|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
21-11-2015, 12:23 | #111 |
Reputacja: 1 | Grałem jednym w Księstwach Granicznych II. Gdyby nie to, że mam teraz fazę na zagranie krasnoludem, to odpaliłbym Monthy Pythonów i stworzyłbym coś w duchu artykułów z WFB, które Ci podesłałem. Zrobię karypla w tych klimatach, w każdym razie. e. Kurde, może krasnoludzkim giermkiem zagram. |
21-11-2015, 12:27 | #112 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
21-11-2015, 12:28 | #113 |
Reputacja: 1 | W pierdycji było lepiej. |
21-11-2015, 12:35 | #114 | |||
Reputacja: 1 | Baird, imię postaci i avatar mi się podobają. Muszę przyznać, że pod tym względem rekrutacja wypada nadzwyczaj dobrze. Cytat:
Cytat:
Cytat:
Odnośnie towarów na mułach to jak wydasz 10 zk, to dostaniesz na start jeden ładunek jakichś produktów spożywczych - zboża, warzyw, itp (20 worków). Na nic droższego początkującą postać nie będzie stać - może ostatnia wyprawa nie poszła po myśli, itd. Odnośnie kuszy to zasady sprzedawania i kupowania ekwipunku przed startem gry już opisałem. Odnośnie strzał - cóż, ma za to trzy muły o podręcznikowej wartości 30 zk każdy. Dam ci 1k10 strzał jako "losowy ekwipunek" postaci. --- Na pierwszej stronie rekrutacji będzie widniała lista zgłoszeń, które będę brał pod uwagę przy wyborze graczy. --- A właśnie, jak już o biznesach rozmawiamy, to w tej sesji będzie jeszcze jedno doprecyzowanie zasad dotyczące umiejętności - niektóre z nich, jak np. rzemiosło działają lepiej z wykupioną specjalizacją, i nie chodzi tu tylko o szansę sukcesu w teście. W przypadku rzemiosła podstawowa produktywność to jeśli dobrze pamiętam 0,5 zk dziennie (przy materiałach = 25% ostatecznej ceny), na umiejętności wykupionej na +10 czy +20 rośnie dzienna produktywność i dochodzi możliwość korzystania z usług czeladników. Warto mieć dobrego rzemieślnika w drużynie - dać mu trochę czasu i taką zbroję można za 1/4 ceny zrobić. Tak w ogóle to znajdę sto sposobów na zastosowanie każdej umiejętności, więc warto je posiadać. A jeśli chcecie turlać się po sześciokątach, to koniecznie w drużynie powinien być ktoś z nawigacją, ktoś ze spostrzegawczością i ktoś ze skradaniem (trzy postacie, nie jedna postać z wszystkimi umiejętnościami). Podobnie z targowaniem - dopiero wyższa specjalizacja to lepsze ceny, a nie poziomy sukcesu w teście - czy z przekonywaniem - specjalizacja zwiększa wpływ na BN. Przy podstawowym targowaniu postać w trakcie gry automatycznie opycha wszystko za 110% ceny albo kupuje za 90%, chyba że druga strona też ma targowanie (wtedy test Ogd). Przy targowaniu +10 sprzedaż za 120% ceny, a kupno po 80% ceny, itd. Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 21-11-2015 o 13:34. | |||
21-11-2015, 14:36 | #115 |
Reputacja: 1 | Z tego co pamiętam z karty to mam nawigacje, spostrzegawczość i targowanie. Po obiedzie zrobię kilka zmian w historii zgodnie z,twoimi wskazówkami. Edit: karta w wersji 2.0 gotowa. Dodałem młot kowalski do ekwipunku. Q: Czy górnictwo daje wiedze pozwalającą rozróżnić kamienie szlachetne?
__________________ Man-o'-War Część I Ostatnio edytowane przez Baird : 21-11-2015 o 16:18. |
21-11-2015, 15:29 | #116 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Point buy 97....leci 13pkt..done. Jakieś uwagi do Reinmara? Bo nie wiem, czy ich brak to dobrze, źle, czy katastrofalnie Ostatnio edytowane przez Asmodian : 21-11-2015 o 15:40. | |
21-11-2015, 15:42 | #117 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Sobie porzucałem kośćmi i wyszedł bardzo inspirujący kawałek terenu do eksplorowania... | |
21-11-2015, 15:51 | #118 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
21-11-2015, 15:59 | #119 |
Reputacja: 1 | |
21-11-2015, 16:01 | #120 |
Reputacja: 1 | Ja tylko sugerowałem, że mógłbyś, jakimś jej fragmentem się podzielić. Rzucisz kilka słów-kluczy nt. wylosowanego fragmentu świata? |