Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14-08-2023, 18:26   #1
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
[WHRPG 1ed] 12 snotlingów zbudziło się ze snu


To był dla każdego z was dobry, udany dzień. To znaczy byłby to dzień, gdyby snotlingi nie żyły w jaskiniach pod ziemią i miały dostęp do tak podstawowego chronometru, jakim jest cykl słoneczny. Jednak na ogół nie miały, więc równie dobrze mogła to być udana noc. Albo nocodzień. Ale od takich rozważań może tylko rozboleć głowa i jedynie wyjątkowo głupi snotling by się im oddawał. Co mądrzejsze ułożyły się spać starannie przy tym hołubiąc swoje najcenniejsze skarby, aby podczas ich drzemki nie przykleiły się komuś do łap. A jako że i podjedliście sobie zacnie, to i sen przyszedł łatwo i szybko. Jedynie jakiś dziwny chichot unoszący się na granicy świadomości nieco zakłócał błogość chwili.

Kiedy się ocknęliście, wokół panowała Ciemność. Nie „ciemność”, lecz „Ciemność”, przez duże „C” i to takie jeszcze z błyszczącymi na czerwono demonicznie ślepiami, wystającymi rogami, roztaczającymi wokół swąd siarki... no dobra, może nie aż takie C, ale było to C dość nieprzyjemne. Budzenie się w ciemności przez snotlingi w sumie jest rzeczą normalną i są do tego przyzwyczajone. Jest to jednak ciemność z którą można negocjować, a najbliższe obiekty, takie jak to czy noga jest waszą własną czy cudzą da się rozróżnić. Tutaj jednak ciemność była nieprzejednana i nieprzenikniona. Jak to mówią ciemno, choć oko wykol. Chociaż snotlingi tak nie mówią, bo jest to najkrótsza droga do stracenia oka, gdy uczynny towarzysz postara się ciemności rozproszyć wykłuwając wam rzeczone oko. A zaraz potem drugie, bo za pierwszym razem nie zadziałało.

A do tego cisza, jak makiem zasiał. Nie, żeby sianie maku sprowadzało ciszę - eksperymenty polegająca na rozsypaniu ziaren maku tuż przed atakiem od tyłu na gobliny dowiodły, że wcale nie było od tego ciszej. No ale tutaj było cicho. Więc ciemno, cicho... bardziej prymitywne od snotlingów humanoidy pewnie wpadłyby w panikę, noktofobię (1), autofobię (2) lub sedetofobię (3). Natomiast snoty... po pierwsze - poza paniką, to nie znały takich udziwnionych rzeczy. Po drugie - dobór naturalny nauczył je nie wpadać zbyt łatwo w różne rzeczy (nieważne, jak dziwne nazwy miały). Po trzecie - na ogół bały się w systemie ciągłym, więc brak światła czy dźwięku niewiele dla nich zmieniał. A po czwarte i najważniejsze, pozostał im zmysł powonienia. Jedno zaciągnięcie się powietrzem powiedziało im, którzy ich pobratymcy znajdują się w pobliżu. Od razu rozpoznali też, że znajdują się w miejscu zupełnie ale to zupełnie im nieznanym.

Przypisy:
(1) noktofobia - strach przed nocą,
(2) autofobia - lęk przed osamotnieniem,
(3) sedetofobia - lęk przed ciszą.




Zapraszam was do przetestowania mapy, w której wcielicie się w snotlingi. Nie była ona przetestowana pod względem grywalności (czyli tego, czy macie jakiekolwiek szanse na pokonanie przygotowanych przeze mnie przeszkód). Jest to scenariusz z założenia lekki i przyjemny, ale śmiertelność snotlingów z założenia jest duża.

Przygoda ta będzie dungeon crawl'em, chociaż z przymrużeniem oka, wraz z elementami escape room'u. Każdy gracz ma za zadanie wcielić się w jednego z dwunastu snotlingów, które obudziły się w zupełnie nieznanym im miejscu. W dodatku całkowicie ciemnym. Mają ze sobą cały dobytek, który trzymali przy sobie przy zasypianiu (również zwierzęta wpisane jako towarzysze). W czasie przygody będziecie mieli szanse zdobyć mnóstwo przydatnych i potężnych przedmiotów. Gadżety te na ogół mają za zadanie ułatwić wam pokonanie kolejnych przeszkód, ale wcale nie jest powiedziane, że uda wam się je znaleźć. Ani wymyślić, jak ich użyć, by były pomocne. Będziecie też mogli wykorzystać już posiadane przez was umiejętności, które mogą wiele ułatwić.

PVP: Sesja jest bez PVP, kooperacyjna.

Snotlingi... jak podaje podręcznik do pierwszej edycji: „... są najmniejszą z ras goblinoidalnych. (...) Członkowie społeczności rozpoznają się nawzajem po zapachu i snotlingi zadają sobie dużo trudu, aby utrzymać właściwy odór. Istoty te są bardzo towarzyskie i zawsze zjawiają się w dużej liczbie; nienawidzą samotności. (...) nic nie wytwarzają i wolą kraść i przerabiać dobra innych ras. Dlatego też noszą często bardzo prymitywne ubrania - zwykłe opaski biodrowe i szmaty. Snotlingi atakują otwarcie tylko wtedy, gdy mają co najmniej dziesięciokrotną przewagę liczebną. W innych przypadkach wolą pozostawać w ukryciu i stosować taktykę „uderz i uciekaj". Ich bronią są przeważnie noże (...) oraz małe włócznie, topory i maczugi. Używają również sieci, a wiele społeczności hoduje dziwaczne i trujące grzyby, z których wytwarzają „broń zarodnikową". W przeciwieństwie do innych ras goblinoidalnych, snotlingi mają charakter neutralny. (...) Posiadają zwierzęcy spryt, który chroni je przed głupotą. (...) są odporne na oddziaływanie pleśni (...) widzą w ciemności na odległość 10 metrów".

To znaczy, że jak rozpoczyna się walka, to każdy kombinuje, jak pokonać wroga. A nie jak uciec albo wepchnąć kosę innemu graczowi! Jeżeli opanuje was strach, to napiszę o tym, i wtedy odgrywacie strach. Snotlingi preferują działanie w grupie i oczekuję, że w przypadku zagrożenia, cała grupa będzie starała się zaatakować niebezpieczeństwo. W najgorszym razie snotlingi stosują taktykę uderz i uciekaj, więc proszę nie zapominać o tym uderz.

Ilu graczy poszukuję? Minimum jednego, chociaż wydaje mi się, że byłoby to mało ciekawe i liczę na większą ilość chętnych. Maksimum? 12. Tyle snotlingów ocknie się razem w komnacie. Czy to nie za dużo? To dużo i będzie zapewne tworzyć chaos. Ale spodziewam się wysokiej śmiertelności a po drugie chaos sesji mógłby nadać jej odpowiedni klimat. Ponieważ z założenia jest to sesja krótkich i szybkich odpisów, bez gdocy itp., żywię nadzieję, że dałoby radę pociągnąć nawet dwunastkę.

Tempo odpisów? Kolejka dla graczy będzie trwała 3 dni, a dokładnie 72h od mojego odpisu. Jako MG będę pewnie dawać je jak najczęściej (nawet codziennie), jeżeli nie będą ode mnie wymagały dodatkowej pracy w postaci dużej ilości turlania lub tworzenia grafik. No i zawsze mogę być zajęty. Jak ktoś będzie spóźniał się z odpisem, to sesja nie będzie na niego czekać, tylko pójdzie dalej. Konsekwencji za brak odpisu w kolejce nie ma, poza biernością postaci chyba, że skończy się mięso armatnie (patrz niżej, odnoście punktów przeznaczenia).

Długość odpisów. Odpisy dowolne, od jednolinijkowych wzwyż. Nie wymagam głębi postaci, ale tworzenia klimatu sesji z przymrużeniem oka. Vide moja poprzednia sesja (20 snotlingów do jaskini weszło [WH1ed]).

Język polski: ze wzglendu na specyfikem sesji, nie trzeba pisać poprawnom polszczyznom. Aby nadać postom jednolity jenzyk snotliński, zabrania siem używać literek ą i ę - trzeba zamienić je na ich fonetyczny zamiennik. Wprowadza to klimat a nie jest przegienciem jenzykowym. Osoby z problemami ortograficznymi nie będą musiały się martwić

Czas trwania sesji? Celem sesji będzie powrót „do siebie”. Sesja potrwa 5-6 miesięcy i w tym czasie uda wam się odnieść sukces, albo nie.

Mechanika? Gramy na pierwszej edycji Warhammera. Wszystkie rzuty wykonuję ja. Rzucam przed komputerem, wyniki rzutów będę podawał. Znajomość mechaniki ani świata WH nie jest wymagana. Nie używamy gdoca ani nic takiego. Użycie wątka komentarzy ograniczamy do minimum. Pytania i deklaracje zawieramy w odpowiedni sposób w wątku sesyjnym.

„Pleśniak chciał iść do patyka, co to sterczał ze ściany i popaczyć. Może zobaczy, do czego on je? Tak se myślał, że może trza za niego pociągnąć?" albo „Smrodek pietrał się iść dalej, ale gdyby tak od kamulca do kamulca... to by może i wypaczał, co tam za rogiem korytarza może być, zanim to cuś się na niego rzuci?" albo „Chwast zerknął, czy da radę pobiec do tego leżącego cacka i chwycić za nie, zanim bestyja, co zżarła właśnie Smrodka, skuma, o co biega. Bardzo chciał to coś i może to coś pomoże im ukatrupić stwora? Ale przeca nie będzie dylał, jeżeli nie będzie na to szans. Wtedy to już lepiej ciskać czym popadnie stąd, gdzie stoi. Tu jest bezpieczniej niż tam..."

Żeby w komentarzach nie pisać pytań w stylu „jak jest daleko do...", „czy zdążę dobiec do...", „co widzę?". Zamiast tego w sesji zapisać przemyślenia, czy co tam snotlingi mają, na temat tego, co chcą zrobić.

Staramy się pisać tak, aby czynności nie były dokonane, aby zrobić mi furtkę na ew. nieudane działania czyli „sięgnął po leżący na ziemi miecz” zamiast „podniósł leżący na ziemi miecz”. Bo może nie dać rady go podnieść, miecz może go porazić, może być iluzją, albo ktoś go ubiegnie. Tylko bez przeginania w drugą stronę. Np. „pomyślał, by sięgnąć po miecz” to już będzie trochę przesada. Tak z głową proszę do tego podejść.

Tworzenie postaci

Kto ukończył poprzednią moją sesję, może zachować swoją postać z całym dobordziejstwem inwentarza. Może też wystartować od zera i w zamian otrzymać 1 punkt przeznaczenia dla swojej postaci, używany w ostateczności, gdy zawiedzie wszystko (w tym mięso armatnie, patrz niżej) do uratowania jej od śmierci.

Podręcznik podaje sztywne charakterystyki snotlingów, jednak na potrzeby sesji przygotowałem tabelę losowania. Nie losujecie jednak sami - zgłaszacie chęć zagrania i ja podaję wam wyniku rzutu. Nie ma łaski Shayli, lecz jest łaska MG: możecie dokonać 3 przerzutów (zgłaszacie, co chcecie przerzucać) i wybrać sobie lepszy wynik. Nie ma punktów przeznaczenia ale zawsze można wypchnąć przed siebie innego snotlinga, by przyjął śmiertelny cios na siebie. To znaczy, że w sytuacji, gdy potrzebne byłoby zużycie PP zabijam jednego z NPC snotlingów, pozostawiając bohaterów przy życiu. Może się też zdarzyć że taki los spotka postać gracza, który zbytnio ociąga się z odpisami.

Rzucacie następująco: Sz=K3+2, WW=2K10+6, US=2K10+6, S=K2, Wt=K2, Żw=K3+1, I=2K10+20, A=1, Zr=2K10+3, CP=2K10+3, Int=2K10+3, Op=2K10+3, SW=2K10+3, Ogł=2K10+3.

Jeżeli ktoś chce, może użyć zamiast losowania tych sztywnych charakterystyk ze strony 228. podstawki. W takim przypadku oczywiście nie ma możliwości stosowania przerzutów.

Dostępne są generalnie wszystkie profesje z podstawki do 1ed - nie wykluczam możliwości stworzenia snotlingowej wersji zabójcy trolli nazwanej np. zabójcą orków, czy stworzenia snotlinga inżyniera. Żeby dostać profesję normalnie zastrzeżoną dla innych ras poproszę jednak o ciekawy opis postaci (oraz później odpowiednie odgrywanie). Inne profesje (spoza podstawki, nie muszą być oficjalne) do uzgodnienia ze mną. Jeżeli zajdzie potrzeba dostosowania opisu profesji do snotlingów, to to zrobię (snotling nie będzie miał np. konia czy muła, poszukam zastępnika). Ignorujecie wymogi klasowe (np. Ranger musi mieć US=>30). Dostajecie całe wyposażenie podstawowe (patrz poniżej) + z profesji. Pieniędzy nie macie żadnych (i tak nie będą wam potrzebne). Dostajecie jedno wolne rozwinięcie. Za XP jak i za wolne rozwinięcie można wykupić umiejętność znajdującą się w opisie profesji, jeżeli nie udało się wam jej wylosować na start. Jeżeli ktoś ma koncept postaci, a nie zna się na mechanice, to podaje mi koncept postaci, a ja dopasuję go do mechaniki (zaproponuję profesję).

Obciążenie postaci będę skrupulatnie notował, więc nie będziecie w stanie brać zbyt dużo rzeczy ze sobą. Przypominam, że postać może nosić 100*[Siła] punktów obciążenia. Czyli typowy snotling udźwignie 100-200 WO. Jednak sporo rzeczy będzie ważyło połowę podręcznikowej wartości, ze względu na rozmiar dopasowany do snotlinga (broń, pancerz, ubranie, itp.)

Wyposażenie podstawowe dla
  • wojowników: koce WO=5 (połowa wielkości normalnego koca), 2szt broni jednoręcznej dostosowanej wielkością (na ogół coś w rodzaju noża traktowane jako miecz - czyli bez dodatkowych parametrów w walce, WO=10 każda), hubka i krzesiwo (WO=5), manierka (WO=5), torba (WO=5), kociołek (WO=10), cynowy dzbanek (WO=5), przepaska biodrowa jako ubranie, hełm (WO=15) 1PP na głowie;
  • rangerów: K3 koce WO=5 każdy (połowa wielkości normalnego koca), broń jednoręczna dostosowana wielkością (na ogół coś w rodzaju noża traktowane jako miecz - czyli bez dodatkowych parametrów w walce, WO=10), hubka i krzesiwo (WO=5), manierka (WO=5), plecak/torba (WO=5), kociołek (WO=10), przepaska biodrowa jako ubranie;
  • łotrów: broń jednoręczna dostosowana wielkością (na ogół coś w rodzaju noża traktowane jako miecz - czyli bez dodatkowych parametrów w walce, WO=10);
  • uczonych: broń jednoręczna dostosowana wielkością (na ogół coś w rodzaju noża traktowane jako miecz - czyli bez dodatkowych parametrów w walce, WO=10);
Postaci, które ukończył u mnie wcześniejszą sesję, mogą (próbować) handlować (z MG) niepotrzebnym wyposażeniem w zamian za inne rzeczy, jakie chcą.

W trakcie sesji przewiduję zdobywanie doświadczenia i rozwój postaci.

Ponieważ snotlingi mają słabe statystyki, zachęcam do przemyślenia postaci. Umiejętności wszelakie będą przydatne tak samo jak przydatne może okazać się posiadane wyposażenie (np. broń dystansowa).

Kapłani: swego czasu szukałem bogów snotlingów, szczegóły tutaj: http://lastinn.info/warhammer-fantas...notlingow.html (Bogowie Snotlingów). Można być kapłanem Yor'a lub innego bóstwa, jeżeli dacie mi garść informacji na jego temat i je zatwierdzę. Punkty magii dla nowicjusza: nic, dla kapłana co poziom 2K8.

Czarodzieje: można być uczniem czarodzieja i zaczyna się z K2 punktami magii, następnie 1K4 co poziom.

Uczeń alchemika bez PM na początek, K2 PM za 1. poziom oraz 1K4 na następnych.

Umiejętności z % szansą na wystąpienie: mała modyfikacja oryginalnego systemu. Jeżeli postać ma sporo losowanych % umiejętności, to pewna ich ilość jest gwarantowana ode mnie. A dokładniej, jeżeli zsumujemy wszystkie % i podzielimy je przez 100%, to tyle umiejętności gwarantuję. Np. robotnik ma 75% mocna głowa, 75% śpiew, 50% stolarstwo, 50% powożenie, 25% inżynieria, 25% bardzo wytrzymały, 25% bardzo silny. Gdy dodamy % otrzymamy sumę 325%. Oznacza to, że przy bardzo pechowym losowaniu i tak dostaniecie ode mnie 3 (325%/100%=3,25%) z w.w. Część ułamkową odrzucamy (czyli mając 175% łącznie umiejętności gwarantuję wam minimum jedną, a nie dwie).

Każdy snotling ma K4 (możliwość wykorzystania puli przerzutów) umiejętności rasowych bez żadnych modyfikatorów za wiek, losowane następująco (równe szanse dla każdej):

Pierwsza umiejętność: ucieczka, doliniarstwo lub ukrywanie się na wsi.

Druga umiejętność: bardzo szybki, zwinne palce lub cichy chód na wsi.

Trzecia umiejętność: szybki refleks, człowiek-guma (czy raczej snotling-guma), lub błaznowanie (polecam opis umiejętności, daje m.in. modyfikatory do skakania, upadania i improwizacji).

Czwarta umiejętność: uniki, wyzwalanie się z więzów lub żebractwo.

Wszystkie snotlingi potrafią widzieć w ciemnościach na odległość 10m oraz posługują się snotgobem, snotlińską odmianą języka gobliniego. Znają również goblini (Gházhakh) lub orczy (Orrakh) z równą szansą dla każdego, ale nie planuję, by miało to znacznie w tej przygodzie. Każdy snot ma też umiejętonść rasową czuły węch - w podręczniku takiej nie ma, to umiejętność dodana ode mnie, a jej nazwa wiele wyjaśnia (mechanicznie: +10% do I dla testów polegających na węchu).

Koniec rekrutacji/początek sesji. Sesja ruszy z początkiem września. Rekrutacja będzie otwarta do wyczerpania puli dostępnych snotlingów (początkowo 12, w miarę postępu sesji i nieszczęśliwych sytuacji, coraz mniej). Po wyczerpaniu się puli poinformuję o tym. Gdyby, przed startem sesji, zgłosiło się ponad 12 chętnych, wybiorę graczy subiektywnie.

Awatar. Klimatyczny w formacie 200x300 pixeli (szerokość/wysokość). Wysokość może być mniejsza, szerokość proszę zrobić na sztywno 200. Jak ktoś nie ogarnia, to podsyła i zdjęcie, ja obrobię i wrzucę.

Jak ma wyglądać zgłoszenie? Sygnalizujecie chęć gry, dostajecie ode mnie wylosowane statystyki. Potem ew. zgłaszacie chęć przerzutów. Po zakończeniu rzutów swoje postacie może przedstawić od razu w wątku zgłoszenia. Wrzucić awatara, imię, kilka linijek opisu, profesję. Ze względu na ilość miejsc nie planuję konkursu kart - miejsca powinno starczyć dla wszystkich. Gdyby jakimś cudem zgłosiło się ponad 12 chętnych, mogę subiektywnie wybierać na podstawie własnych kryteriów. Jeżeli nie znacie i nie chcecie poznać mechaniki 1ed, możecie wymyślić koncept dowolnej postaci, a ja ją dopasuję mechanicznie do istniejących profesji.
Jeżeli macie jakieś życzenia co do przyszłości waszej postaci, to piszcie. W miarę możliwości dostosuję scenariusz, by to umożliwić. Np. w poprzedniej sesji Czmych został dzikim jeźdźcem (znaczy się, znalazł, oswoił i ujeździł dzika). A Gobelin nauczył się czytać i pisać. Przykurcz znalazł mnóstwo świecących kamyków oraz pierścień odporności na strach. Jedynie Trartex nie znalazł nic cennego, chociaż bardzo chciał - niestety, nie natrafił na przygotowane przeze mnie dla niego skarby.

Pregenerowane postaci. Poniżej łącza do kilku przygotowanych przeze mnie postaci. Można ich użyć poglądowo, albo nawet wcielić się w jedną z nich.
https://sites.google.com/view/whrpg/...-pregenerowane

Następujące postaci są niedostępne (pozostawiłem je, jako inspirację):
Kamulec, Szmalc (ale można zagrać jego odpowiednikiem, Mydłem), Epigobleusz.

Kontakt przez discord, na wypadek, gdyby padło forum: gladin.the.dwarf

Zgłoszenia/dostępne miejsca:
(NPC są do przejęcia, w pierwszej kolejności Chwost - nowy gracz startuje jedynie z imieniem, ale dostaje pełną żywotność i sam wybiera sobie profesję. To może być też postać pregenerowana, jedynie imię dostanie inne).
  1. Przykurcz (Pliman) - poszukiwacz złota (postać z poprzedniej przygody)
  2. Trartex (Elenorsar) - złodziej włamywacz (postać z poprzedniej przygody)
  3. Tfardy (Stalowy) - piłka do snotballa (karta gotowa)
  4. [NPC] Gobelin (Brilchan) - cyrkowiec trubadur (postać z poprzedniej przygody)
  5. [NPC] Snarlack Zielona Łodyga (Anatem44) - aptekarz - zabity przez barda Kaspara Weitza
  6. Yb (BG) - kuchcik
  7. NPC Chwost Pogromca Gryfonów - zabity przez druida Szare Futro
  8. NPC Dymek vel Yoda Miszcz Sztuk Walki zginoł od pułapki, którom z pre-medytacjom uruchomił Trartex
  9. NPC Glut wykrwawił siem pomimo wysiłków Snara
  10. NPC Pluj, odnalazł pułapkem, której nie potrafił znaleźć Trartex
  11. NPC, zasztyletowany przez Trartexa
  12. NPC, ukamieniowany przez Przykurcza
  13. Czmych (Marrrt) - przepatrywacz (snot bonusowy!)
 

Ostatnio edytowane przez Gladin : 19-11-2023 o 08:01.
Gladin jest offline  
Stary 14-08-2023, 20:09   #2
 
Pliman's Avatar
 
Reputacja: 1 Pliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputację
To łoczywiście Przykurcz bendzie grał. Tylko Przykurcz nie ma swojech statyśtykuf i ma nadziejem, że miszcz gry dzieś ich ma...
 
__________________
Cóż może zmienić naturę człowieka?
Pliman jest offline  
Stary 14-08-2023, 20:29   #3
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Przykurcza kartę mam, a jakże! Wysłałem Ci na PW - to poglądowo dla Ciebie, możesz sobie wydrukować i przybić kilofem do monitora, żeby nie zginęła

Ja prowadzę ewidencję u siebie na kompie
 
Gladin jest offline  
Stary 15-08-2023, 21:41   #4
 
Brilchan's Avatar
 
Reputacja: 1 Brilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputację
Ja może coś wymyślę... Na pewno nie Gobelin ten się pławi w luksusie ani żaden artysta może szamanka alibinoska co leczy rany ? Jakiś cyrulik ? Bo chyba nie ma klasy Szamanka
 
Brilchan jest offline  
Stary 16-08-2023, 07:48   #5
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Szamana nie ma. Szaman mechanicznie to będzie uczeń czarodzieja (popatrz na pregenerowaną postać Dajo) albo nowicjusz. Nowicjusz jednak nie ma punktów magii (będzie miał dopiero jako kapłan, wtedy dość sporo - więc nie może na początku rzucać czarów), a uczeń czarodzieja tylko 2 punkty magii, nie będzie w stanie leczyć.

Cyrulik to będzie uczeń medyka (popatrz na pregenerowanego Wszobuja), ale też fajny jest aptekarz (ma leczenie ran, leczenie chorób, chemię, farmację, warzenie trucizn, odporność na trucizny i może awansować też na medyka).

Podobnie zielarz, posiada leczenie ran, leczenie chorób, a do tego zielarstwo, rozpoznawanie roślin, czytanie i pisanie, 20% szans na warzenie trucizn; do tego czytanie i pisanie, język tajemny druidzki, sekretny język klasyczny i sekretny język gildii aptekarzy. Awansować jednak może na ucznia medyka, nie od razu na medyka.
 

Ostatnio edytowane przez Gladin : 16-08-2023 o 08:03.
Gladin jest offline  
Stary 16-08-2023, 08:30   #6
 
Pliman's Avatar
 
Reputacja: 1 Pliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputację
A mnie osobiście dziwi niechęć do grania tą samą postacią. Zawsze bardzi lubiłem jak postacie, zktórymi się zżyłem powracają.
 
__________________
Cóż może zmienić naturę człowieka?
Pliman jest offline  
Stary 16-08-2023, 09:17   #7
 
Stalowy's Avatar
 
Reputacja: 1 Stalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputację
Gladin

A co byś powiedział na koncepcję snota o imieniu Snotstrong albo Tfardziel.

Cała jego historia mieści się w trzech słowach:

Przeżył mecz snotballa.

Tylko że nigdzie nie widziałem w poderkach profesji (o ironio ) „zawodnik snotballa”. Znasz coś co by pod to pasowało?
 
Stalowy jest offline  
Stary 16-08-2023, 10:46   #8
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Pliman Zobacz post
A mnie osobiście dziwi niechęć do grania tą samą postacią. Zawsze bardzi lubiłem jak postacie, zktórymi się zżyłem powracają.
No, ale w zamian dostanie jeden punkt przeznaczenia dla swojej nowej postaci

Ja też bardziej lubię grać starymi postaciami, ale każdy ma swoje preferencje i ja to jak najbardziej szanuję.

Cytat:
Napisał Stalowy Zobacz post
Gladin

A co byś powiedział na koncepcję snota o imieniu Snotstrong albo Tfardziel.

Cała jego historia mieści się w trzech słowach:

Przeżył mecz snotballa.

Tylko że nigdzie nie widziałem w poderkach profesji (o ironio ) „zawodnik snotballa”. Znasz coś co by pod to pasowało?
Dla mnie jest ok, tyle że snot to raczej nie jest zawodnikiem snotballa, tylko piłką... Fanowską profesję zawodnika snotball'a do 1ed bym pewnie znalazł, albo skonwertował coś z późniejszych edycji (mam materiały). No ale tutaj trzeba by mieć profesję piłki do snotballa... A takiej to profesji w sieci nie znajduję!

Możemy ją jednak wspólnie stworzyć, jeżeli chcesz.
 
Gladin jest offline  
Stary 16-08-2023, 13:21   #9
 
Brilchan's Avatar
 
Reputacja: 1 Brilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Pliman Zobacz post
A mnie osobiście dziwi niechęć do grania tą samą postacią. Zawsze bardzi lubiłem jak postacie, zktórymi się zżyłem powracają.
Ja uwielbiam grać starymi postaciami moje najlepsze sesje to są z przerabianych odświeżanych postaci, ale Gobelin po prostu nie chciałby iść na kolejną przygodę
 
Brilchan jest offline  
Stary 16-08-2023, 13:29   #10
 
Pliman's Avatar
 
Reputacja: 1 Pliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Brilchan Zobacz post
Ja uwielbiam grać starymi postaciami moje najlepsze sesje to są z przerabianych odświeżanych postaci, ale Gobelin po prostu nie chciałby iść na kolejną przygodę
Jasne. Chociaż z tego co zrozumiałem z zajawki Gladina, to chyba snoty dużo do gadania w tym zakresie nie mają. Zasnęły gdzieś myśląc, że jest bezpiecznie, a obudziły się nie wiadomo gdzie.
 
__________________
Cóż może zmienić naturę człowieka?
Pliman jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:18.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172