|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
17-10-2007, 18:43 | #1 |
Reputacja: 1 | [Autorskie] Aura Cienia Świat był u końca swego istnienia, Gdyż ciemne moce opanowały świat. Zostało kilka mężnych osób i 3 miasta Świat wyglądał jak wielkie bagno z niewielkimi połaciami trawy i lasów. Pozostały 4 rzeki i 6 ogromnych lasów . W górach roiło się od jaskiń trollów , które opanowały tamtejsze tereny. Pustynie wygladały jak ruchome piaski . A te wszystkie bagienne tony biorą się z wylewającego co rok oceanu. Ale jedno miejsce było specjalne......Światynia Azulu . Piękna światynia rozciągająca się nad rzeką i lasem, zdala od potworów. Funkcjonowało w niej 12 kapłanów, którzy chronili świątynię. Gdy zaczęło dziać sieć naprawdę źle, kapłani powołali do pomocy 6 odważnych wojowników, którzy pomogą w pokonaniu zła, by uchronić świat przed zagładą. Potrzebne jest 6 osób do gry Gra jest w systemie storytelling Profesje: WOJOWNIK NINJA (zajęte) SAMURAJ (zajęte-Ronin) MAG (zajęte) ( niech każdy gracz sobie wybierze jeden z podanych niżej żywiołów,które bedą wystepować w formie czarów) DRUID ( niech każdy gracz sobie wybierze jeden z podanych niżej żywiołów, które będą wystepować w formie czarów ) ZAKLINACZ (zajęte) NEKROMANTA ( niech każdy gracz sobie wybierze jeden z podanych niżej żywiołów, które bedą wystepować w formie czarów) żywioły: Ogien Czary: Kula Ognia Fala Ognia Ognisty Podmuch Ognista Furia Wiatr Czary: Podmuch słońca Pradawne Tornado Wichura Śmierci wstęga śmierci ( wiatr dzieli się na dwie wstęgi przy czym zyskuje moc ) Woda Czary: Fala Fala śmierci Pradawny cyklon Wodny strumień Ziemia Czary: Kamiene Uderzenie Teleportacja Kamieni (powoduje przenoszenie kamieni w wybrane miejsce skond można zaatakować przeciwnika) Formacja Ziemna (wznosi kawałek ziemi wraz z kamieniami i rzuca na przeciwnika) Ziemny strumień (kamienie lecą strumieniem na przeciwnika, zadając poważne obrażenia) Do rozdzielenia jest 30 pkt. między : siła Wytrzymałość Magia Inteligencja Charyzma Szybkość Szczęście Wybieracie 3 Zdolności Specjalne Zdolności Specjalne : Dla wojowników itp. Krytyczne uderzenie (możliwe przy średniej ilości 4 pkt siły) Podwójne uderzenie (możliwe przy średniej ilości 5 pkt Szybkości) siła +2 uniki czytanie pisanie Dla magów itp. Kula smoka (uderza dwóch przeciwników na raz; możliwa przy 4 pkt magii) Uderzenie Smoka (zabija 3 przeciwników na raz; możliwa przy 8 pkt magii) magia +2 uniki czytanie pisanie Statystyki można podnieść zdobywając pewne przedmioty związne z fabułą ( np. odszyfrowania czegoś + x inteligencja) Zdolności można zyskać za pewne czyny związane z fabułą (np. za uchronienie towarzyszy przed udarem słonecznym, zdolność odczytywania godziny z ruchu słońca) Niech każdy umieści ekwipunek dostosowany do potrzeb Bohatera Przykładowe uzbrojenie (można się wzorować) Rożdżka Ognia Skórzana zbroja Sandały Czarny hełm Tarcza Wzór Karty Postaci Imię: Nazwisko: Wiek: Profesja: (jeżeli mag wpisać wybrany żywioł) Wygląd: Historia: Rozdzielenie punktowe: Zdolności: Ekwipunek:
__________________ Siła nie tkwi w mocy, moc tkwi w siłe Ostatnio edytowane przez Marckus : 02-11-2007 o 13:18. |
17-10-2007, 21:40 | #2 |
Reputacja: 1 | Musze przyznac ze mnie to troche zkonfundowalo. Szczegolnie zdolnosci maga. Mam rozumiec ze kazdy mag ma te same 2 czary ? i tylko te dwa... |
18-10-2007, 13:11 | #3 |
Reputacja: 1 | nie Marcellus. To są dodatkowe, szczególne czary pojawiające sie raz na jakis czas. A zwykłe czary dostepne są czas i gracze mogą sobie wybrać jeden z żywiołów
__________________ Siła nie tkwi w mocy, moc tkwi w siłe |
18-10-2007, 13:17 | #4 |
Reputacja: 1 | Ech...kolejna autorka, która została opisana w 1/4 swojej zawartości. Jakieś informacje o świecie? Ilość graczy? Jakiś system czy może storytelling? Czary? Ekwipunek? Szkielet KP? Opisz grę trochę bardzie, mógłbyś też dodać jakąś mapę świata. |
18-10-2007, 16:43 | #5 |
Reputacja: 1 | Delaraan msz opis świata? masz masz szkielet KP? masz....trzeba tylko poszukać
__________________ Siła nie tkwi w mocy, moc tkwi w siłe |
19-10-2007, 16:04 | #6 |
Reputacja: 1 | robi ktoś karte postaci czy nie?
__________________ Siła nie tkwi w mocy, moc tkwi w siłe |
19-10-2007, 16:45 | #7 |
Reputacja: 1 | No to ja zrobię, mam tylko pytanie: Ale skoro chcem być nekromantą to po co mi np. żywioł? Będę mógł ożywiać nieumarłych? |
20-10-2007, 14:28 | #8 |
Reputacja: 1 | Tez zagram. Ino mam rozumiec ze swiat jest oparty na japoni ? No w kazdym badz razie zrobie samuraia. Ino ze nie bardzo widze roznice w mechanice pomiedzy samurajem a wojownikiem. |
21-10-2007, 15:01 | #9 |
Reputacja: 1 | Czy w drużynie może być dwóch samurajów? Bo osobiście preferowałbym tą profesję
__________________ you will never walk alone |
23-10-2007, 14:23 | #10 |
Reputacja: 1 | Też się na to piszę, wybieram zaklinacza, karta już poszła |