|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
05-12-2023, 13:32 | #21 |
Reputacja: 1 | Politeizm, z kilkoma "globalnymi" bóstwami i z niezliczoną ilością "lokalnych" bóstw i wyznań (od takich na skalę królestwa / księstwa / hrabstwa, po takie wyznawane jedynie na terenach jednej wioski / plemienia / enklawy). Nie ma raczej jednego spójnego i poważanego wszędzie panteonu. |
05-12-2023, 15:39 | #22 |
Reputacja: 1 | W jaki sposób znerfić? Niem nic przeciwko by niektóre z umiejętności znerfić, ale niektóre z kolei chciałbym zostawić tak jak są np. Sneaky czy Long-Limbed W jaki sposób chcesz osłabić umiejętności tej rasy? |
05-12-2023, 18:35 | #23 |
Reputacja: 1 | Po przemyśleniu - raczej wolałbym nie dopuszczać Bugbeara, z tego co czytałem potrafi być nieco overpowered i wolałbym nie dopuszczać ras, do których mam jakieś wątpliwości. |
05-12-2023, 19:30 | #24 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Możesz coś więcej napisać o tym scenariuszu? Jest sens zrobić bardziej złożoną psychologicznie postać, czy wystarczy, że będzie odważna, silna i przystojna?
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. |
05-12-2023, 21:22 | #25 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Sporo elementów śledztwa, rozmów z npc, rozwiązywania zagadek i trochę walki. O ile raczej nie będzie tu trudnych moralnie wyborów, to niemal wszystkie decyzje podejmowane przez graczy w ciągu trwania sesji będą miały wpływ na jej przebieg i zakończenie. Jeżeli chodzi o złożoność psychologiczną postaci, to zależy. W ciągu tej jednej przygody raczej nie będę wchodził w prywatne wątki bohaterów (być może w następnych sesjach będzie na to miejsce). Aczkolwiek na pewno będzie dużo miejsca na roleplay i wchodzenia w różne wątki poboczne, więc zupełnie "prosta i zadaniowa" postać może ograniczać. Myślę, że nie ma potrzeby by ograniczać się do "odważnej, silnej i przystojnej" postaci (może, że ktoś właśnie chce takową zagrać), aczkolwiek powinna ją cechować raczej dobra natura (postacie, bardziej w stylu "Jak możemy pomóc?" lub "Ciekawe co się za tym kryje", niż "A co z tego będę miał?" czy "Dlaczego niby miałbym pomóc?" ). Nie wiem czy to odpowiada na Twoje pytanie, więc w razie jakichś niejasności daj znać, to sprecyzuję Jestem dziś nieco niewyspany, więc mogę wyrażać się niejasno :P | |
05-12-2023, 22:13 | #26 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Odpowiada Teraz wszystko jest jasne
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. |
07-12-2023, 15:07 | #27 |
Reputacja: 1 | Skoro pomysł z Niedźwiedziożukiem odpadł, to po proszę o rzuty. |
08-12-2023, 03:16 | #28 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Oficjalne dla 5 edycji D&D i jedyne słuszne (ze względu na etymologię) tłumaczenie wyrazu bugbear to Strachun Hazard, klasę artificer byś dopuścił?
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. |
08-12-2023, 08:11 | #29 |
Reputacja: 1 | Mam dwa pomysły na postać trochę osobliwe wyślę ci Hazard na PW jeżeli oba będą za dziwne na tę sesję, to będę mieć czas wykombinować coś nowego |
08-12-2023, 15:03 | #30 |
Reputacja: 1 | @Shartan podeślę rzuty wieczorkiem lub jutro rano @Alex Tyler poczytałem i artificer brzmi spoko. Zezwalam. @Brilchan jasne, czekam na wiadomość Tak informacyjnie - przedłużam rekrutację do poniedziałku 11.12. do godziny 19:00 (wcześniej i tak nie byłbym w stanie przysiąść nad tym) |
| |