|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
29-01-2007, 19:39 | #1 |
Reputacja: 1 | [Warhammer 2ed.] Pakt Kości Ponieważ mam dużo czasu, zapraszam do kolejnego z rzędu scenariusza w Warhammerze. Od razu uprzedzam, że nie będzie to wielka kampania w której gracze są flagowymi postaciami imperium. Jest to mały, wioskowy scenariusz, który jest elementem większej intrygi. Co się tyczy wstępu: Pakt Kości (o tym gracze nie wiedzą) to ugrupowanie mające za cel rozsianie potwornej plagi na terenach Middenlandu. Drużyna startuje w niewielkiej wiosce rolniczej, gdzie odkryto pierwsze ślady zatrucia zbóż i wody, które miały iść na eksport do Middenheimu i Altdorfu. Sam Pakt Kości, oprócz zarażania chorobą całego Middenlandu, zajmuje się także wskrzeszaniem zmarłych, co ma na celu zniszczenie kilku wsi, których mieszkańcy odmawiają współpracy z grupą. Całe ugrupowanie to spora siatka, mające serce w samym Altdorfie, w jednej z karczm "U Truposza" (wiem że niezbyt oryginalne ale nie mogłem nic lepszego wymyśleć). Bardzo proszę o wysyłanie kart na PW do mnie, a potem dopiero, po mojej akceptacji, pisanie jej tutaj, w temacie. Bardzo bym też prosił o nie komentowanie moich poczynań. Tym razem gra opiera się TYLKO I WYŁĄCZNIE na zasadach Warhammera drugiej edycji. Oto, co mają zawierać postacie: Imię: Rasa: Profesja: Płeć: Wiek: Wzrost: Waga: Kolor oczu: Kolor włosów i uczesanie: WW: US: K: Odp: Zr: Int: Sw: Ogd: A: Żyw: S: Wt: Sz: Mag: PO: PP: +Umiejętności +Zdolności +Ciekawa historia +Wyposażenie Potrzebuję dokładnie PIĘCIU GRACZy +ja. Najbardziej pożądani są wojownicy i łucznicy, nie preferuję magów ani kapłanów, ponieważ od razu kapną się o co chodzi w intrydze. Ja również z wami zagram, oto moja postać: Imię: Vikta Rasa: Elf Profesja: Wojownik klanowy Płeć: Kobieta Wiek: 58 Wzrost: 225 Waga: 25 Kolor oczu: Zielone Kolor włosów i uczesanie: Długie blond, rozpuszczone, sięgają do pasa. WW: 30 US: 39 K: 29 Odp: 39 Zr: 37 Int: 43 Sw: 40 Ogd: 40 A: 1 Żyw: 12 S: 3 Wt: 4 Sz: 5 Mag: n/d PO: 0 PP: 3 Umiejętności: Opieka nad zwierzętami, przeszukiwanie, skradanie się, spostrzegaczość, ukrywanie się, wiedza imperium, język staroświatowy, język (elfów, nie wiem jak się dokładniej nazywa), widzenie w ciemnościach Zdolności: Odporność psychiczna, błyskotliwość Wyposażenie: Łuk elficki (S: 4) + 20 strzał Krótki miecz (S: 0) Skórzana kurta Skórzane nogawice Kolczuga Vikta urodziła się w Middenheim, wolnym mieście imperium. Do 30 roku życia szkoliła się w strzelaniu z łuku, a przez następne dziesięć lat uczęszczała do kilku szkół, w tym uniwersytetów. Potem wyjechała z miasta, by poszukać prawdziwej przygody ze swoim nowym łukiem. Po drodze u podróżującego kupca kupiła krótki mieczyk, solidnej roboty. Po dwóch tygodniach podróży dotarła do Schopendorfu. Tam znalazła pracę u pewnego kowala, Sikrona. Przez kilka następnych lat nie ruszała się z miasta, aż w końcu jej pracodawca został zamordowany przez jakiegoś pijaka. Vikta nie wiedziała, że to nie jest pijak, tylko członek grupy zwanej Paktem Krwi. Nie mogąc znaleźć pracy ruszyła w drogę, i zatrzymała się w małej wiosce, Budenburg. W Budenburgu wszyscy gracze zaczynają grę. Profesje mają być początkowe i bez żadnych rozwinięć. Za odgrywanie postaci będę przyznawał exp. |