|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
08-11-2020, 11:46 | #41 |
Reputacja: 1 | Dobra to przechodzę na priw. Daj tylko dokończyć KP bo i tak za długo z tym zwlekam :P
__________________ "Tak, zabiłem Rzepę." - Col Frost 26.11.2021 Even a stoped clock is right twice a day |
08-11-2020, 12:18 | #42 |
Reputacja: 1 | Ranicie mnie, bo mam więcej niż 25 km, a też napiłbym się piwa pod tablicą przy drodze. Z drugiej strony musiałbym ruszyć się z łóżka w niedzielę, a na to poświęcenie ciężko z mojej strony liczyć @Traveller Wolałbym nie tworzyć nowych obiektów na mapie, jeśli nie jest to totalnie potrzebne. Tak żeby po otwarciu Google Maps każdy gracz miał przed oczami faktyczny wygląd Rowów w sesji. Jednakże nie zależy mi na totalnym odwzorowaniu 1:1, więc jeśli masz pomysł na jakiś obiekt, którego zamiennika obecnie nie ma w miejscowości, to napisz i zatwierdzę. Jeśli jednak chciałbyś stworzyć na przykład jakąś restaurację, to lepiej po prostu skorzystać z tych, które już istnieją Co do sezonu - początek to koniec czerwca, tuż po zakończeniu szkoły |
08-11-2020, 12:23 | #43 |
Reputacja: 1 | 109 km na Larpa by mozna bylo wpasc, choc tematyka niepokojąca :] |
08-11-2020, 12:26 | #44 |
Reputacja: 1 | Czyli "Meduza" już otwarta Spoko może jakąś fotę cykniemy to sobie wyobrazisz wszystko. KP poszla! Anytime, ale cholerne wirusy i te sprawy.
__________________ "Tak, zabiłem Rzepę." - Col Frost 26.11.2021 Even a stoped clock is right twice a day |
08-11-2020, 13:19 | #45 |
Reputacja: 1 | Mamy nową kartę!
*** A teraz powiem Wam coś więcej na temat Atrybutów. SZALEŃSTWO Gdy postać gracza znajdzie się w szczególnie szokującej sytuacji, albo będzie pod dużą presją, albo napotka coś nie z tego świata, nastąpi rzut k10. Jeżeli wypadnie 8, 9 lub 10 - postać otrzyma ranę psychiczną. Trzy rany psychiczne to szaleństwo i koniec gry. Ran psychicznych można się pozbywać - poprzez satysfakcjonującą rozmowę z postacią innego gracza lub prowadzonym przeze mnie NPC. Ewentualnie po wykonaniu czegoś będącego bardzo w zgodzie z charakterem postaci lub też szlachetnego, jak na przykład uratowaniu kogoś. Wpływ atrybutów. Osoby mające +1 do Umysłu - ranę psychiczną otrzymują, kiedy wypadnie 9 lub 10. Osoby mające +2 do Umysłu - ranę psychiczną otrzymują, kiedy wypadnie 10. ŚMIERĆ Oprócz ran psychicznych będzie można też uzyskać rany fizyczne i zginąć - rzecz jasna. Tutaj mechanika jest nieco ostrzejsza. Kiedy postać wda się w walkę lub zostanie zaatakowana (być może po podjęciu złej decyzji) to: 10 oznacza natychmiastowa śmierć, natomiast 7, 8 i 9 to odniesienie rany. Trzy rany - śmierć. Przy czym nawet jedna rana niezatamowana może się źle skończyć, jak to w prawdziwym życiu. Wpływ Atrybutów. Osoby mające +1 do Ciała - 10 oznacza otrzymanie dwóch ran, nie natychmiastową śmierć, natomiast 8 i 9 to odniesienie rany. Osoby mające +2 do Ciała - 10 i 9 oznacza otrzymanie rany SPOŁECZNOŚĆ. To jest wyjątkowy atrybut, inny niż pozostałe. Oznacza umiejętność manipulacji oraz charyzmę danej postaci. Osoby inwestujące w Społeczność są bardziej podatne na ataki fizyczne i psychiczne (z tego powodu, że nie mają bonusu ani do Ciała, ani do Umysłu). Jednak posiadają wpływ na NPCów, dzięki czemu będą mogli uzyskać od nich dodatkowe informacje, konieczne do wyjścia z tego wszystkiego cało i przeżycia. Niektóra wiedza jest tajemna... tak długo, aż ukaże się ktoś, komu po prostu chcemy ją zdradzić. I to postacie z bonusem do Społeczności. Osoby niemające bonusu do Społeczności - nauczyciele i członkowie obiektu Słowianie oraz wszyscy zwykli ludzie wokoło będą przychylnie nastawieni względem postaci i zastosują się do ich próśb przynajmniej w 30% przypadków, 0% szans na wpłynięcie na postać wrogą Osoby mające +1 do Społeczności - nauczyciele i członkowie obiektu Słowianie oraz wszyscy zwykli ludzie wokoło będą przychylnie nastawienie względem postaci i zastosują się do ich próśb przynajmniej w 60% przypadków, 20% szans na wpłynięcie na postać wrogą Osoby mające +2 do Społeczności - nauczyciele i członkowie obiektu Słowianie oraz wszyscy zwykli ludzie wokoło będą przychylnie nastawieni względem postaci i zastosują się do ich próśb przynajmniej w 90% przypadków, 50% szans na wpłynięcie na postać wrogą. Oczywiście nie chodzi o niedorzeczne prośby, ale takie odpowiednio uargumentowane i odegrane. Dodatkowo za bycie w drużynie otrzymuje się dodatkowy bonus, ale to już temat na przyszłość Ostatnio edytowane przez Ombrose : 08-11-2020 o 13:56. |
08-11-2020, 14:41 | #46 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ Ten użytkownik też ma swoje za uszami. | |
08-11-2020, 14:45 | #47 |
Reputacja: 1 | :O Totalnie. Tym prostym komentarzem, drogi Johnny, sprawiłeś, że zacząłem się zastanawiać, czy śmierć naprawdę musi być dla Was ostatecznym końcem :< A już w sondzie wspomniałem Umbridge, więc nawiązania do HP piętrzą się. No dobra, są tylko dwa. Ale dwa to więcej niż jeden. A jeden to więcej niż zero. Tak też działa arytmetyka. |
08-11-2020, 15:59 | #48 |
Reputacja: 1 | Też o tym nie pomyślałam, ale w sedno ! Chcesz nas Ombrose nawet po śmierci katować Mandaryną? :P Weź już nie przeginaj!
__________________ "Najbardziej przecież ze wszystkich odznaczyła się ta, co zapragnęła zajrzeć do wnętrza mózgu, do siedliska wolnej myśli i zupełnie je zeżreć. Ta wstąpiła majestatycznie na nogę Winrycha, przemaszerowała po nim, dotarła szczęśliwie aż do głowy i poczęła dobijać się zapamiętale do wnętrza tej czaszki, do tej ostatniej fortecy polskiego powstania." |
08-11-2020, 16:40 | #49 |
Reputacja: 1 | Może nie będę katował każdego dnia, ale na pewno będę katował Ev'ry Night :3 A przy okazji nowa, chyba już szósta karta: Bardiel: Jacek Gołąbek - sportowiec, samotnik Ostatnio edytowane przez Ombrose : 08-11-2020 o 16:43. |
08-11-2020, 18:38 | #50 |
Reputacja: 1 | Właśnie pracuje nad kartą będzie scene kid / tancerz. Motylek towarzyski z mieszanego małżeństwa. Ojciec zdradził i matka zabrała go z USA do Polski. |
| |