|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
02-10-2022, 11:39 | #111 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
To pierwsze wygląda na jakieś nieoficjalne autorskie coś do scenariusza. Dodatek dla żołdaków podałem w poście wyżej "Up in Arms" pewnie pisałem kiedy Ty swojego posta, niestety forum samo się się nie odświeża jak ktoś wyedytuje post (więc w sumie nie wiem co przeczytałeś XD) Dodałem tam m.in. na których stronach szukać Czarnej Gwardii. | |
02-10-2022, 11:49 | #112 |
Reputacja: 1 | Ta rekruta ma już więcej odpowiedzi niż nie jedna sesja Oby tak dobrze, a nawet lepiej poszła przyszła sesja Ja właśnie lecę z fabularką do postaci. Trochę na raty to robię. W sumie taka scena mi wyszła, że nie wiem, czy wszystko ze mną w porządku Ogólnie prawie wszystko mam skończone, fabularka już na fisnishu. Jedynie czekam na odpowiedzi do mechy co ostatnio padło, bo najwyżej będę miał małe poprawki :P |
02-10-2022, 11:53 | #113 |
Reputacja: 1 | Elenorsar a kogo tworzysz? Ja mam rozgrzebane i meche i fabułę ale do północy daleko |
02-10-2022, 12:02 | #114 | |
Reputacja: 1 | Elenorsar, podręcznik główny zakłada, że gra będzie się toczyć głownie w Reiklandzie. Dlatego teoretycznie dopuszczane jest tworzenie postaci z tylko tego regionu. Oczywiście w przypadku naszej sesji pochodzenie postaci jest dowolne. Dlatego też możecie zmienić Wiedzę na pasującą pod waszą postać. ____ Wired tak, możesz wymienić umiejętność broń zasięgową (łuki) na procę. Nie ma problemu. Wycena pozwala też na przykład rozpoznać fałszywe monety lub kiedy dany sprzedawca próbuje ci wcisnąć coś słabej jakości twierdząc, ze to przedmiot fantastycznej jakości. W takim przypadku mamy test przeciwstawny twojej wyceny i jego fałszerstwa na przykład ____ Odnośnie kar za brak posiadania specjalizacji, to cytując podręcznik
____ Z tą Czarną Gwardią, to jest małe zamieszanie bo istnieją dwie jednostki, które mają podobną nazwę "Ostalndzka Czarna Gwardia" https://warhammerfantasy.fandom.com/...nd_Black_Guard Czarna Straż Morra, zwani też rycerzami Morra https://warhammerfantasy.fandom.com/...nights_of_Morr W grze pojawi się Czarna Gwardia, a jej przedstawicielem w pierwszej scenie jest Eckhart Drakenhof. ____ Dyskusja leci, aż miło. Nim człowiek zdąży odpisać już trzy kolejne posty zdążą się ukazać. | |
02-10-2022, 12:29 | #115 |
Reputacja: 1 | To odnoście do tych kar mam rozumieć, że jak ktoś weźmie umiejętność Broń Zasięgowa (eksperymentalna), to może używać tej umiejętności do Broń Zabiegowa (Prochowa) oraz (Ładunki wybuchowe) nawet jak nie ma ich wykupionych oraz z wykorzystaniem zalet broni? |
02-10-2022, 14:22 | #116 |
Reputacja: 1 | A te dodatkowe +5 do cech o których pisał Wired, to obowiązuje? |
02-10-2022, 14:35 | #117 |
Dział Fantasy Reputacja: 1 | @Elenorsar Jest tak, że potrafiąc posługiwać się bronią eksperymentalną możesz używać mechanicznej i prochowej (wraz z ładunkami) bez kar. To niejako 3 umiejętności w jednej, ale przy testach dodasz wartość umiejętności tylko do broni eksperymentalnej (mechanicznej). Na taki build potrzebna jest wysoka wartość US (cechy). Potrafiąc posługiwać się bronią prochową możesz używać prochowej bez kar i mechanicznej z karami. Nie możesz używać ładunków. @Gladin Prawdę mówiąc, zrobiłem bez. startowa postać ma 5 punktów do rozdania na cechy, które może rozwijać z profesji. Potem i tak, na przejście, wymogiem jest posiadanie 5 pkt w każdej rozwijalnej cesze. Niejako te +5 (premia dla nowicjuszy) przy zaawansowanej postaci znikają. |
02-10-2022, 14:47 | #118 |
Reputacja: 1 | Avitto dzięki za objaśnienia. Czyli plusy z umiejki byłyby jedynie do eksperymentalnej. Jednak ani wpis z podręcznika, ani twoje wyjaśnienie nie tłumacza mi czym da te kary. Może na jakimś przykładzie, bo dalej nie rozumiem, czym ona jest |
02-10-2022, 15:17 | #119 |
Dział Fantasy Reputacja: 1 | Mam pistolet i umiejkę Broń zasięgowa (prochowa). Jak znajdę pistolet samopowtarzalny, to mogę go używać. Strzelam wtedy z bazowej US, bez dodatkowego modyfikatora z mojej umiejki. Teraz przyjrzyjmy się samemu pistoletowi samopowtarzalnemu: 1. cecha niebezpieczny zostaje, bo to wada. 2. cecha pistolet znika, bo to zaleta (poza walką strzelecką można go używać w zwarciu). 3. cecha przeładowanie 4 zostaje, bo to wada (długi czas ładowania, czasem zdążysz zginąć 4 razy w tym czasie ) 4. cecha wielostrzał 4 znika, bo to zaleta (nie wiem jak to intepretować, chyba tylko tak, że postać jest zbyt głupia by zrozumieć ideę magazynku i przeładowuje całą broń po każdym strzale). Kapisz? |
02-10-2022, 15:18 | #120 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
@Elenorsar szczerze to nie mam pojęcia, jak mi starczy czasu to zajrzę o co biega z tą bronią palną, na razie wysłałem cześć fabularną i walczę z mechaną własnej postaci PS. Nie dodajesz umiejki? jedyne czego jestem obecnie pewien to że nie uwzględniasz zalet broni (strona 292), z tym czy umiejka się dodaje czy nie mam wątpliwości, myślałem że może te bronie są do siebie na tyle podobne że można, ale wtedy umiejka od eksperymentalnych zdecydowanie góruje nad prochową, więc może faktycznie, ciężki temat patrząc jak to napisali. Ostatnio edytowane przez Wired : 02-10-2022 o 15:31. | ||