Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02-01-2017, 14:09   #1
 
Mroku's Avatar
 
[Warhammer IIed.] Bracia Krwi

Niemal całą przestrzeń niewielkiej, pogrążonej w półmroku jaskini zajmowały usypane z czerwonego prochu okręgi. Pośrodku nich stała potężnie zbudowana postać odziana w misternie wykonaną, czarną jak najgłębsza noc zbroję płytową, którą zdobiły idealnie wypolerowane czaszki, symbole Chaosu oraz inne drobiazgi zdobyte na pokonanych wrogach. Każdy z okręgów wokół mężczyzny nachodził na siebie, a w środku znajdowały się dary dla Pana Krwi. Kości, dobrze zachowane wnętrzności, głowy o wyrazach twarzy zastygłych w wiecznym przerażeniu.

Tuż przed odzianym w czerń rycerzem znajdowała się masywna, ciężka ikona z brązu przedstawiająca ośmioramienną gwiazdę Chaosu a pod nią, na drewnianej tacy leżało spływające krwią ludzkie serce. Mężczyzna przeciął ciszę niskim, zachrypłym głosem wypowiadającym słowa plugawej modlitwy, z każdą chwilą recytując ją coraz bardziej podniosłym tonem. Do jaskini wdarł się nagle mocny, pojedynczy podmuch wiatru, który poderwał w powietrze usypany w okręgach, czerwony proch. Szkarłatne drobinki poczęły wirować wokół rycerza, a on nie przestawał wypowiadać zakazanych słów, niemal je wykrzykując. Serce leżące na tacy przed posągiem Chaosu zaczęło nagle bić jak oszalałe, wyrzucając z okaleczonych arterii strumienie krwi, wprost pod nogi wojownika.

Gdy ciemna ciecz otoczyła stopy, mężczyzna poczuł, jakby przez jego ciało przetoczył się piorun. Wyprostował się, wciąż wypowiadając słowa uwielbienia dla Khorne'a, a w trzewiach poczuł coś dziwnego. Najpierw mrowienie, następnie przypływ niepohamowanej energii. Świat zawirował mu przed oczami, gdy targnął nim niewyobrażalny ból, jakby ktoś odkrawał plastrami skórę od ciała rozgrzanym do czerwoności ostrzem. Zamiast krzyczeć, rycerz tylko zaśmiał się przeciągle pod hełmem. Khorne zwrócił na niego swoją uwagę, w końcu dostąpi jego łaski. Kolejna fala bólu i uderzenie skumulowanej w szkarłatnym prochu energii posłała go na kolana. Widział tylko krwawą łunę, która oddzieliła się nagle od jego ciała i zaczęła formować w galaretowaty, nieplastyczny kształt. W skupieniu i oczekiwaniu obserwował. Nie minęło wiele czasu, jak ujrzał przed sobą masywną, odzianą w czarną jak smoła zbroję płytową postać. Ujrzał... siebie.


Czerwony proch rozpłynął się w powietrzu, tak samo jak wszystkie dary dla Pana Czaszek. Rycerz Chaosu wstał z kolan i podszedł do swego sobowtóra, przyglądając mu się uważnie a przez głowę przelatywały mu setki myśli.

- Mamy tu wiele do zrobienia, Axelu. - Odezwał się w końcu drugi z rycerzy, tym samym głosem, co pierwszy.

Wtem, niczym za dotknięciem magii, na Axela spłynęła wizja, jego umysł oczyścił się. Wszystko poukładało się w jedną, spójną całość. Wiedział już, dlaczego Khorne obdarował go bliźniakiem, jeśli tak mógł go nazwać. Skinął na drugiego z rycerzy i obaj ruszyli do wyjścia z jaskini. Axela przepełniała radość z tego, co już za chwilę zdarzy się na tych ziemiach.

Istotnie, mieli tutaj z "bratem" wiele do zrobienia. Khorne będzie zadowolony, gdy okolica spłynie niebawem morzem krwi.



Cześć wszystkim!

Mam sporo wolnego czasu, ciąg na prowadzenie, a że obecna przygoda którą rozgrywamy w miłym gronie zmierza ku swojemu mniej lub bardziej szczęśliwemu końcowi, chciałem zaproponować Wam kolejną, klasyczną przygodę do Młotka z dodatku "Księga Wiedzy Tajemnej". Będzie trochę walki, trochę śledztwa, myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Przygoda pochodzi z dodatku do 1. edycji WH, jednakże rozegramy ją na mechanice 2. edycji. W drużynie przydadzą się postaci walczące, a także czarodziej - jeśli dostanę kilka kart magów, wybiorę tę najlepszą. Może przydać się również kapłan. Nie obowiązuje jednak zasada "kto pierwszy, ten lepszy", tylko konkurs kart.

Mechanika będzie używana zakulisowo i właściwie szczątkowo, by dodać element losowy. Ważne będzie to, co gracz napisał, jego deklaracja, pomysłowość, dokładny opis działania. Gramy bez Punktów Przeznaczenia, jednak z 3 Punktami Szczęścia odnawialnymi codziennie o świcie. Będę wymagał postów rozsądnej długości - nie za długie, nie za krótkie, optymalnie pół strony A4. Gra rozpocznie się 17 Brauzeita 2528, czyli już po Burzy Chaosu w niewielkiej wiosce Beelen w Nordlandzie. Podróżujecie już ze sobą od dłuższego czasu, więc jako drużyna znacie się całkiem dobrze.

TECHNIKALIA:
  • Profesje: wszystkie z Księgi Zasad, do tego można korzystać z Career Compendium, Ultimate Warhammer lub TofT;
  • Rasy: wszystkie z Księgi Zasad;
  • KP ma zawierać dane osobowe, wygląd, osobowość (w kilku zdaniach, reszta zwykle wychodzi na sesji),
  • Historia maksymalnie 1A4, wymienić najważniejsze momenty z awanturniczego życia;
  • Ekwipunek z obu profesji plus 12 koron na zakupy. Niechciane przedmioty można sprzedać za cenę z podręcznika. Nie kupujcie wierzchowców, przygoda będzie rozgrywać się dość lokalnie;
  • Avatar na szerokość 200 pikseli. Tylko digital art, bez zdjęć, ani tym bardziej mangi;
  • Mechanika: druga kariera, 8 rozwinięć, umiejętności i zdolności z obu profesji. Rzucacie na cechy sami, liczę na Waszą uczciwość w tej kwestii;
Tempo gry: 4 dni dla Was, 2 dla mnie. Bez google doca, gra tylko na forum.
Długość gry: przygoda nie jest długa, myślę, że w 2 miesiące spokojnie ją skończymy, jeśli utrzymamy sprawne tempo.
Ilu przyjmę graczy? 4-6.
Termin nadsyłania kart: 9.01.2017, północ. Tylko na PW. Mogę zamknąć rekrutację wcześniej, jeśli zbiorę odpowiednią ekipę przed tym terminem.

Jeśli o czymś zapomniałem, pytać. No i zapraszam serdecznie!

OTRZYMANE KP:
- Dimitri Sapieha (weteran, kompletna), postać pi0ta,
- Niklaus Kołodziej (bard, kompletna), postać Dnc,
- Yelena Zaitseva (lodowa dziewica, kompletna), postać Tabasy,
- Rolf Hasmans (zwiadowca, kompletna), postać Hakona,
- Emmerich Venden (łowca wampirów, kompletna), postać hen_cerbina,
- Rudger Leuchtendhuf (rycerz płonącego słońca, kompletna), postać Bairda,
 

Ostatnio edytowane przez Mroku : 09-01-2017 o 11:36.
Mroku jest offline  
Stary 02-01-2017, 19:21   #2
 
Egzio's Avatar
 
Zgłaszam się! Pełną kartę postaci wyślę na dniach.
 
Egzio jest offline  
Stary 02-01-2017, 19:29   #3
 
pi0t's Avatar
 
Dimitri Sapieha postarzał się o 13 lat, ale nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Dziewkę spod pierzyny pogonił, żupan poprawił i odpowiedział na wezwanie.
Optymistycznie zakładam, że w/w postać przeżyje "Mrok nad okręgiem Breda"
Jeśli nie to trudno, będzie alternatywna historia.
Nad odpowiednim upgradem pomyślę i podrzucę na pw.
 
__________________
Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!
pi0t jest offline  
Stary 02-01-2017, 19:31   #4
 
Tabasa's Avatar
 
Również się zgłaszam. Lubię Twój styl prowadzenia

Ode mnie pójdzie na pewno czarodziejka, jednak jakiej tradycji, to jeszcze kwestia zastanowienia. Korci mnie Lodowa Dziewica, ale nic nie obiecuję

Edycja:

Oo, pi0t, miło widzieć znajome twarze, mam nadzieję, że znów będzie nam dane razem zagrać . Jeszcze tylko namówić Hakona i Dnc do gry i mamy fajną ekipę
 

Ostatnio edytowane przez Tabasa : 02-01-2017 o 19:38.
Tabasa jest offline  
Stary 02-01-2017, 20:03   #5
 
pi0t's Avatar
 
Tabasa cieszę się bardzo. Rodzimą twarz z dalekiej północy będzie miło widzieć. Bo jak rozumiem chodzi Ci o:




Kozak najpewniej zostanie weteranem, fabularnie pasuje szczególnie jeśli Burza Chaosu minęła i udało się to jakoś przeżyć.
 
__________________
Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!
pi0t jest offline  
Stary 02-01-2017, 20:04   #6
 
Baird's Avatar
 
Chyba podeśle rycerza, jeszcze nie jestem pewien zakonu, ale coś ze słoneczkiem.
 
__________________
Man-o'-War Część I
Baird jest offline  
Stary 02-01-2017, 20:19   #7
 
Tabasa's Avatar
 
pi0t, dokładnie o to mi chodzi . Tym bardziej pomyślałam o Lodowej Dziewicy ze względu na miejsce, gdzie dzieje się przygoda i porę roku - Nordland jesienią nie jest zbyt przystępną krainą, idealnie dla kogoś, kto fantastycznie czuje się w zimnie . No i background Kolegium Lodu jest tak ciekawy, że można stworzyć naprawdę fajną postać.

Niemniej, wciąż się zastanawiam nad tradycją .
 
Tabasa jest offline  
Stary 02-01-2017, 20:19   #8
 
hen_cerbin's Avatar
 
Przyda się w drużynie medyk czy bardziej walczącą (berserker weteran, skoro już tak się pólnocnie zrobiło w drużynie) postać zrobić?
 
__________________
Sonda - Gobliny

Ostatni, cz. IV
Gladin, Druidh, Gob1in, Stalowy

Ostatnio edytowane przez hen_cerbin : 02-01-2017 o 20:22.
hen_cerbin jest teraz online  
Stary 02-01-2017, 20:32   #9
 
pi0t's Avatar
 
Cytat:
Napisał hen_cerbin Zobacz post
Przyda się w drużynie medyk czy bardziej walczącą (berserker weteran, skoro już tak się pólnocnie zrobiło w drużynie) postać zrobić?
cyrulik-oprawca i masz 2w1.

Heh już w Mroku większość postaci to emigranci zarobkowi
 
__________________
Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!
pi0t jest offline  
Stary 02-01-2017, 20:45   #10
 
Mroku's Avatar
 
hen_cerbin: powiem tak: walki będzie zdecydowanie więcej, niż śledztwa, więc typowy medyk będzie mieć pod górkę. Kapłan przyda się bardziej, jak pisałem w rekrutacji - masz kogoś, kto umie coś tam robić bronią i przy okazji podleczy, jak będzie potrzeba. Ale niczego nie narzucam, tylko uprzedzam

pi0t: ponoć imigranci ze Wschodu to najlepsi pracownicy, więc Nordland już może czuć się bezpieczny
 
Mroku jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:25.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168