulhu Włamywanie – umiejętność otwierania zamków, włamywania się, kradzieży Perswazja – umiejętność wpływania na innych, manipulacja, charyzma, targowanie się, Medycyna – pierwsza pomoc, znajomość środków farmakologicznych, wiedza na temat chorób i ich leczania Pilotowanie samolotu –nazwa mówi sama za siebie Prowadzenie samochodu – umiejętność dynamicznej jazdy, wykonywania bardziej skomplikowanych manewrów. Wysportowanie – szybkość biegania, umiejętność skakania, wytrzymałość na długotrwały wysiłek, pływanie i wszystko to, co związane ze sferą aktywności fizycznej człowieka Psychologia – znajomość ludzkiej natury, empatia, jak też psychologia w ścisłym rozumieniu tego słowa Walka wręcz – walka przy pomocy nóg, rąk, głowy, zapasów Walka bronią – szermierka za pomocą mniej lub bardziej szlachetnych narzędzi destrukcji Strzelanie – strzelanie z pistoletów, karabinów i wszelkiej zwykłej broni zasięgowej Skradanie się – umiejętności pozostawania niezauważonym, ukrywania się jak tez podejścia bezszelestnego do celu i np. podsłuchanie rozmowy Sztuka – wiedza na tematy związane ze sztuką: muzyką, teatrem, rzeźbą lub też praktyczne jej zastosowanie Inne – dowolne, zgodne z konwencją gry, stworzone przez gracza Do rozdysponowania na umiejętności macie 30 punktów. Przyjmują one wartość od 0 do 5. 0 – nic lub niewiele umiesz na ten temat, 1 –masz solidne podstawy, 2 – wiesz tyle, co przeciętny praktyk w danej dziedzinie, 3 – możesz dzięki tej wiedzy zarabiać na chleb, uznać się za praktyka – specjalistę, 4 – naprawdę wiele wiesz i umiesz, 5 – jesteś autorytetem wśród wielu ludzi zajmujących sie daną dziedziną. 4. Wady. Możesz ubarwić swoją postać jakimiś wadami (nie więcej niż trzy). Za każdą wzięta wadę możesz dodać sobie 3 punkty do puli 30 pkt. przeznaczonych na umiejętności. Nie podaję przykładów wad, lecz mogą one dotyczyć zarówno ułomności fizycznych, jak i psychicznych. Nie możesz dobrać więcej niż 3 wady dla swojego bohatera. 5. Pochodzenie. Wolałbym, by Wasz badacz Tajemnic pochodził z Francji lub okolic. Powinien w KP uzasadnić, dlaczego Castor de Overneyes wyznaczył go na dziedzica i wykonawcę swojego testamentu. Tylko bohaterowie związani jakoś rozsądnie z Castor de Overneyes– rodzina, przyjaciele, członkowie bractwa ezoterycznego do którego staruszek należał niemal przez całe życie itp. 6. Historia postaci i jej osobowość. Maksymalnie jedna strona A4 która opowie mi o tym, kim jest Wasz bohater. Jaki ma zawód, ile ma lat, jakie ma motywacje życiowe, czym się kieruje, jak się zachowuje itp. Wiecie, o co chodzi - jak to zawsze piszę - zaczarujcie mnie. Co do klimatu sesji. Będzie to typowa sesja w Zew Cthulhu – czyli ŚLEDZTWO połączone z NIEZNANYM zagrożeniem. Na początku gracze nie wiedzą, co tak naprawdę im zagraża. Nie wiedzą o istnieniu NIENATURALNEGO. Podczas przygody bohaterowie graczy będą mieli okazję odwiedzić kilka sąsiednich państw: Włochy, Hiszpanię. Najczęściej badacze będą siedzieli nad księgami, prowadzili rozmowy z ludźmi, szukali rozwiązania czegoś nieludzkiego, infiltrowali złowrogi kult, który zagraża istnieniu wielu ludzi. Podpowiedzi – Wasze postacie muszą mieć żyłkę badacza. Nie mogą odpuścić, kiedy już przygoda wejdzie w wir wydarzeń, dlatego musicie bardzo dobrze uzasadnić, co łączyło Was ze zmarłym staruszkiem. To ważne. Raz jeszcze - powodzenia. W tym wątku zadawajcie pytania, jeśli coś jest dla Was niejasne, wymaga doprecyzowania. Tutaj też możecie deklarować chęć udziału w sesji, bym widział, jakie zainteresowanie wzbudziła. | |
03-10-2015, 18:55 | #2 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Deklaruję chęć udziału. Tak jak pisałem Ci na priv, mam kilka pomysłów na postać. Teraz muszę się zastanowić który wybrać ^^
__________________ ... |
03-10-2015, 19:21 | #3 |
Reputacja: 1 | Jako, że Francja okresu międzywojennego, to Anglicy byliby uzasadnieni czy raczej wolisz Francuzów? |
03-10-2015, 19:23 | #4 |
Reputacja: 1 | O! Zew jak się patrzy. Jak ostatnio brałem udział w ktulaczu to niestety sesja niespodziewanie zdechła, a na forum nic tylko dedeki i warmłoty. Ale skoro taka ładna rekrutka, to z chęcią zepnę poślady i wystartuje, może się dostane?
__________________ Our sugar is Yours, friend. |
03-10-2015, 19:25 | #5 |
Reputacja: 1 | Nareszcie ZC! Tym razem sesji u Armiela nie przepuszczę, nawet pomimo mego nielichego oporu wobec francuszczyzny. Pewien pomysł mi się klaruje i pewnie będę miał kilka pytań na PW. Czy uzasadnionym byłby Włoch, z racji poglądów na emigracji? |
03-10-2015, 19:34 | #6 |
Krucza Reputacja: 1 | Jeśli się zmieszczę do teamu, to się zgłaszam |
03-10-2015, 19:43 | #7 |
Reputacja: 1 | Spróbuję, bo już od dłuższego czasu męczę "Najchętniej zagrałbym..." prośbami o ZC. |
03-10-2015, 19:55 | #8 |
Reputacja: 1 | Postaram się jutro coś podesłać. |
03-10-2015, 20:13 | #9 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Karta wysłana
__________________ ... |
03-10-2015, 20:32 | #10 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Niestety 4-5 osób do gry to maks. Istnieje ryzyko, że przyjdzie sporo KP. Normalnie zazwyczaj tych KP jest sporo. Nie wiem, jak to będzie teraz bo Zew Cthulhu nie zawsze mam amatorów | |