|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
14-10-2016, 23:17 | #1 | |
Reputacja: 1 | [Warhammer] Wschodzący Cień Wschodzący Cień Szkarłatny Martin pędził na złamanie karku. Czuł na plecach oddech goniących go żołdaków z opactwa. Na sam przód wysforował się kapitan Heinz Weill. Odległość między bandytą a stróżem prawa była nie większa niż sto kroków. Drzewa Eppiswaldu śmigały po bokach, gdy Martin popędził konia do jeszcze szybszej jazdy. Zwierzę biegło ostatkiem sił. Dzisiejszy pościg doprowadził je na skraj wytrzymałości i Martin zdawał sobie z tego sprawę. Chciał jak najbardziej zwiększyć przewagę nad strażnikami, nim zwierzę padnie. Wierzchowiec potknął się po raz kolejny. Martin spojrzał za siebie. Pogoń wyłaniała się zza zakrętu. Drwalski Trakt biegł teraz prosto, aż do odgałęzienia do Todtmoos, potem przecinał potok Schaller i... Szkarłatny uświadomił sobie, że tą drogą nie ucieknie. Trakt docierał do przeprawy przez Söll, gdzie musiałby czekać na łódź. Wtedy lektorscy z pewnością by go dorwali. Nie pozostawało nic innego jak skierować się w las, ku Wzgórzom Pfaltzer. Ta część lasu uchodziła za nawiedzoną, a dodatkowo lektorskie prawo zabraniało wstępu w te rejony. Weill na pewno nie podjąłby ryzyka. W przeciwieństwie do nie mającego nic do stracenia Martina. Rabuś gwałtownie ściągnął cugle. Koń zatrzymał się i wierzgnął w miejscu, po czym upadł na przednie kolana, aby zaraz przewrócić się na pokryty pianą bok. Martin nie poświęcił mu już ani chwili uwagi. W kilku susach znalazł się między drzewami. Odgłos kopyt był coraz głośniejszy, słyszał też krzyki strażników. Popędził w las, nurkując pod nisko zwieszającymi się gałęziami. Słyszał kapitana Weilla jak wydaje rozkazy swoim ludziom. Martin usłyszał też za sobą trzask gałęzi. A jednak dowódca wszedł do lasu. Szkarłatny przyspieszył. Zsunął się po piaszczystej skarpie między leciwe buki. Przebiegł kilkadziesiąt kroków i stanął. Wokoło panowała niczym nie zmącona cisza. Nie śpiewały ptaki, ani nie szumiały liście, chociaż mógłby przysiąc, że jeszcze na Drwalskim Trakcie całkiem solidnie wiało. Gdzieś przed sobą usłyszał tętent kopyt... Kapitan Heinz Weill zatrzymał się, nasłuchując. Nie słyszał przed sobą hałasu, jaki robił uciekający Martin. Właściwie nie słyszał nic. W lesie panowała absolutna cisza. Heinz dwoma palcami nakreślił na piersi znak komety i postąpił jeszcze kilka kroków do przodu. Powietrze przeszył przerażający, nagle urwany krzyk człowieka. Weill odwrócił się na pięcie i szybko ruszył w kierunku drogi. Wiedział, że bandytę spotkał los gorszy od tego, co czekało go w Lektorskich kazamatach. Niniejsza przygoda, będąca pierwszą z czterech części kampanii autorstwa A.Nuneza Jr., rozpoczyna się na terenie Sudenlandu 26 Jahrdrunga 2515 roku, czyli rok po wydarzeniach kończących kampanię Wewnętrzny Wróg. Dokładnie początek ma miejsce w Eppiswaldzie, wsi będącej centrum Lektorskiej Enklawy Eppiswaldu - lenna ziemskiego będącego w posiadaniu kościoła Sigmara, a dokładnie Lektora Sudenlandu, Raphaela von Mauchena. Mechanikę WH uznałem za zbyt ciężką dla gry przez forum, więc skorzystamy z tworu, który nosi nazwę Mechanika Uniwersalna [Mechanika Uniwersalna]. Bohatera określa 5 cech: Hart, Zwinność, Umysł, Osobowość i Psychika. Tym cechom przydzielamy wartości: 4, 3, 3, 2, 1. Poza tym bohater ma też 7 umiejętności wynikających z profesji, którym gracz przydziela wartości 3, 2, 2, 2, 1, 1, 1. Obowiązuje lista profesji z podręczników, podobnie ma się rzecz z ekwipunkiem, ale tutaj można sobie pozwolić na drobne modyfikacje. Na ten przykład KP:
Przyjmę do sesji 4-6 graczy. Tempa odpisów nie ustalam, bo z tym różnie bywa. Obecnie mam więcej czasu, więc na LI pojawiam się niemal codziennie, a do tej pory różnie to bywało, co mogą potwierdzić grający ze mną liczowcy. Rekrutacja trwa do 20.10.2016. KARTY: Campo Viejo - szczurołap Fyrskar - szlachcic Kerm - uczeń czarodzieja kinkubus - cyrkowiec Komtur - uczeń czarodzieja Mortarel - żołnierz okrętowy Tom Atos - przepatrywacz Ostatnio edytowane przez xeper : 19-10-2016 o 15:03. | |
15-10-2016, 13:11 | #2 |
Banned Reputacja: 1 | Opowiedz mi proszę, jaki jest zarys fabularny tej sesji. Dowolność w kreacji bohaterów już mamy, tylko kim oni będą w Sudenlandzie, roku 2515 K.I ? Dostaną jakieś zadanie od Lektora Sudenlandu? |
15-10-2016, 14:32 | #3 |
Reputacja: 1 | Zgłaszam się. Miałem przyjemność poczytać co nieco z twórczości Nuñeza, natomiast lenistwo zatrzymało mnie przed zapoznaniem się z kampanią Gathering Darkness, więc nie wiem o niej więcej od innych forumowiczów. Mam jeszcze kilka pytań: - Czy przewidujesz awanse na kolejne profesje w toku trwania kampanii? - Jak długiej historii/opisu postaci wymagasz? - Profesje bierzemy z podręcznika do pierwszej, czy drugiej edycji? Ostatnio edytowane przez Fyrskar : 15-10-2016 o 15:04. |
15-10-2016, 20:18 | #4 |
Reputacja: 1 | @Gveir: Bohaterowie otrzymają pewne zadanie do wykonania właśnie w Eppiswaldzie, nie od Lektora ale od kogoś innego. Bohaterowie mogą więc być rdzennymi mieszkańcami wsi lub okolic, albo przyjezdnymi. @Fyrskar: Mechanika Uniwersalna nie przewiduje profesji tak jak WH, tylko rozwój cech/umiejętności, ale fabularnie jak najbardziej będzie to możliwe. Historia i opis postaci na kilka zdań. Co do edycji, z której korzystacie przy wyborze profesji, jest mi to zupełnie obojętne. Jeśli zaś chodzi o magię, to 2 ed. Tutaj mapa Lektorskiej Enklawy Eppiswaldu: Ostatnio edytowane przez xeper : 15-10-2016 o 20:23. |
15-10-2016, 21:40 | #5 |
Banned Reputacja: 1 | Wstępnie mnie zapisz. Mam inne pytanie. Np. taki banita z 1 edycji to, moim skromnym zdaniem, najlepsza profesja startowa pod względem umiejętności i ich ilości oraz jakości czy rozwinięć oraz perspektyw awansu. MU ogranicza do 7 umiejętności, czyli nie mógłbym wybrać banity. Mam szukać takich profesji, aby wpasować się w tą magiczną liczbę? |
15-10-2016, 21:45 | #6 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Przy okazji mam pytanie. Długość postów i doc. Na długie posty oraz doc nie mam czasu (kolidowałoby z innymi sesjami). Przez długie posty mam na myśli coś powyżej 1/3 A4, gdybyśmy mieli tak odgórnie, regularnie się rozpisywać. | |
15-10-2016, 22:33 | #7 |
Reputacja: 1 | Można korzystać z opisu Wissenlandu autorstwa MadAlfreda jako przewodnika po rejonie? Pytam, bo może bym nieco mocniej osadził postać w tym, czy innym miejscu prowincji, a nie wiem, w jakim stopniu będziesz trzymał się jego twórczości. |
15-10-2016, 23:36 | #8 |
Reputacja: 1 | Co do umiejętności, to iimożna wziąć z opisu profesji albo obmyśleć samemu. pamiętajcie o umiejętnościach takich jak walka bronią czy strzelanie. posty raczej krótkie i zwięzłe i na temat. Bez gdoca. Materiały z MadAlfreda uważam za obowiązujące. |
16-10-2016, 14:01 | #9 |
Reputacja: 1 | MG, to jak w końcu z tymi cechami? 4,3,3,2,1 czy 4,3,2,2,1, bo jedno wynika z podręcznika i posta, a drugie z podanych przykładów Umiejętności, rozumiem że odmiennie jak w podręczniku MU, w liczbie 7. |
16-10-2016, 15:27 | #10 |
Reputacja: 1 | Ma być 4-3-3-2-1. Umiejętności jest więcej . |