|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
09-04-2017, 23:12 | #1 |
Reputacja: 1 | [Autorski/fantasy] Karawana Niewolników Efaralo wzniesiono na ruinach jakiegoś wcześniejszego osiedla, które uległo z niewiadomych przyczyn całkowitemu zniszczeniu, wykorzystując budulec i fundamenty. Jako, że Efaralo było mniejsze od swojego poprzednika, wokoło zamieszkałego terenu rozciągało się pole zarośniętych, wypalonych i częściowo rozebranych ruin. Z rzadka pojawiały się tam potwory bądź nieumarli, z którymi strażnicy pod wodzą konstabla Ferreiry szybko się rozprawiali. Eferalo miało swój chram, gdzie czczono torillskich bogów i z którego mnisi wyruszali na zagnojone, brudne ulice rozdając chleb i owoce. Naprzeciw klasztoru, na wzgórzu stał warowny gród, należący do mieniącego się spadkobiercą jakiegoś prastarego rodu, markiza Narcisio Bodesque Pantone. Władał on niepodzielnie miastem i okolicznymi ziemiami, zdzierając ile się dało i niewiele dając w zamian. Ludzie musieli radzić sobie sami, a markiz i zgromadzona wokół niego zgraja popleczników i pochlebców urządzała w koło bale i wyprawiała się w dzicz, zapolować na drapieżców. W Efaralo ludzie żyli z rzemiosła, produkcji rolnej i niewolników. Tych ostatnich zwożono do miasta z wszystkich stron, gromadzono na Placu Niewolniczym i ładowano w karawany, które potem wyruszały do takich miejsc jak Asleuta, Nioda czy portowe Kias, aby potem pożeglować do któregoś z rusanamańskich krajów.
Karta Postaci, a więc czego wymagam:
Znajdą się jacyś chętni do gry?LISTA ZGŁOSZEŃ 1. Historyk112 - Torillo, uczony 2. szkuner - Ghaga, wojownik 3. Autumm - Ghaga, zwiadowca 4. Snigonas - Relhad, arystokrata 5. Moni - Irunoi, oprych 6. Krieger - Kha-Ank-Ha-Ru, złodziej 7. Okaryna - Okar, złodziej-oszust 8. Kerm - Gmanagh, wojownik 9. liliel - Rusanamani, czarownik 10. Marrt - Thoer, wojownik 11. Annatar - Okar, czarownik Ostatnio edytowane przez xeper : 17-04-2017 o 18:50. |
10-04-2017, 15:56 | #2 |
Reputacja: 1 | Czy da radę stworzyć kombinacje dwóch profesji? Bo ja bym się kusiła na złodzieja- oszusta. Co do cech - rzucamy 10 razy kostką i rozkładamy wyniki pod wybraną profesje czy jednak na odwrót? Rzucamy i patrzymy sobie jaka profesja najbardziej pasuje pod to co nam wypadło? Bo wtedy mój pomysł na postać zostaje nieco zmącony xd
__________________ Once upon a time... |
10-04-2017, 16:09 | #3 |
Reputacja: 1 | Ja muszę pomyśleć jak stoję z czasem, ale jestem zainteresowany... |
10-04-2017, 16:39 | #4 |
Reputacja: 1 | Poczułem klimat! Siądę do postaci, pewnie jakiegoś maga albo uczonego.
__________________ Originally Posted by The Giant Fantasy literature is ONLY worthwhile for what it can tell us about the real world; everything else is petty escapism. Ostatnio edytowane przez Krieger : 10-04-2017 o 19:01. |
10-04-2017, 16:50 | #5 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Świat gry ma nieco posmak Age of Decadence, zastanowię się
__________________ "Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014 Nieobecna 28.04 - 01.05! | |
10-04-2017, 18:20 | #6 |
Reputacja: 1 | Autumm raczej chodzi o to że cechy mają wartość procentów, czyli jak wyrzucisz na 2k6+3 10, to cecha będzie miała wartość 50%. Wstępnie chętny, ale zobaczymy czy wyrobię się w czasie.
__________________ Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja. |
10-04-2017, 21:29 | #7 |
Reputacja: 1 | A istniałaby możliwość, aby MG rzucił za mnie, żeby nie było, że oszukiwałam przy wynikach? :v |
10-04-2017, 21:34 | #8 |
Reputacja: 1 | Eleishar śpieszę z darmowymi korepetycjami z matematyki, 50% i 0,5 to dokładnie ta sama wartość. Autumm po prostu użyła innego zapisu. A tak w kwestii rekrutacji to jaki jest poziom magii na świecie i jaki to rodzaj magii? |
10-04-2017, 22:10 | #9 | ||||
Reputacja: 1 | Cytat:
Rzucacie 10 razy 2k6+3 i przydzielacie wedle uznania. Dobrze stoisz, bo jedna sesja się skończyła [Łowcy Nagród], więc masz czas na tą Cytat:
Cytat:
Cytat:
Istnieje kilka grup kapłanów/magów używających różnej magii: Aen Shaemh - kapłani Gmanagh, którzy swoją moc czerpią z natury i obcują z duchami Hermedejczycy - luźno sformalizowana organizacja, skupiająca magów-assasynów, mająca swoją siedzibę w Grotach Hermedio w Górach Sierpowych Krwawi Magowie - czarownicy, pobierający moc wprost ze swej krwi, specjalizujący się w zaklęciach związanych z ciałem Nefer-Inet - adepci Kha-Ank-Ha-Ru, którzy swoją wiedzę zdobywają na cmentarzach i nekropoliach Ordo Cultus Thoertianis - grupa kapłanów thoertiańskich bóstw, która, w odróżnieniu od ogółu kleru posiada zdolność rzucania czarów Oku - kapłani-czarownicy Irunoi wyznający Czarną Trójcę Jemil-Jubah-Jahal Synowie Siedmiu Proroków - sekta kapłanów Fahima, rusanamańskiego Jedynego Boga Uczniowie Vespasiana [Vespasianie] - uczniowie i wychowankowie Akademii Sztuk Magicznych z Burrovicum, parający się magią użytkową Władcy Żywiołów - czarodzieje praktykujący magiczną sztukę kontroli nad żywiołami Zakonnicy Czarnej Panienki - okaryjscy zakonnicy-magowie, elitarna grupa wewnątrz Zakonu Czarnej Panienki, zwalczającego zło i chroniącego ludzkość | ||||
10-04-2017, 22:20 | #10 |
Reputacja: 1 | Jak bardzo problematyczne może być granie w trzech sesjach na raz? Za kazdym razem jak widzę jakąś rekrutację to mam wrażenie, że każda jest coraz ciekawsza. :/ |
| |