Cytat:
Napisał Someirhle W sensie rzeczywiście zachowujemy jakiś przedmiot, który postać kiedyś posiadała? Nie to że chcę przemycać mecha z Midnighta (i tak jest niekompatybilne), ale (może, jeszcze nie wiem) fajnie by było przemycić coś osadzonego w historii postaci. |
Uchwyciłeś w pytaniu ideę jaka mi przyświecała. Jest dokładnie tak jak sądzisz, ten jeden przedmiot to coś z waszego poprzedniego życia, coś co was z nim łączy, ostatnia rzecz jaka pozostała przy waszych martwych ciałach. Niczym słynny
Atlantean Sword znaleziony przez Conana.
Cytat:
Napisał Someirhle 1. Jak ze skillsami socjalnymi? Bardzo się będą odciskać na rozgrywce? Bo właściwie chciałbym sobie pogadać, ale jakby to miało się opierać głownie na testach, to może ja chcę inną postać. |
Jak pisałem, mechanika jest pełna ale uznaniowa. Rzuty będą wspierały wasze starania socjalne ale rozsądku nie zastąpią. Jeśli ktoś zacznie bredzić od rzeczy to żaden rzut tego nie zmieni. W drugą stronę też to działa.
Więc jaki wpływ na to mają rzuty? Ano mówią o tym jak dobrze Ci poszło przekonywanie. Nawet jeśli masz racje to twój adwersarz może iść w zaparte (a co mało takich trolli na forum?) lub nie być w pełni przekonany po mimo, iż wie, że masz rację. Dobry rzut sprawi, że łatwiej mu będzie się z tobą zgodzić.
Cytat:
Napisał Ambivalence Bo mam trzy koncepty i nie wiem na który się zdecydować. I chciałem zapytać, czy mógłbym Ci napisać ze dwa-trzy zdania o każdym + sam klasowy build i byś mi powiedział którego lepiej się trzymać w kontekście historii/twoich oczekiwań/mechanicznych rozwiązań? |
No bez przesady... Dałem wam wytyczne a reszta w waszych rękach.