|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
24-07-2004, 12:46 | #11 |
Administrator Reputacja: 1 | Ja jestem za zmianami jak najbardziej,wtedy nie wiadomo czego mozna się spodziewać . Mam tylko nadzieję ,że nam te najważniejsze przedstawisz w skrócie.
__________________ |
24-07-2004, 16:46 | #12 |
Reputacja: 1 | 3 razy tak dla Bielona Podzielam zdanie Solinariusa. Byle zagrać w końcu
__________________ Niel aep Laureavandrell von Haeridalis Suldanessalaar Ile na'mela en coiamin ar'amin cron'ile ed'haba amad. Allalen. |
24-07-2004, 19:35 | #13 |
Administrator Reputacja: 1 | Niom ja też jestem za. A co z moim zgłoszeniem? Przyjęte? |
24-07-2004, 21:57 | #14 |
Reputacja: 1 | Postacie, które przyjąłem (hehe, był taki wybór że 3 dni czytałem te historie ): - Tanatos - fleishman - Solinarius - Nijel Jeżeli chodzi o podstawowe zmiany w stosunku do D&D: - brak klas postaci. Postacie rozwijają się w umiejętnościach wyłącznie. Tych, które używają. Użycie umiejętności w sposób celowy i związany z sensem działań postaci (nie skakanie jak w Morrowindzie) powoduje, iż istnieje szansa na to, że postać się poprzez swoje działania czegoś nauczyła. Po przygodzie (u nas chyba od razu) nastepuje testowanie czy postać czegokolwiek się ze sojego działania nauczyła. Test to k10. Jeżeli wynik rzutu jest wyższy niż wartość + z umiejętności (np na k10 9 > niż "skradanie" +4) to umiejętność postaci wzrasta o 1 punkt. Jak łatwo zauważyć postać o umiejętności na poziomie +12 może mieć problem z przerzuceniem. Tutaj przychodzi w sukurs "0", które oznacza automatyczny sukces. Tak więc im lepiej się na czymś znamy tym trudniej się nam czegoś nowego nauczyć. - pkt. życia zostały zredukowane do minimum. Niemalże. Tak więc zaczynamy z tyloma punktami życia ile wychodzi z prostego rachunku: pkt. życia= k10 +/- modyfikator z Budowy. Koniec Jak widać nie ma tego dużo. Później jeszcze może to odrobinkę wzrosnąć w zależności od ilości walk stoczonych i przeżytych przez BG. Jak widać łatwo w walce zginąć, więc... - umiejętność walki daną bronią to: umiejętność - i rozwija się jak inne - rzucanie 1 konkretnego czaru z inkantancją, gestami i mocą to umiejętność: j.w. Tyle po krótce. Zapraszam was z rańca do kompów, bo myślę że do Copa America Was wprowadzę. Nara. Jakby były jakieś pytania to walić na PW, lub tu. |
24-07-2004, 22:05 | #15 |
Administrator Reputacja: 1 | Sorry ale ja jutro pracuję,zresztą Nijel też.Będe około 22 i wtedy dopiszę sie do całej reszty,coby was nie blokować.Myślałem że sesja będzie w całości odbywać sie na storytellingu ale jak widzę jednak jakieś turlanko nas czeka średnio znam zasady więc bedzie trudno.Ale jak to mówią "dla chcącego..." Pozdrawiam
__________________ |
25-07-2004, 00:55 | #16 |
Reputacja: 1 | Dokladnie tak jak Soli powiedział... Jutro po 22 możemy zajrzeć co jest grane. Zobaczymy co z tego będzie, bo zasady to nowość
__________________ Niel aep Laureavandrell von Haeridalis Suldanessalaar Ile na'mela en coiamin ar'amin cron'ile ed'haba amad. Allalen. |
25-07-2004, 01:03 | #17 |
Reputacja: 1 | NIKT Z WAS NA OCZY NIE UJRZY KOSTKI W MOJEJ SESJI. A ZE JA SOBIE POTURLAM... |
25-07-2004, 01:24 | #18 |
Administrator Reputacja: 1 | A to inna sprawa 8) Sugerowałem się postem wcześniejszym kolegi Tanathosa,że niby jakieś statsy Ci robił.
__________________ |