Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20-09-2016, 22:52   #1
 
Wila's Avatar
 
Reputacja: 1 Wila ma wspaniałą reputacjęWila ma wspaniałą reputacjęWila ma wspaniałą reputacjęWila ma wspaniałą reputacjęWila ma wspaniałą reputacjęWila ma wspaniałą reputacjęWila ma wspaniałą reputacjęWila ma wspaniałą reputacjęWila ma wspaniałą reputacjęWila ma wspaniałą reputacjęWila ma wspaniałą reputację
[Autorski/fantasy/storytelling/+18] Goło i boso. Robinsonada.



Cytat:
“Człowiek poznaje wartość rzeczy dopiero po ich utracie.”
Daniel Defoe: “Przypadki Robinsona Crusoe”


Cytat:
“Potrzeba jest najlepszym ze wszystkich nauczycieli”
Juliusz Verne: “Tajemnicza wyspa”


Cytat:
- .... około drugiej w nocy miała miejsce katastrofa promu Seaways płynącego z miejscowości Imming… - Radio, z którego wydobywał się miły głos dziennikarki, zatrzeszczało głośno, przerywając audycję. Augustyn walnął w nie bezlitośnie pięścią, chociaż jego wyraz twarzy nie świadczył o tym, by mężczyzna był na coś zły. Był raczej… zamyślony.
Trzeszczące radio i urwane audycje musiały być na porządku dziennym, zaś sposób “na pięść” najwyraźniej był niezawodny, gdyż i tym razem pomogło.
- … ofiar. Część z nich zginęła z zimna. Większość pasażerów była tylko w piżamach… - Kolejne trzaski znów zakłóciły audycję. Tym razem mężczyzna jedynie zdążył unieść dłoń zaciśniętą w pięść nad radiem, a to zaczęło na powrót poprawnie działać.
-... ograniczając widoczność. Prawdopodobną przyczyną - kontynuowała dziennikarka - było napotkanie silnego sztormu o sile 12 stopni w skali Beauforta. Eksperci twierdzą, że przechył statku rozpoczął się około godziny 1:50. 25 minut później wzrósł aż o 40 stopni. Doszło do przemieszczenia ładunków. Ostatecznie prom obrócił się do góry dnem około godziny 2:30…
Kolejne nieprzyjemne dźwięki wydobywające się ze starego sprzętu najwyraźniej zniechęciły Augustyna. Z rozpędem świadczącym o lekkim zdenerwowaniu nacisnął duży czerwony guzik wyłączający radio. Westchnął głośno sam do siebie, nim zaczął podnosić się z drewnianego bujanego fotela. Nieśpieszne kroki skierował w stronę okna, najwyraźniej właśnie teraz ogarnięty przemożną chęcią, by przez nie wyjrzeć.
- Daj krakersa! Daj krakersa! - Skrzeczenie starej papugi, amazonki żółtogardłej, wyrwało go z zamyślenia, w jakie wpadł po wysłuchaniu szczątków audycji. Uśmiechnął się do swojej podopiecznej i ze słowami:
- To nic… to nic… - ruszył w jej kierunku. W końcu nie mógł odmówić swojej towarzyszce krakersa.


Krótko o fabule
Grupa rozbitków promu budzi się wczesnym rankiem na plaży. Jest ich niewielu, a towarzyszy im kilka trupów i kilka walizek. Rychło okazuje się, że chociaż plaża nadawałaby się idealnie na turystyczną bazę, to jest całkowicie bezludna. Ale chwila… czy tak powinien wyglądać brzeg Morza Północnego? No i dlaczego na niebie znajdują się aż dwa słońca?


Cele
1. przetrwanie
2. eksploracja lądu
3. powrót do domu*

*dla chętnych

Sesja dla działu “Fantasy”
Miejsce rozgrywki: tajemniczy ląd
18+ dla swobody w światotworzeniu


Ogólnie o światotworzeniu
Przygoda będzie lekkim sandboxem i storytellingiem (w niewielkim tylko stopniu wspartym mechaniką). Od A do Z prowadzona w gdocku. Nie mam ściśle określonego scenariusza, jedynie lekko zarysowaną najważniejszą fabułę - z pewnością gracze i tak wywróciliby wszystko do góry nogami. Liczę na kreatywność i brak krępacji w światotworzeniu. Mile widziane tony dialogów i ściany tekstów. Ostrzegam z góry, że uwielbiam kreowanie mało ważnych wydarzeń - według mnie nadają one światu głębi.
Tempo - mam nadzieję - żwawe, żółwiom mówimy “nie”.
Graczom, którzy nie chcą współpracować z innymi, również mówimy "nie".


POSTACIE
Przede wszystkim zwykli ludzie o zwykłych życiowych problemach, którzy z jakiegoś powodu wsiedli na prom by przemieścić się z miejsca A do miejsca B.

Najważniejsze, by nie były tylko martwymi skorupami - niech mają charakter i duszę. Tu liczy się przede wszystkim pomysł i przedstawienie mi jego zarysu, który będzie mógł być rozwijany już podczas sesji.

Płeć gracza = płeć postaci.

Imię, nazwisko, ksywka: ...
Wiek: od 20 do 35 lat
Zawód / zajęcie: dowolne
Wygląd: parę słów + awatar (szerokość 200)
Narodowość: dowolna
Język: dowolny podstawowy + dowolny dodatkowy (dla chętnych)

Ogólna koncepcja postaci: takie kilkuzdaniowe streszczenie karty

Charakter: ...

Historia: bez poematów, bardzo krótko i treściwie (może być w punktach) - interesują mnie tylko najważniejsze wydarzenia, momenty z życia postaci, które mogły wpłynąć na to, kim obecnie jest + dlaczego posiada takie a nie inne umiejętności

Wady, słabości, zalety, grzeszki, straszki, miłości, rodzina, religia, inne takie: do wyboru; tu pozostawiam dowolność - mile widziane dosolenie, dopieprzenie i dosłodzenie postaci różnymi ciekawostkami (w granicach rozsądku)

Dlaczego postać znalazła się na promie?
Jest 5 września 2016 roku, poniedziałek. Za dnia panuje piękna słoneczna pogoda. Początek września jest niczym środek ciepłego, ale nie upalnego i dusznego lata. Prom z miejscowości Immingham (Anglia) wypływa o godzinie 19:00. Miejsce docelowe to Cuxhaven (Niemcy), gdzie powinien dopłynąć o godzinie 17:00 następnego dnia (wtorek).


Prom nie jest luksusowym środkiem transportu, jest po prostu środkiem transportu. Na promie są dwa rodzaje miejsc:
- kajuta (dwuosobowa, prywatna)
- łóżko w kajucie (te są przeważnie 4-6 osobowe z piętrowymi łóżkami)
Jest to duży prom z restauracją (czynna do 1:00 w nocy) i barem. Na dużych promach choroba morska jest raczej nieodczuwalna. Im większy prom, tym mniej buja. Oprócz ludzi zabiera ich samochody oraz inne ładunki.

Co postać robiła o godzinie 1:50 w nocy?
Spała? Brała prysznic? Czytała książkę leżąc w łóżku? Siedziała w promowym barze? - Jedno słowo czy jedno zdanie wystarczy.

MECHANIKA
Atrybuty: pula: 20 punktów do rozdania (1 najmniej, 5 najwięcej)*
Siła -
Zręczność -
Wytrzymałość -
Siła woli -
Charyzma -
Percepcja -

*3 to wartość przeciętna

Umiejętności:
bardzo dobre: 2-3 pozycje
dobre: 3-4 pozycje
słabe: 3-4 pozycje



Terminy i limity
Na karty stworzone w gdocku czekam do 28 września 2016 roku.
Liczba graczy od 2 do 6. Do 30 września dam znać, które karty przypadną mi do gustu i załapią się do sesji, a które nie. Start przewiduję na poniedziałek, 3 października.
 
__________________
To nie ja, to moja postać.

Ostatnio edytowane przez Wila : 20-09-2016 o 22:59.
Wila jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:50.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172