|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
02-05-2008, 13:00 | #1 |
Reputacja: 1 | (Autorski) Łowca Siły Mateusz rozejrzał się. Cisza napawała go niepokojem. Został wyzwany. Miał zmierzyć się z samym Gertem - mistrzem Broni, który już dawno zapomniał swego imienia i stał się Łowcą Siły. Zastanowił się, czemu przyjął wyzwanie... Myślał, że pokona żyjącego już 400 lat demona w ludzkim ciele! Nagły świst przeciął powietrze. Mateusz zdążył skoczyć do przodu i wyciągnąć swoją broń - Zagubionego. Ten piękny miecz miał w rękojeści lodowy klejnot - symbol mocy właściciela. Powoli odwrócił się. Spojrzał na oponenta - wysokiego starca, z żółtymi oczami i płonącym mieczem. Ten powiedział: -Jesteś dosyć silny, ale potrzebuję mocy...mocy... - ostatnie słowa był przeraźliwie głośne. Po czym Gert szybkim ruchem ręki sprawił, że wróg zapłonął, a następnie go przebił. Witam w mojej trzeciej sesji. Niestety poprzednie sesji zbytnio nie wypaliły. Mam nadzieję, że ta się uda. Wcielacie się w Potężnych - ludzi, którzy posiadają specyficzne zdolności i poszukują podobnych do siebie, aby pokonać ich i pochłonąć siłę. Wy wcielicie się w osoby, które chcą zniszczyć Gerta - z powodu utraty jakiejś osoby z rodziny (w końcu Gert poluje na Potężnych, a że to cecha dziedziczna, mógł on przecież zbić waszych bliskich). Pochodzicie z rodów Potężnych, a więc wiecie o swoich mocach wszystko. Sam Gert to żywa legenda - najdłużej żyjący Potężny, o przydomku Łowca Siły. Poluje on na wszystkich podobnych do siebie, aby opanować ich moc. A jak wygląda wasza moc? Przede wszystkim walczycie mieczami - bo tylko coś o srebrnej powierzchni może zabić Potężnego - niczym wampira. Tzn. postrzały i upadki z wysokości też was ranią, ale dopiero ostrze zostawia rany niemożliwe do zregenerowania. Posiadacie też moce żywiołów - które symbolizuje klejnot w mieczu. Będą one rozwijane. Opiszę je i ich rozwój. Lód - wszelakie lodowe pociski, zamrożenia, robienie "ślizgawek" Poziom 1 - lodowa kula (mała), odporność na zimno. P. 2 - zamrożenie P. 3 - duża kula lodu, formowanie lodu (czyli np. tworzenie ślizgawek, schodów itp.) Ogień - kule ognia, podpalenia, rozżarzanie miecza itp. P. 1 - mała kula ognia, rozżarzenie miecza P. 2 - Pojawienie się płomienia na dowolnej powierzchni (oprócz jakiegoś potężnego) P. 3 - odporność na ogień, duża kula ognia Ziemia - wyrastające znikąd drzewa, trzęsienia ziemi itp. P. 1 - pojawienie się małej rośliny, "korzeń" (z ziemi wyrasta korzeń łapiący wroga za nogę) P. 2 - małe trzęsienie ziemi P 3 - możliwość otworzenia drzewa w lot, poruszanie się pod ziemią (znikacie pod ziemią i pojawiacie się w miejscu, które widzieliście [np. za wrogiem]). Mocy powietrza nie ma. Akcja rozgrywa się w dzisiejszych czasach, jesteście z pozoru zwykłymi ludźmi. Macie po 20 lat. Akcja dzieje się w Katowicach. Storytelling gracze : 2-4 Termin: do 12 maja Zdolności w posługiwaniu się żywiołami będą zwiększać się co jakiś czas, napiszę o tym, kiedy rosną. Macie do wyboru tylko jeden żywioł. Karta powinna zawierać. Imię: Nazwisko: Stosunki z rodem: Wygląd: Historia: Moc: Wygląd miecza: Zdolności w walce (np. akrobatyka, walka wręcz itp.) : 3 zdolności KP słać na PW.
__________________ Zanim przybędziesz na pustynię musisz wykopać dół. Inaczej kopiesz go pół godziny, zjawiają się ludzie, i trzeba kopać kolejne doły. I tak do samego rana. -Kasyno Ostatnio edytowane przez killihno : 02-05-2008 o 15:14. |