Na całym polu bitwy słychać było krzyki, jęki konających, szczęk broni, ogłuszające wystrzały i złowieszcze powarkiwania potworów Chaosu. Ludzie Ostermarku walczyli desperacko przeciwko demonom, używając swoich machin wojennych i broni palnej. Przeważali liczebnie i choć udawało im się zadać demonom duże straty, to i tak było za mało, gdyż na jednego pokonanego pomiota przypadało sześciu martwych żołnierzy. Tam, gdzie walczył wysoki kapłan Sigmara z płonącym światłem młotem i cichy, niczym śmierć elf z magicznym łukiem, ludzie prowincji radzili sobie dobrze. Na innej flance albo się bronili, próbując przeważyć szalę na swoją stronę, albo cofali w panice przed nacierającymi demonami Khorne'a.
Nagle spomiędzy ciężkich, grafitowych chmur wiszących nad okolicą wystrzelił ogromny stwór o rdzawo-krwawej barwie skóry i wielkich, czarnych skrzydłach. Osiadając na ziemi, wzbudził wstrząsy, które odczuli prawdopodobnie wszyscy na polu bitwy. Rogata bestia warknęła przeraźliwie, a część żołnierzy po prostu zaczęło uciekać, krzycząc wniebogłosy. Krwiopijca Khorne'a, jeden z najniebezpieczniejszych demonów rzucił się w stronę zgromadzonego nieopodal wojska, roztrącając Krwiopuszcze na swojej drodze, by jak najszybciej dostać się do wrogów. Zamachnął się olbrzymim toporem, zabijając na miejscu siedmiu ludzi i wysyłając do Morra czterech kolejnych powracającym cięciem.
Na polu bitwy zapanował Chaos. I to dosłownie... Witam!
Od pewnego czasu podglądałem sobie, co dzieje się na forum, zwłaszcza w dziale z moim ukochanym Warhammerem i bardzo spodobała mi się inicjatywa Ardela odnośnie raid bossa, więc sam mam zamiar poprowadzić taką sesję. Większa część zasad i technikaliów nie będzie się różnić od tego, co pisał u siebie Ardel, dodam tylko, że mam Jego pozwolenie na używanie tych wytycznych (dzięki!), więc to nie jest tak, że coś sobie przywłaszczyłem, albo plagiatuję.
TŁO FABULARNE I BOSS
Zaczynamy oczywiście w czasie Burzy Chaosu, wojska Archaona dotarły już do Ostermarku i to tam rozgrywa się bitwa, w której uczestniczą Wasi bohaterowie. Ostermarczyków wspierają siły z Hochlandu, kilka regimentów z Talabeklandu i kontyngent z Krainy Zgromadzenia. Do tego wydarzenia zresztą nawiązuje krótki wstęp fabularny. Podczas walki z krwiopuszczami, pojawia się ten, z którym przyjdzie Wam się zmierzyć...
Krwiopijca jest jednym z najstraszniejszych demonów Khorne’a który ma tylko jeden cel - przelewać krew w imię swojego boga. Jego powołaniem jest niszczenie i zabijanie. Kiedy sługa mrocznego pana zostanie przywołany na pole bitwy, nawet najdzielniejszy wojownik nie da rady samodzielnie go pokonać - dlatego będziecie próbować wspólnie. Tak, jak smok chaosu Ardela, Krwiopijca będzie skonstruowany nieco inaczej i będzie z pewnością nie lada wyzwaniem. Poza tym, kto by nie chciał wpisać w forumowe CV pokonania demona wielkości bloku?
Oprócz niego pojawią się na pewno jakieś przeszkadzajki, żeby zrobić grę bardziej nieprzewidywalną i ciekawszą. Będzie też mapa taktyczna, więc każdy będzie mógł się nią posiłkować, planując kolejne ruchy.
GRACZE I POSTACI
Będzie ich maksymalnie dwunastu. Nie ma konkursu kart - wpisujesz się, robisz postać i grasz z automatu. Nie potrzebuję historii ani opisu charakteru, bo to nie ten rodzaj sesji. Wszystkie rasy dozwolone, tak samo wszystkie profesje z oficjalnych źródeł (na inne potrzeba moja zgoda). Początkowe rzuty na cechy to: 17, 16, 15, 14, 13, 13, 12, 11 - przydzielacie je do atrybutów według własnego widzimisię. Żywotność najwyższa dla rasy, gramy bez Punktów Szczęścia i Punktów Przeznaczenia. Do rozdysponowania macie 4500 expa i 5000 koron, za które kupujecie, co Wam się podoba. Umiejki i zdolności z pierwszej profesji macie za darmo, resztę trzeba wykupywać. Ekwipunku profesyjnego nie posiadacie - wszystko kupujecie od zera. Jeśli jakiegoś przedmiotu nie ma w podręczniku, lub nie posiada ceny - pytacie mnie o niego na PW. To samo tyczy się magicznej broni. Avatary postaci na 160 pikseli szerokości i 240 wysokości, kolorowe, digital paint. Ewentualne za duże sam sobie zmniejszę.
MECHANIKA I TECHNIKALIA
Gramy na pełnej mechanice 2 edycji, zmiany będą niemal identyczne, jak u Ardela - trafienie w głowę to +3 obrażeń więcej z automatu, broń może się zniszczyć od uderzenia lub zblokowania ciosu przeciwnika, nie będziemy też testować strachu i grozy, chyba, że będzie wynikać to z wyjątkowej sytuacji na sesji. Jak wspominałem wyżej, nie ma PSów i PPków.
Gra toczyć się będzie tylko na forum, nie wymagam długich odpisów, właściwie może być sama deklaracja na najbliższą rundę. Czas na odpis to dwa dni dla Was i dwa dni dla mnie, żeby wszystko gładko płynęło. Karty postaci w dowolnej formie podsyłacie mi na PW.
Zgłaszając się, podawajcie od razu rasę i profesję postaci. Na karty czekam równy tydzień, czyli do przyszłej soboty, tj. 25 listopada, 23:59.
Jacyś chętni? Pytania?
Zapraszam.
ZGŁOSZENIA:
- Stalowy, Algrim Alriksonn, khazad, zabójca demonów
- Kerm, Carl von Lehndorff, człowiek, fechtmistrz
- Feniu, Grimmi Durband, khazad, zabójca demonów
- Ardel, Bezimienny, elf, szampierz