|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
05-12-2020, 14:43 | #1 |
Reputacja: 1 | [Turbosesja] Klina Klinem KLINA KLINEM (poprzednia nazwa: Poprawiny w Piątym Wymiarze) Inspirowane Aphex Twin - Come to daddy. Turbosesja: Wyjątkowa sesja jednolinijkowa, która będzie trwała około dwie godziny (choć wymaga rezerwacji trzech godzin). Chwilowy powrót do czasów, gdy na różnych dziwnych forach pojawiały się podfora "RPG" i każdy mógł tworzyć swoje gry tak jak mu się podobało. Oczywiście i wtedy były czaty, a może i jakieś zaczątki dedykowanych programów do gry. Oczywiście teraz są bardziej rozwinięte wersje tych programów, a nawet gdoc, czy złowieszczy messenger dają spore możliwości swoim nieustającym aktualizowaniem. Na forum jest inaczej - odświeża się manualnie. Jednak jest coś w tych forumowych grach fabularnych, które przyciąga od lat. Za bardzo nie pamiętam kiedy zacząłem, pewnie już bliżej dwóch dekad będzie jak założyłem swój pierwszy wątek (zacząłem od bycia mistrzem gry) o tytule "Freestyle Forum RPG". Sesja nie zmarła i była sukcesem. Potem były kolejne, a w tym i turbosesja trwająca 2 godziny i 10 minut od wstępu do epilogu. I właśnie taką sesję chciałbym powtórzyć na tym forum w najbliższym czasie. Instrukcja gry:
Było przeprowadzone głosowanie (Turbojednolinijkowa sesja): W podforum sondy niedawno odbyło się głosowanie. Większość z was oddała głos na Poprawiny w Piątym Wymiarze - skacowani imprezowicze budzą się w alternatywnej rzeczywistości wypełnionej demonami i innymi potworami. Sesja zainspirowana piosenką Aphex Twin. Uznałem, że Klina Klinem to fajniejsza nazwa. Jeszcze jedno: ogólnie gra dzieje się współcześnie, ale jako, że nie pasuje do preludium Wielkiego Resetu to uznajemy, że komunistyczne Chiny nie zaatakowały bronią biologiczną świata i w grze nie będzie takiego tematu. Chyba najprościej przyjąć, że gra dzieje się w 2019 r. Mechanika gry: Z uwagi na prędkość jest to bardzo skrócona mechanika. Powinna pomóc wam odgrywać postać i składa się wyłącznie z wyboru archetypu postaci (znajdzie się on przy nazwie postaci na liście graczy w czasie gry, żeby każdy pamiętał kto jest kim). Przygotowałem następujące archetypy:
W czasie gry pojawią się przeszkody natury:
Kość k6 (zaznaczam dodatkowo: to są też sformułowania fabularne - Mięśniak i Nindża nie będą testowali podciągania się w normalnych okolicznościach, a Mózgowiec tak, a w ciężkich okolicznościach Mózgowiec ma bardzo małe szanse):
Jeszcze jedno głosowanie (dla zgłaszających się): Wybierz poziom trudności (i tym samym poziom drastyczności) jaki preferujesz i dodatkowo najwyższy poziom trudności, który tolerujesz:
Karta rekrutacyjna (przesyłać do mnie na PW):
ZGŁASZAĆ SIĘ!!!!!shift+1shift+1 Zapraszam wszystkich zainteresowanych. Ostatnio edytowane przez Anonim : 06-12-2020 o 09:23. |
05-12-2020, 15:44 | #2 |
Reputacja: 1 | Rzucisz dwa zdania rozwinięcia o okultyście?
__________________ Ja tu jeszcze wrócę. |
05-12-2020, 15:53 | #3 |
Reputacja: 1 | Zmieniłem wyżej. Rzeczywiście było mocno niekonkretne. Teraz jest:
|
05-12-2020, 17:57 | #4 |
Reputacja: 1 | Chyba się pokuszę, choć nie wiem czy nie wygodniej byłoby tej sesji zrobić np. w google documents i potem przenieść na forum. Gramy bardziej młodzieżą czy zupełnie dorosłymi ludźmi? |
05-12-2020, 18:04 | #5 |
Reputacja: 1 | Domyślnie młodzieżą w wieku 20-30, ale noc całkiem wyrwała się spod kontroli i tam różni ludzie wchodzili i wychodzili z tego mieszkania. Młodsi, starsi. Zgłaszana przez Avitto postać Andrzeja Młota ma jakieś między 40+, może 50+ (nie pytajmy ile dokładnie, bo to farmaceuta, a pytający mógłby dostać odpowiedź w postaci Witaminy W). |
05-12-2020, 19:38 | #6 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
05-12-2020, 19:41 | #7 |
Reputacja: 1 | Zawsze w przeszkodach emocjonalnych. Zazwyczaj w duchowych. Średnio w pozostałych. Kostkami jednak dodałem mu potem w duchowych, bo wydawał się za słaby przy pozostałych. Ale oprócz kostek to jest słabszy niż Okultysta w duchowych (bo nie ma dodatkowej wiedzy). |
05-12-2020, 22:41 | #8 |
Reputacja: 1 | Tylko napiszę, że forum może mieć problem z super krókimi odpisami. Chyba jest minimalna ilość znaków :P Wiem, że mi się zdarzyło dostać powiadomienie w przypadku komentarzy. Ale to tyle ode mnie! Powodzenia! |
05-12-2020, 23:07 | #9 |
Reputacja: 1 | Chodziło mi o to, że statystycznie: Mięśniak radzi sobie w 46% Ninja radzi sobie w 50% Mózgowiec radzi sobie w 46% Okultysta radzi sobie w 54% Hardkor radzie sobie w 67% (to średnia z 4 rodzajów testów, z wyników rzutów K6; hardkor w 2 testach na 50% szans, w jednym 67% i w jednym 100%). Jeżeli dobrze rozumiem. Nie czepiam się mechy, tylko tak zwróciłem na to uwagę i może nie za bardzo chciało Ci się tak skrupulatnie liczyć i może to spostrzeżenie okaże się dla Ciebie przydatne. |
06-12-2020, 09:35 | #10 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
No, ale okej. Zapraszam do zgłoszenia się to zobaczysz z bliska jak to w praktyce wygląda. | ||