Jesteś jednym z Kultystów Orkusa (Mafia). Wygrywasz jak wyeliminujesz wszystkich Poszukiwaczy Przygód (Miasto) lub sprawisz że stanie się to nieuniknione.
Licz:
- dzięki plugawej magii ukrył swoją duszę w magicznym artefakcie - nie może zginąć póki żyje przynajmniej jeden z jego podwładnych, którzy go chronią i pozostają mu wierni;
- każdej parzystej nocy (2, 4 i tak dalej) może ożywić jednego z martwych członków miasta jako posłusznego mu upiora - może mieć jednego na raz. Upiór zwiększa jego siłę głosu o 1, ewentualnie w fazie nocy może zostać zużyty na dodatkowy atak na członka Miasta, obok regularnego ataku Mafii (niezależnie od rezultatu, upiór zostaje utracony po ataku) - nie może tej samej nocy stworzyć upiora i go użyć, nie może też użyć tej zdolności tej samej nocy co wykonuje "normalne" zabójstwo z ramienia Mafii.
- zdolności wykrywające których jest celem nie działają na niego (będzie taki sam rezultat jakby ktoś zablokował postać jej używającą).
Nieumarły rycerz:
- Aura grozy - Niewielu potrafi oprzeć się upiornej aurze nieumarłego rycerza, każdej nocy może zablokować specjalne zdolności dowolnego innego gracza na ten cykl (noc+kolejny dzień). Może zablokować też postać którą atakuje wykonując zabójstwo z ramienia Mafii (nie może innej niż atakuje, jeżeli to on wykonuje zabójstwo).
Herszt goblinów - dowodzi plemieniem goblinów, jego słudzy mogą każdej nocy zrobić dla niego 2 z poniższych 5 czynności (ale nie to samo dwie noce pod rząd). Jeżeli wykonuje zabójstwo z ramienia Mafii konsumuje to jedną czynność.
-Krwawa uczta - gobliny jedzą zabitą przez Mafię ofiarę - jej rola będzie utajniona przed Miastem;
- Pułapka - gobliny zastawiają pułapkę na gracza, kolejnego dnia jego siła głosu obniży się o 1;
- Zatruta strzała - atakuje i zatruwa ofiarę - ta osoba przez tę fazę nocy i najbliższy dzień będzie osłabiona (nie będzie mogła używać zdolności a jej siła głosu będzie niższa o 1, jeżeli nikt jej nie pomoże umrze następnej nocy);
- Poświecenie sługusów - poświecą swoje gobliny dla ochrony siebie lub innego członka Mafii, który będzie chroniony przed nocnymi atakami;
- Pozorowany atak - gobliny wykonują pozorowany atak odciągając uwagę od Mafii - w konsekwencji jedno działanie członka Mafii będzie niewykrywalne tej nocy.
Sukub - Dla elfa jest wykrywalna jako członek Miasta, ponadto nie działa na nią wykrywanie kłamstw przez kapłankę. Każdej nocy może użyć jednej z dwóch poniższych zdolności (jeżeli wykonuje zabójstwo z ramienia Mafii nie może tego zrobić):
- może szpiegować innego gracza pod postacią nietoperza - poznaje jego role;
- jeżeli któreś poprzedniej nocy skutecznie szpiegowała innego gracza, może użyć na nim swojego uroku - wybiera wtedy jedną z jego zdolności i decyduje na kim zostanie użyta bez jego wiedzy. Może mieć tylko jedną osobę pod wpływem uroku na raz;
nigdy nie ufaj demonom - zdolność utajniona przed wszystkimi innymi graczami (również resztą Mafii
)